Клиентоцентричность. Отношения с потребителями в цифровую эпоху
Аудіокнига | Код товару 1259983
Автор
Пітер Фейдер, Сара Томс
Видавництво
Альпіна Паблішер
Мова
Російська
Рік видання
2021
Тип
Аудіо

Все про аудіокнигу Клиентоцентричность. Отношения с потребителями в цифровую эпоху

Клієнтоорієнтовані компанії приділяють увагу якості обслуговування, оперативно вирішують проблеми клієнтів, пропонують гнучку систему знижок. Однак у кожного клієнта свої унікальні особливості, і без їх урахування навіть найбільш клієнтоорієнтована компанія може використовувати свої ресурси неефективно.

Професор маркетингу в Школі бізнесу Вортона Пітер Фейдер переконаний, що компаніям для досягнення лідируючих позицій в своїх галузях необхідно взяти на озброєння стратегію клієнтоцентричності. Ключові аспекти такої стратегії - повна персоналізація та ідентифікація клієнтів, прогнозування поведінкових особливостей конкретних людей і використання аджайл-підходу до управління клієнтським портфелем. Клієнтоцентричний підхід допоможе виявити поточні та майбутні потреби кращих клієнтів, щоб максимізувати їх довгострокову фінансову цінність для компанії.

Вперше російською мовою представлено книгу, в якій всебічно аналізуються всі елементи клієнтоцентричності. Її автори Пітер Фейдер і Сара Томс пояснюють, як правильно оперувати показником довічної цінності клієнта (CLV) і зв'язати його з ринковою оцінкою компанії, як розумно інвестувати в відділи продажів і маркетинг з урахуванням цього показника.

Особливості реалізації стратегії клієнтоцентричності розглянуто на прикладі таких організацій, як великий рітейлер Best Buy, гігант ігрової індустрії Electronic Arts, бейсбольний клуб «Лос-Анджелес Доджерс». Ви переконаєтеся, що клієнтоцентричні компанії отримують довгострокову вигоду у вигляді лояльності найцінніших клієнтів, які купують справді потрібні їм товари або послуги.

Для кого

Керівники компаній, директори відділів продажів, маркетингу, клієнтського сервісу.

Нагороди та рейтинги

Бронзовий призер премії Axiom Business Book Awards 2019 (категорія «Продажі»).

  • Тривалість: 3 години 48 хвилин
  • Виконавець: Сергій Двінянінов
Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Пітер Фейдер, Сара Томс
Видавництво
Альпіна Паблішер
Мова
Російська
Рік видання
2021
Тип
Аудіо
Рецензії
Купити - Клиентоцентричность. Отношения с потребителями в цифровую эпоху
Клиентоцентричность. Отношения с потребителями в цифровую эпоху
136 грн
Доступні формати для скачування:
 

Рецензії Клиентоцентричность. Отношения с потребителями в цифровую эпоху

 
Характеристики Клиентоцентричность. Отношения с потребителями в цифровую эпоху
Автор
Пітер Фейдер, Сара Томс
Видавництво
Альпіна Паблішер
Мова
Російська
Рік видання
2021
Тип
Аудіо