Автор |
Філ Барден |
Видавництво |
Книжковий клуб "Клуб Сімейного Дозвілля" |
Мова |
Українська |
Рік видання |
2017 |
Рік першого видання |
2013 |
Перекладач |
Юлія Кузьменко |
ISBN |
9786171230361 |
Тип |
Електронна |
Все про електронну книгу Код зламано, або Наука про те, що змушує купувати
• Незмінний лідер продажів бізнес-книжок з маркетингу на Amazon.
• В основі праці – дослідження нобелівського лауреата.
Що відбувається в мозку людини, коли вона обирає товар? Які «секретні коди» продуктів, послуг і брендів впливають на її рішення? І чи можна називати рішенням процес, що триває протягом частки секунди? Пізнавальна й практична книжка дасть уявлення про те, як застосовувати на практиці передові наукові знання з нейроекономіки та психології: обирати слова, що опишуть страву в меню, колір пакування, товарне сусідство, інтер’єр кав’ярні або дизайн пляшки для питної води.
Маркетологи, фахівці з реклами, дизайнери, представники ЗМІ й роздрібні торговці знайдуть у цьому дослідженні перевірені методи поліпшення продажів товарів та послуг для повсякденної роботи. Якщо ж ви споживач і не бажаєте, щоб вами маніпулювали, вражаючі секрети науки успішних продажів навчать вимикати свій «автопілот» і переходити на «ручне керування» перед строкатою вітриною!
Автор |
Філ Барден |
Видавництво |
Книжковий клуб "Клуб Сімейного Дозвілля" |
Мова |
Українська |
Рік видання |
2017 |
Рік першого видання |
2013 |
Перекладач |
Юлія Кузьменко |
ISBN |
9786171230361 |
Тип |
Електронна |
-
ОтзывКнижка яка перевернула уявлення про світ маркетингу та продаж товарів. Доступно, лаконічно розкриваються головні секрети продажу, як на рівні підсвідомості ми, як покупці, приймаємо такі важливі рішення, та як найти найкращі шляхи для того, щоб залучити покупця на свій бік, збільшити подалі товарів та стати конкурентними. На прикладах відомих брендів та великих корпорацій пояснюють психологію сприйняття товару, його реклами, аналізують ментальність та філософію покупок, відкривають очі на раніше не збагнену поведінку покупців. Книжка дійсно буде корисною всім хто працює в сфері продажу товарів та послуг. Але я б рекомендувала її прочитати кожному, адже вона розкриває суть купівельних рішень, які ми приймаємо щодня. А хіба не важливо знати, що керує нами під час покупки.
-
Личность.Произведение под названием "Код зламано, або Наука про те, що змушує купувати" это современная литературная робота автором которой стал писатель и маркетолог Фил Барден. Информация изложенная в книге помогает разобраться в том почему большинство людей делают абсолютно не осознанный выбор в момент приобретения различных товаров для близких или же для себя. Во время прочтения этого романа читатели могут увидеть некое сходство с другими современными книгами которые так или иначе связаны с личностным ростом или успехом в жизни.

-
epub
Підходить для iBooks (iPhone, iPad, iMac)
-
fb2
Zip-архів, підходить для ел. книг та інших пристроїв
-
pdf
Відкривається в Adobe Reader або браузері
Рецензії Код зламано, або Наука про те, що змушує купувати
-
ОтзывКнижка яка перевернула уявлення про світ маркетингу та продаж товарів. Доступно, лаконічно розкриваються головні секрети продажу, як на рівні підсвідомості ми, як покупці, приймаємо такі важливі рішення, та як найти найкращі шляхи для того, щоб залучити покупця на свій бік, збільшити подалі товарів та стати конкурентними. На прикладах відомих брендів та великих корпорацій пояснюють психологію сприйняття товару, його реклами, аналізують ментальність та філософію покупок, відкривають очі на раніше не збагнену поведінку покупців. Книжка дійсно буде корисною всім хто працює в сфері продажу товарів та послуг. Але я б рекомендувала її прочитати кожному, адже вона розкриває суть купівельних рішень, які ми приймаємо щодня. А хіба не важливо знати, що керує нами під час покупки.
-
Личность.Произведение под названием "Код зламано, або Наука про те, що змушує купувати" это современная литературная робота автором которой стал писатель и маркетолог Фил Барден. Информация изложенная в книге помогает разобраться в том почему большинство людей делают абсолютно не осознанный выбор в момент приобретения различных товаров для близких или же для себя. Во время прочтения этого романа читатели могут увидеть некое сходство с другими современными книгами которые так или иначе связаны с личностным ростом или успехом в жизни.
-
Чому ми купуємоКнига про те, чому ми купуємо. Отак просто, нас, простих споживачів послуг та товарів розклали по поличках маркетингу та детально проаналізували і виклали наукову думку, чому ми надаємо перевагу тим чи іншим продуктам, а на інші й не дивимося. Думаєте ви самі обираєте, що купувати а що ні? А не тут то було - насправді аспектів так багато, що іноді голова йде обертом.
Книга цікава як для споживачів, так і для маркетологів, адже так детально розказано про всі аспекти людської підсвідомості, яка змушує купувати той чи інший предмет. Тут чітко прослідковується поділ на пілот та автопілот, відповідно до цього й наводяться різноманітні приклади, як саме все це відбувається на практиці. І як саме свідомість та підсвідомість діє на наше бажання купувати.
Хороша пізнавальна книга для всіх, хто прагне правильно продавати свій продукт. Ну і для себе теж знайшла багато цікавого, адже від вигляду товару, його представленості та навіть розташуванню в магазині залежить, чи буде він продаватися і чи буде бренд впізнаваний серед десятки інших.
Автор |
Філ Барден |
Видавництво |
Книжковий клуб "Клуб Сімейного Дозвілля" |
Мова |
Українська |
Рік видання |
2017 |
Рік першого видання |
2013 |
Перекладач |
Юлія Кузьменко |
ISBN |
9786171230361 |
Тип |
Електронна |