Автор |
Джефф Хау |
Видавництво |
Альпіна Паблішер |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2014 |
Тип |
Аудіо |
Все про аудіокнигу Краудсорсинг. Коллективный разум как инструмент развития бизнеса
Про що книга «Краудсорсинг: Колективний розум як інструмент розвитку бізнесу»
Краудсорсинг заснований на одній простій ідеї: колективний розум завжди продуктивніший, ніж окрема, навіть найгеніальніша людина; а досягнення добровольців-аматорів часто перевершують досягнення експертів найбільших глобальних корпорацій. Про те, чому так відбувається і як можна використовувати ентузіазм і знання багатьох мільйонів інтернет-користувачів, і пише Джефф Хау.
Для кого ця книга
З одного боку, ця книга призначається людям, які хочуть знайти застосування своїм незатребуваним на основній роботі талантам, а з іншого, - підприємцям, які хочуть отримати доступ до колективного розуму і навчитися використовувати цей неперевершений по ефективності бізнес-інструмент.
Чому книга гідна прочитання
- Автор цієї книги придумав сам термін «краудсорсинг» і першим сформулював його закони.
- Прочитавши цю книгу, ви зрозумієте, чому натовп любителів може вирішити проблему, з якою не можуть впоратися досвідчені професіонали.
- Ця книга містить численні приклади використання краудсорсингу в різних областях - від створення нової формули зубної пасти до розробки ПЗ.
Хто автор
Джефф Хау - редактор і журналіст Wired. За свою п'ятнадцятирічну журналістську діяльність він об'їхав весь світ, висвітлюючи найрізноманітніші теми, починаючи з загрози водної кризи в Центральній Азії і закінчуючи наслідками патентування генів.
Автор |
Джефф Хау |
Видавництво |
Альпіна Паблішер |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2014 |
Тип |
Аудіо |

- MP3
Рецензії Краудсорсинг. Коллективный разум как инструмент развития бизнеса
Автор |
Джефф Хау |
Видавництво |
Альпіна Паблішер |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2014 |
Тип |
Аудіо |