Культурный код. Как мы живем, что покупаем и почему
Паперова книга | Код товару 984828
Yakaboo 5/5
Автор
Клотер Рапай
Видавництво
Альпіна Паблішер
Серія книг
Альпина. Бизнес
Мова
Російська
Рік видання
2019
Перекладач
У. Саламатова
Кількість сторінок
236
Ілюстрації
Немає ілюстрацій

Усе про книжку Культурный код. Как мы живем, что покупаем и почему

Цитата

У міру того, як ми стаємо громадянами цього глобального світового співтовариства, кожен з нас - як і кожен бренд - не повинен забувати про містечко, звідки він родом.

Клотер Рапай

Про що книга «Культурний код: Як ми живемо, що купуємо і чому»

Чому у американського джипа фари повинні бути круглими? Чому у Франції ідея виготовлення сиру з пастеризованого молока приречена на провал? Чому реклама одного і того ж товару в Америці, Німеччині або Франції повинна бути різною?

Тому що сприйняття будь-якої речі, явища або поняття - чи то машина, їжа, відносини між людьми і навіть сама країна - сходить до дитячих вражень і відкладається в глибинній частині мозку, яка відповідає за виживання. Таємний сенс сформованих образів в кожній культурі свій. Це свого роду замок, і відкривається він за допомогою шифру - культурного коду. Вивчення культурних кодів призвело психолога Клотера Рапая в світ бізнесу, де його знання принесли величезну практичну користь. Провідні компанії світу використовують ідеї Рапая при розробці продукції та плануванні рекламних кампаній.

Основні теми

  • Новітній погляд на маркетинг: практична користь вивчення культурного коду.
  • Без претензії на наукпоп - автор наполягає на власних розробках.
  • Смажені факти з життя американців і французів: чим допомагає і заважає культурний код двох націй в повсякденному житті?
  • Як вгадати успіх рекламної кампанії, задаючи фокус-групам більш ніж дивні питання?
  • Статистичні дані опитувань на найрізноманітніші теми.

Для кого ця книга

Для фахівців в області маркетингу та реклами.

Хто автор

Клотер Рапай - фахівець в галузі маркетингових досліджень. Народився у Франції в 1941 році, потім переїхав до Сполучених Штатів. Його інтерес до психіатрії і психоаналізу надихає його на дослідження в області маркетингу. Володіє докторським ступенем з соціальної психології в Сорбонні. Перший успішний маркетинговий досвід на міжнародному ринку пов'язаний з компанією Nestle.

Ключові поняття

маркетинг, культура, мистецтво, взаємовідносини, психологія

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Клотер Рапай
Видавництво
Альпіна Паблішер
Серія книг
Альпина. Бизнес
Мова
Російська
Рік видання
2019
Перекладач
У. Саламатова
Кількість сторінок
236
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Рецензії
  •  
    Почему мы разные?
    Эта книга стала моим читательским открытием года. Культурная антропология проделанная автором открывает глаза на многие аспекты того, почему одни вещи приемлемы в одних культурах, и совершенно не работают в остальных. Автор говорит о том, что у каждой культуры по мере ее развития появляются совершенно уникальные культурные коды. Мы так к ним привыкаем, что совершенно их не замечаем, пока нам на них не укажут извне. Нужно понимать, что культурный код влияет на многое, от того, как вы ведете бизнес в той или иной стране до того, как вы ведете себя в повседневной жизни. Автор не просто указывает читателю на различные культурные коды в разных странах, но также, показывает как с помощью этих культурных кодов прийти к пониманию того, почему мы совершаем те или иные действия. Например, что делает американцев американцами, можно узнать из их культурного кода. Понимание кодов, действительно расширяет горизонты, и дает объяснение тому, почему люди по всему миру отличаются друг от друга. Хотя тут стоит заметить, что и общего у нас достаточно.
    Как итог, могу сказать, что от этой небольшой книги я в полном восторге. Было интересно узнать, например, почему одни идеи прекрасно приживаются в Америке, но совершенно не работаю во Франции. Книгу могу рекомендовать не только маркетологам, но и всем, кому интересна антропология общества. Культурный код, как мне кажется, можно изучать долго, ведь это очень интенсивная и обширная тема для размышлений. Определенно, это одна из самых интересных книг на тему культуры в разных обществах.
Купити - Культурный код. Как мы живем, что покупаем и почему
Культурный код. Как мы живем, что покупаем и почему
162 грн
Є в наявності
 

Рецензії Культурный код. Как мы живем, что покупаем и почему

5/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Почему мы разные?
    Эта книга стала моим читательским открытием года. Культурная антропология проделанная автором открывает глаза на многие аспекты того, почему одни вещи приемлемы в одних культурах, и совершенно не работают в остальных. Автор говорит о том, что у каждой культуры по мере ее развития появляются совершенно уникальные культурные коды. Мы так к ним привыкаем, что совершенно их не замечаем, пока нам на них не укажут извне. Нужно понимать, что культурный код влияет на многое, от того, как вы ведете бизнес в той или иной стране до того, как вы ведете себя в повседневной жизни. Автор не просто указывает читателю на различные культурные коды в разных странах, но также, показывает как с помощью этих культурных кодов прийти к пониманию того, почему мы совершаем те или иные действия. Например, что делает американцев американцами, можно узнать из их культурного кода. Понимание кодов, действительно расширяет горизонты, и дает объяснение тому, почему люди по всему миру отличаются друг от друга. Хотя тут стоит заметить, что и общего у нас достаточно.
    Как итог, могу сказать, что от этой небольшой книги я в полном восторге. Было интересно узнать, например, почему одни идеи прекрасно приживаются в Америке, но совершенно не работаю во Франции. Книгу могу рекомендовать не только маркетологам, но и всем, кому интересна антропология общества. Культурный код, как мне кажется, можно изучать долго, ведь это очень интенсивная и обширная тема для размышлений. Определенно, это одна из самых интересных книг на тему культуры в разных обществах.
 
Характеристики Культурный код. Как мы живем, что покупаем и почему
Автор
Клотер Рапай
Видавництво
Альпіна Паблішер
Серія книг
Альпина. Бизнес
Мова
Російська
Рік видання
2019
Перекладач
У. Саламатова
Кількість сторінок
236
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
60x90/16 (145х215 мм)
Палітурка
М'яка
Папір
Офсетний
ISBN
978-5-9614-2722-6
Вага
420 гр.
Тип
Паперова