Люди чи прибуток. Ламай систему. Живи з метою. Будь успішнішим
Паперова книга | Код товару 832551
Yakaboo 4.9/5
Автор
Дейл Партрідж
Видавництво
#книголав
Серія книг
Полиця нон-фікшн
Мова
Українська
Рік видання
2017
Рік першого видання
2015
Перекладач
Наталія Палій
Кількість сторінок
240

Усе про книжку Люди чи прибуток. Ламай систему. Живи з метою. Будь успішнішим

— Книга стала бестселером за версіями журналів WALL STREET JOURNAL і USA TODAY

Що важливіше для успіху сучасного бізнесу: люди чи прибуток?

Дейл Партридж доводить, що соціально відповідальний бізнес і хороші взаємини з працівниками більше не крайність, не вигадка і не другорядність. Автор розповідає про сім основних принципів, завдяки яким йому вдалося створити компанію з багатомільйонним обігом і зробити справжню революцію на ринку. Ви дізнаєтеся про нові, соціально свідомі бізнес-моделі, які не тільки необхідні суспільству, а й надзвичайно вигідні підприємцям.

«Якщо ви плануєте стати найкращим у своїй сфері - говоріть правду, - розповідає Світлана Павелецька, партнерка видавництва #книголав. - Немає нічого важливішого за чесність у стосунках і немає нічого небезпечнішого та спокусливішого за брехню. Неважливо, розповідаєте ви про поразки чи про успіхи - люди зможуть зрозуміти, коли ви чесні з ними. А люди – це головна запорука успіху, адже без команди неможливо отримати прибуток. Ця книжка саме про те, чому стосунки варто ставити вище, ніж розрахунки».

Ця захоплива й практична книжка розповідає про всі «що» та «як» сучасного бізнесу і відкриває шлях до створення стабільного світу, в якому цінують чесність, а не обман, прозорість, а не закритість, справжність, а не штучність.

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Дейл Партрідж
Видавництво
#книголав
Серія книг
Полиця нон-фікшн
Мова
Українська
Рік видання
2017
Рік першого видання
2015
Перекладач
Наталія Палій
Кількість сторінок
240
Цитата
“Люди чи прибуток” — це чудове дослідження, що відкриває унікальні перспективи, які може запропонувати лише той, хто сам створив щось виняткове»
Forbes
Рецензії
  •  
    Лама систему 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Ця книга буде актуальною у наш час, у час - повного безладу, коли багато компаній дозволяють собі занадто багато.
    Книга цікава, читається легко. Автор книги - Дейл, розповідає нам про принципи на яких варто створювати бізнес. Причому не відхиляючись від них. Бо як тільки зійдеш з "колії" - репутацію повернути буде важко.
    "Люди чи прибуток" - це дослідження, яке базується на історії бізнесу, на реальних фактах провірених роками. Для того, щоб компанія була "на плаву" потрібно чесним спочатку із собою. А потім бути чесним із клієнтами (споживачами), оскільки без них - буде крах. Потрібно ставити на перше місце саме людей, а не прибуток.
  •  
    Книга відкриває шлях до створення стабільного світу – чесного, порядного, прозорого, справжнього 50% користувачів вважають цей відгук корисним
    Книга хороша. Читати - цікаво, тримати в руках і бути її власником - приємно.
    Стиль викладу автора особливий, дещо прямолінійний, змістовний. Український переклад відмінний, закладка, винесені на окремі сторінки деякі фрази - усе це робить книгу дуже якісною. Незважаючи на те, що нічого кардинально нового з неї для себе не взяв, я впевнений, що, по-перше, прочитаю її ще кілька разів, а по-друге - в тому, що поки її не прочитає кожен, хто пов'язаний з людьми та прибутком - об'єктивно складно розраховувати на якісні зміни аспектів нашого життя.
    Чому так? Тому що - менеджмент - це все - це ключ, шлях, секрет, філософія не тільки бізнесу, а й життя людини, інструмент прогресу будь-якого суспільства. Це галузь знань навіть не про управління, і не про бізнес, а більше про людину, про відносини між людьми. Про відносини в бізнесі, але наголос тут ставимо на «відносинах», в бізнесі чи ні - питання другорядне. Бо саме якість людських відносин приносить успіх в будь-якому місці, де вони виникають. Цифри, стратегії, матриці, розрахунки, аналізи беззбитковості, MBA - все це апріорі вчорашній день. Любов, віра, емпатія, пристрасть, культура, повага, терпіння, спілкування, місія - це і є сучасний менеджмент. Це те, чого в нашому суспільстві майже немає, а в бізнесі й конспекті студента-менеджера – тим більше, і найближчим часом не очікується.
    Отже, книга «Люди чи прибуток. Ламай систему. Живи з метою. Будь успішнішим.» про філософію ведення бізнесу. Вона сповнена цікавих прикладів з різних галузей економіки, суспільного життя, та підтверджує, що розуміння філософії бізнесу на порожньому місці не з'явиться ніколи - необхідно ще щось, як мінімум, відповідний світогляд (вроджений чи набутий), а в ідеалі, фундаментальна управлінська освіта. Тому, проблема полягає в тому, що складно навчитися управлінню бізнесом, запам'ятавши будь-які формули/правила. Перш за все, варто навчитися дивитися на навколишній нас світ по-особливому, виробити розуміння «здорового глузду». І лише так можливий особливий погляд на бізнес з перенесенням відповідної філософії на пов'язаних з бізнесом людей. Автор цікаво і дуже правдоподібно розповідає про життєвий цикл компаній з точки зору реалізації певних цінностей, що виражається в 4 епохах організаційної поведінки: Чесності, Ефективності, Обману, Вибачення.
    Також цікава і зручна систематизація ідей, викладених в книзі у вигляді 7 принципів, переконань, які характеризують по-справжньому успішні компанії на ринку:
    • люди мають значення;
    • правда перемагає;
    • прозорість звільняє;
    • оригінальність (самобутність) залучає;
    • якість говорить сама за себе;
    • щедрість винагороджується;
    • відвага підтримує.
    Особливість розуміння та практичного застосування цих принципів полягає в тому, що вони не прописані в документах компаній, досліджуваних автором - це не пишномовні лозунги, демонстративно розвішані на стінах офісів. Це не правила, обов'язкові для дотримання персоналом - це добра воля людей, зібраних під одним дахом для роботи в ім'я компанії, це їхня життєва позиція і місія, внесок в оточуючий їх світ, що реалізується прямо на робочому місці. Одночасно - це серйозні компоненти поведінки фірми, що вимагають до себе уваги, зусиль для інтерпретації менеджменту.
    В цілому, книга «Люди чи прибуток» дає можливість зрозуміти, що будь-який бізнес і поведінка фірми на ринку - це відображення життєвої позиції кожної окремої людини [співробітника організації], її виховання та культури, тобто всього того, що формує сім'я та суспільство.
    Від книги у мене залишились найкращі враження. Тому не можу не порекомендувати її всім, хто займається управлінням.
Купити - Люди чи прибуток. Ламай систему. Живи з метою. Будь успішнішим
Люди чи прибуток. Ламай систему. Живи з метою. Будь успішнішим
200 грн
Немає в наявності
 

Цитата Люди чи прибуток. Ламай систему. Живи з метою. Будь успішнішим

“Люди чи прибуток” — це чудове дослідження, що відкриває унікальні перспективи, які може запропонувати лише той, хто сам створив щось виняткове»
Forbes
 

Рецензії Люди чи прибуток. Ламай систему. Живи з метою. Будь успішнішим

  •  
    Лама систему 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Ця книга буде актуальною у наш час, у час - повного безладу, коли багато компаній дозволяють собі занадто багато.
    Книга цікава, читається легко. Автор книги - Дейл, розповідає нам про принципи на яких варто створювати бізнес. Причому не відхиляючись від них. Бо як тільки зійдеш з "колії" - репутацію повернути буде важко.
    "Люди чи прибуток" - це дослідження, яке базується на історії бізнесу, на реальних фактах провірених роками. Для того, щоб компанія була "на плаву" потрібно чесним спочатку із собою. А потім бути чесним із клієнтами (споживачами), оскільки без них - буде крах. Потрібно ставити на перше місце саме людей, а не прибуток.
  •  
    Книга відкриває шлях до створення стабільного світу – чесного, порядного, прозорого, справжнього 50% користувачів вважають цей відгук корисним
    Книга хороша. Читати - цікаво, тримати в руках і бути її власником - приємно.
    Стиль викладу автора особливий, дещо прямолінійний, змістовний. Український переклад відмінний, закладка, винесені на окремі сторінки деякі фрази - усе це робить книгу дуже якісною. Незважаючи на те, що нічого кардинально нового з неї для себе не взяв, я впевнений, що, по-перше, прочитаю її ще кілька разів, а по-друге - в тому, що поки її не прочитає кожен, хто пов'язаний з людьми та прибутком - об'єктивно складно розраховувати на якісні зміни аспектів нашого життя.
    Чому так? Тому що - менеджмент - це все - це ключ, шлях, секрет, філософія не тільки бізнесу, а й життя людини, інструмент прогресу будь-якого суспільства. Це галузь знань навіть не про управління, і не про бізнес, а більше про людину, про відносини між людьми. Про відносини в бізнесі, але наголос тут ставимо на «відносинах», в бізнесі чи ні - питання другорядне. Бо саме якість людських відносин приносить успіх в будь-якому місці, де вони виникають. Цифри, стратегії, матриці, розрахунки, аналізи беззбитковості, MBA - все це апріорі вчорашній день. Любов, віра, емпатія, пристрасть, культура, повага, терпіння, спілкування, місія - це і є сучасний менеджмент. Це те, чого в нашому суспільстві майже немає, а в бізнесі й конспекті студента-менеджера – тим більше, і найближчим часом не очікується.
    Отже, книга «Люди чи прибуток. Ламай систему. Живи з метою. Будь успішнішим.» про філософію ведення бізнесу. Вона сповнена цікавих прикладів з різних галузей економіки, суспільного життя, та підтверджує, що розуміння філософії бізнесу на порожньому місці не з'явиться ніколи - необхідно ще щось, як мінімум, відповідний світогляд (вроджений чи набутий), а в ідеалі, фундаментальна управлінська освіта. Тому, проблема полягає в тому, що складно навчитися управлінню бізнесом, запам'ятавши будь-які формули/правила. Перш за все, варто навчитися дивитися на навколишній нас світ по-особливому, виробити розуміння «здорового глузду». І лише так можливий особливий погляд на бізнес з перенесенням відповідної філософії на пов'язаних з бізнесом людей. Автор цікаво і дуже правдоподібно розповідає про життєвий цикл компаній з точки зору реалізації певних цінностей, що виражається в 4 епохах організаційної поведінки: Чесності, Ефективності, Обману, Вибачення.
    Також цікава і зручна систематизація ідей, викладених в книзі у вигляді 7 принципів, переконань, які характеризують по-справжньому успішні компанії на ринку:
    • люди мають значення;
    • правда перемагає;
    • прозорість звільняє;
    • оригінальність (самобутність) залучає;
    • якість говорить сама за себе;
    • щедрість винагороджується;
    • відвага підтримує.
    Особливість розуміння та практичного застосування цих принципів полягає в тому, що вони не прописані в документах компаній, досліджуваних автором - це не пишномовні лозунги, демонстративно розвішані на стінах офісів. Це не правила, обов'язкові для дотримання персоналом - це добра воля людей, зібраних під одним дахом для роботи в ім'я компанії, це їхня життєва позиція і місія, внесок в оточуючий їх світ, що реалізується прямо на робочому місці. Одночасно - це серйозні компоненти поведінки фірми, що вимагають до себе уваги, зусиль для інтерпретації менеджменту.
    В цілому, книга «Люди чи прибуток» дає можливість зрозуміти, що будь-який бізнес і поведінка фірми на ринку - це відображення життєвої позиції кожної окремої людини [співробітника організації], її виховання та культури, тобто всього того, що формує сім'я та суспільство.
    Від книги у мене залишились найкращі враження. Тому не можу не порекомендувати її всім, хто займається управлінням.
  •  
    Моя двенадцатая рецензия
    Данную книгу приобрела со скидкой, совершенно не имея представления об автора и о книге.
    Привлек красивый дизайн в виде глаза с долларовой купюры, деньги на нас смотрят и нами управляют, а не мы ими, как думают многие. Раз такой философский дизайн, подумала я, то и книга должна соответствовать и выбор сделан.
    Качество очень высокое. Закладка, золотое тиснение и черные страницы внутри с цитатами знаменитостей и автора, через каждые 2-5 стр текста.
    Информация подана легко, не заумно, как-будто я слушаю умного философа, а не сухого прагматиста. Речь идет о многих известных компаниях от роста до падения и работа над их ошибками, все четко и кратко с ссылками на источники в конце книги.
    Немного спойлеров: в 19 веке аж 80% людей могли прокормить 100% населения, в 21 веке для этого достаточно 1,5%. Химия рулит)
    А зарплата гендиректора с работником в процентном соотношении - это вообще ужас! За почти 50 лет она выросла не в разы и даже не в десятки раз (
    Это грустно все узнавать, но если мы этого не узнаем, то переживем это снова и снова - одна из цитат книги.
    Книга действительно достойная во всех отношениях. Рада что она ко мне попала, хотя сомневалась до последнего, может не стоящая - раз цену снизили, но прочитав, поняла, что ее нужно иметь многим, чтоб предотвратить то, что уже происходит, может поэтому цена стала доступной для каждого и таким образом мы начнем менять себя, для того чтобы изменить все вокруг.

    На последок еще одна цитата из книги:
    Я не могу самостоятельно изменить мир, но я могу бросить камень в воду, и от него разойдутся бесконечные волны.
    (Мать Тереза)
  •  
    Те, як люди почуваються завдяки тобі, багато що говорить про тебе.
    Книга про справжність і чесність у бізнесі та житті. Про те, що думка про людей (працівників, персонал, колег і т.д) має стати частиною вашої днк та усвідомленим вибором. Обираючи між людьми і прибутком, завжди обирайте людей - ось основна філософія книги.
    Автор наводить багато цікавих історій великих та відомих компаній - їх історії вибору на користь прибутку та зважені кроки до змін, щоби стати чесним перед своїми споживачами. Кожна організація мусить пізнати себе, окреслити свої власні цінності, визначити ті речі, які щоранку пробуджують вашу команду і мотивують їх щовечора.
    Бізнес - це акт управління низкою стосунків. Тож якщо хочете жити в культурі справжності, ваша робота також мусить допомагати тим, кого ви обслуговуєте, бути самими собою.
    Читається напрочуд легко, багато фраз винесено в окремі сторінки цитати. І хоча кардинально нової інформації наче б то і немає, але я точно буду перечитувати, щоб нагадати самій собі про цінності бути собою.
  •  
    Книга о человечном бизнесе
    Читается легко и быстро. Отличное оформление книги, приятно держать в руках. Понравилось, что есть много историй развития известных брендов. В целом - суть книги сводится к тому, как путем человечного отношения к клиентам, покупателям, персоналу построить идеальное предприятие, бизнес, стартап. Человек превыше всего. Качество - это лучший маркетинг. Щедрость имеет обыкновение возвращаться в той или иной степени. Книга о том, что в любом бизнесе нужно оставаться ЧЕЛОВЕКОМ, с человечным отношением к другим и тогда успех обеспечен. Никогда не соглашаться на удовлетворительное отношение, обслуживание, общение. Умение принимать решение начать все сначала, если качество продукции страдает. Умение извиниться перед покупателями. Умение слышать других.
  •  
    Люди чи прибуток. Ламай систему. Живи з метою. Будь успішнішим
    Книга дуже корисна.
    Вона розповідає про здавалося б банальні речі, про які ми забуваємо.
    Розповідає про чотири ери в яких може перебувати бізнес
    Ера Чесності, Ера Ефективності, Ера Обману, Ера Вибачення.
    Якісно зроблена і красиво оформлена книга з виділеними цитатами золотистими буквами на обкладинці.
    Суть книги в тому, щоб ставити людей вище за прибуток, не йти на шахрайства, щоб збільшити свій прибуток, не зменшувати якість за гроші.
    Бути добрими до інших, ризикувати як треба.
    В книзі розповідається як мати гроші для себе і давати на благодійність.
    Автор не тільки говорить, він і сам має власний інтернет магазин.
    Ось вам декілька цитат із книги:
    "Те, як ви витрачаєте гроші має значення."

    "Мій близький друг щомісяця відкладає 20 % своїх грошей на спеціальний рахунок. Роблячи черговий внесок він не знає напевно, на що підуть гроші, але рахунок дозволяє йому давати, коли така потреба виникає. Рахунок використовується для пожертв церквам та благодійним установам, допомоги друзям і незапланованих добрих учинків."

    " НЕ ШЕПОЧІТЬ — ВІЗЬМІТЬ МЕГАФОНА Й КРИЧІТЬ. ЗЧИНІТЬ ТАКИЙ ГАЛАС, ЩОБ ТІ, ХТО НЕ РОБИТЬ ДОБРА, ЗАТРЕМТІЛИ З ПЕРЕЛЯКУ. ДОБРІ СПРАВИ ВАШОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ — НЕ ДЕКОРАТИВНА ПОДУШКА НА ДИВАНІ, ЦЕ ЯСКРАВО-ЧЕРВОНІ ПАРАДНІ ДВЕРІ В ЦЕНТРІ ФАСАДУ."
    Книга мені сподобалась.
    Рекомендую
 
Характеристики Люди чи прибуток. Ламай систему. Живи з метою. Будь успішнішим
Автор
Дейл Партрідж
Видавництво
#книголав
Серія книг
Полиця нон-фікшн
Мова
Українська
Рік видання
2017
Рік першого видання
2015
Перекладач
Наталія Палій
Кількість сторінок
240
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
60x90/16 (140х210 мм)
Палітурка
Тверда
Папір
Офсетний
Тираж
3000
ISBN
978-966-97639-7-6
Тип
Паперова