Автор |
Клотер Рапай |
Видавництво |
Альпіна Паблішер |
Серія книг |
Альпина. Бизнес |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2019 |
Перекладач |
У. Саламатова |
Кількість сторінок |
236 |
Ілюстрації |
Немає ілюстрацій |
Усе про книжку Культурный код. Как мы живем, что покупаем и почему
Цитата
У міру того, як ми стаємо громадянами цього глобального світового співтовариства, кожен з нас - як і кожен бренд - не повинен забувати про містечко, звідки він родом.
Клотер Рапай
Про що книга «Культурний код: Як ми живемо, що купуємо і чому»
Чому у американського джипа фари повинні бути круглими? Чому у Франції ідея виготовлення сиру з пастеризованого молока приречена на провал? Чому реклама одного і того ж товару в Америці, Німеччині або Франції повинна бути різною?
Тому що сприйняття будь-якої речі, явища або поняття - чи то машина, їжа, відносини між людьми і навіть сама країна - сходить до дитячих вражень і відкладається в глибинній частині мозку, яка відповідає за виживання. Таємний сенс сформованих образів в кожній культурі свій. Це свого роду замок, і відкривається він за допомогою шифру - культурного коду. Вивчення культурних кодів призвело психолога Клотера Рапая в світ бізнесу, де його знання принесли величезну практичну користь. Провідні компанії світу використовують ідеї Рапая при розробці продукції та плануванні рекламних кампаній.
Основні теми
- Новітній погляд на маркетинг: практична користь вивчення культурного коду.
- Без претензії на наукпоп - автор наполягає на власних розробках.
- Смажені факти з життя американців і французів: чим допомагає і заважає культурний код двох націй в повсякденному житті?
- Як вгадати успіх рекламної кампанії, задаючи фокус-групам більш ніж дивні питання?
- Статистичні дані опитувань на найрізноманітніші теми.
Для кого ця книга
Для фахівців в області маркетингу та реклами.
Хто автор
Клотер Рапай - фахівець в галузі маркетингових досліджень. Народився у Франції в 1941 році, потім переїхав до Сполучених Штатів. Його інтерес до психіатрії і психоаналізу надихає його на дослідження в області маркетингу. Володіє докторським ступенем з соціальної психології в Сорбонні. Перший успішний маркетинговий досвід на міжнародному ринку пов'язаний з компанією Nestle.
Ключові поняття
маркетинг, культура, мистецтво, взаємовідносини, психологія
Автор |
Клотер Рапай |
Видавництво |
Альпіна Паблішер |
Серія книг |
Альпина. Бизнес |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2019 |
Перекладач |
У. Саламатова |
Кількість сторінок |
236 |
Ілюстрації |
Немає ілюстрацій |
-
Почему мы разные?Эта книга стала моим читательским открытием года. Культурная антропология проделанная автором открывает глаза на многие аспекты того, почему одни вещи приемлемы в одних культурах, и совершенно не работают в остальных. Автор говорит о том, что у каждой культуры по мере ее развития появляются совершенно уникальные культурные коды. Мы так к ним привыкаем, что совершенно их не замечаем, пока нам на них не укажут извне. Нужно понимать, что культурный код влияет на многое, от того, как вы ведете бизнес в той или иной стране до того, как вы ведете себя в повседневной жизни. Автор не просто указывает читателю на различные культурные коды в разных странах, но также, показывает как с помощью этих культурных кодов прийти к пониманию того, почему мы совершаем те или иные действия. Например, что делает американцев американцами, можно узнать из их культурного кода. Понимание кодов, действительно расширяет горизонты, и дает объяснение тому, почему люди по всему миру отличаются друг от друга. Хотя тут стоит заметить, что и общего у нас достаточно.
Как итог, могу сказать, что от этой небольшой книги я в полном восторге. Было интересно узнать, например, почему одни идеи прекрасно приживаются в Америке, но совершенно не работаю во Франции. Книгу могу рекомендовать не только маркетологам, но и всем, кому интересна антропология общества. Культурный код, как мне кажется, можно изучать долго, ведь это очень интенсивная и обширная тема для размышлений. Определенно, это одна из самых интересных книг на тему культуры в разных обществах.

Рецензії Культурный код. Как мы живем, что покупаем и почему
-
Почему мы разные?Эта книга стала моим читательским открытием года. Культурная антропология проделанная автором открывает глаза на многие аспекты того, почему одни вещи приемлемы в одних культурах, и совершенно не работают в остальных. Автор говорит о том, что у каждой культуры по мере ее развития появляются совершенно уникальные культурные коды. Мы так к ним привыкаем, что совершенно их не замечаем, пока нам на них не укажут извне. Нужно понимать, что культурный код влияет на многое, от того, как вы ведете бизнес в той или иной стране до того, как вы ведете себя в повседневной жизни. Автор не просто указывает читателю на различные культурные коды в разных странах, но также, показывает как с помощью этих культурных кодов прийти к пониманию того, почему мы совершаем те или иные действия. Например, что делает американцев американцами, можно узнать из их культурного кода. Понимание кодов, действительно расширяет горизонты, и дает объяснение тому, почему люди по всему миру отличаются друг от друга. Хотя тут стоит заметить, что и общего у нас достаточно.
Как итог, могу сказать, что от этой небольшой книги я в полном восторге. Было интересно узнать, например, почему одни идеи прекрасно приживаются в Америке, но совершенно не работаю во Франции. Книгу могу рекомендовать не только маркетологам, но и всем, кому интересна антропология общества. Культурный код, как мне кажется, можно изучать долго, ведь это очень интенсивная и обширная тема для размышлений. Определенно, это одна из самых интересных книг на тему культуры в разных обществах.
Автор |
Клотер Рапай |
Видавництво |
Альпіна Паблішер |
Серія книг |
Альпина. Бизнес |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2019 |
Перекладач |
У. Саламатова |
Кількість сторінок |
236 |
Ілюстрації |
Немає ілюстрацій |
Формат |
60x90/16 (145х215 мм) |
Палітурка |
М'яка |
Папір |
Офсетний |
ISBN |
978-5-9614-2722-6 |
Вага |
420 гр. |
Тип |
Паперова |