Книга Люди купують у людей. Як побудувати бренд, маркетинг і комунікацію малого бізнесу та стартапів

Книга Люди купують у людей. Як побудувати бренд, маркетинг і комунікацію малого бізнесу та стартапів

Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

«Люди купують у людей» — це прикладна книжка про маркетинг і створення бренду від Юлії Колесник. 15 років досвіду роботи з різноманітними індустріями, ринками й бізнес-амбіціями авторка склала в практичний посібник, що буде корисний не тільки для професіоналів, а й для новачків. 

Це насичений коктейль правил, історій і гумору, теорії і практичних алгоритмів, що роблять складні речі зрозумілими, логічно пов’язаними й просто цікавими. 

У книжці ви знайдете багато цінних порад щодо всіх етапів побудови бренду й маркетингу. Від розробки стратегічного бачення й планування до застосування прикладних інструментів (таких як дослідження споживачів, розуміння їхніх потреб, формування пропозиції та особливостей «життя після брендбуку»). 

Це захопливий та енергійний текст, який стане точкою входу в тему для тих, хто не знайомий з побудовою брендів і маркетингом, а також додасть нових граней і структурує знання для всіх тих, хто прагне зібрати їх у цілісну картину. 

Серед усіх, хто передзамовить книжку, розіграємо три індивідуальні консультації Юлії Колесник – і ви зможете особисто поспілкуватися з авторкою про бренди, маркетинг, комунікації та про все що завгодно!

Код товару
1497647
Характеристики
Тип обкладинки
М'яка
Мова
Українська
Доставка та оплата
Вказати місто доставки Щоб бачити точні умови доставки
Опис книги

«Люди купують у людей» — це прикладна книжка про маркетинг і створення бренду від Юлії Колесник. 15 років досвіду роботи з різноманітними індустріями, ринками й бізнес-амбіціями авторка склала в практичний посібник, що буде корисний не тільки для професіоналів, а й для новачків. 

Це насичений коктейль правил, історій і гумору, теорії і практичних алгоритмів, що роблять складні речі зрозумілими, логічно пов’язаними й просто цікавими. 

У книжці ви знайдете багато цінних порад щодо всіх етапів побудови бренду й маркетингу. Від розробки стратегічного бачення й планування до застосування прикладних інструментів (таких як дослідження споживачів, розуміння їхніх потреб, формування пропозиції та особливостей «життя після брендбуку»). 

Це захопливий та енергійний текст, який стане точкою входу в тему для тих, хто не знайомий з побудовою брендів і маркетингом, а також додасть нових граней і структурує знання для всіх тих, хто прагне зібрати їх у цілісну картину. 

Серед усіх, хто передзамовить книжку, розіграємо три індивідуальні консультації Юлії Колесник – і ви зможете особисто поспілкуватися з авторкою про бренди, маркетинг, комунікації та про все що завгодно!

Відгуки
Виникли запитання? 0-800-335-425
465 грн
490 грн
В наявності
Паперова книга
Сплачуйте частинами
Щоб сплатити частинами: потрібно мати картки Monobank або Приватбанку під час оформлення замовлення оберіть спосіб оплати «Покупка частинами від Monobank» або «Оплата частинами від ПриватБанку»
ПриватБанк
2-4 платежі
Доставка та оплата
Вказати місто доставки Щоб бачити точні умови доставки