Клад копирайтера
Електронна книга | Код товару 803744
Автор |
Еліна Слободянюк |
Видавництво |
Фоліо |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2017 |
ISBN |
978-966-03-7827-8 |
Тип |
Електронна |
Все про електронну книгу Клад копирайтера
Книга предназначалась для тех, кто работает с текстом: копирайтеров, PR- и SMM-специалистов, блогеров, даже журналистов. Но человечество все больше переходит от устной коммуникации к письменной. Теперь, когда даже сплетни обрели письменный формат, умение создавать достойные тексты становится все востребованнее. Поэтому аудитория книги стремительно расширяется: от фрилансеров разной специализации до топов крупных компаний. Работаете на международный бренд? Или создаете собственный бизнес? Хотите стать популярным в соцсетях? Или ярко проявлять свою гражданскую позицию? Во всех случаях именно эта книга поможет сделать ваши тексты сильными.
Характеристики
Автор |
Еліна Слободянюк |
Видавництво |
Фоліо |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2017 |
ISBN |
978-966-03-7827-8 |
Тип |
Електронна |
Рецензії
-
Якщо не все, то найголовнішеКнижка безумовно стане у пригоді тим, хто відчуває у собі бажання заробляти написанням текстів, але не знає з чого почати. Можу судити по собі. Маючи філологічну освіту, відчуваю в собі брак саме того, що називається "відчуттям тексту", коли він стає не самоціллю, а потужним інструментом впливу. Адже в умовах динамічного ринку тексти є цінними саме тоді, коли вони можуть породжувати пропозиції. І для того, щоб поєднати лінгвістику і ринкову цінність, книжка Еліни Слободянюк може бути одним із перших джерел, бо показує, як саме засобами мови створюється насправді цінний товар.
-
Клад копирайтераКнига "Клад копирайтера" Еліни Слободянюк - дуже корисна та цікава.
Придбали в електронному виді.
Для початковців-копірайтерів, маркетотологів, всіх хто хоче розпочати писати грамотно та по суті.
Висвітлює детально цінності та попит товарів та брендів, сутність, особливості, унікальність.
На що необхідно звертати увагу.
Сподобалось, що матеріал поданий с багатьма прикладами з історії створення та розвитку, динаміки світових брендів. Як текст має вплив на цю історію. Чи ввійде бренд завдяки тексту взагалі в історію?
Дуже цікаво, багато чого не знала.
Легко, швидко читається і дуже доступно розуміло.
Для багатьох буде корисна книга - як для копірайтерів, маркетологів, для активних в соціальних мережах, так і для особистого бізнесу.
Розуміння з чого складається цінність бренду, зацікавленість аудиторії, на що звертається увага спільноти. А що навпаки може відстранити...
Дякую за чудову роботу авторці Еліні Слободянюк.
Обов'язково рекомендую до прочитання!
Дякую Якабу!!!)))

Клад копирайтера
60 грн
Доступні формати для скачування:
-
epub
Підходить для iBooks (iPhone, iPad, iMac)
-
fb2
Zip-архів, підходить для ел. книг та інших пристроїв
-
mobi
Підходить для електронних книг Amazon Kindle
-
pdf
Відкривається в Adobe Reader або браузері
Рецензії Клад копирайтера
-
Якщо не все, то найголовнішеКнижка безумовно стане у пригоді тим, хто відчуває у собі бажання заробляти написанням текстів, але не знає з чого почати. Можу судити по собі. Маючи філологічну освіту, відчуваю в собі брак саме того, що називається "відчуттям тексту", коли він стає не самоціллю, а потужним інструментом впливу. Адже в умовах динамічного ринку тексти є цінними саме тоді, коли вони можуть породжувати пропозиції. І для того, щоб поєднати лінгвістику і ринкову цінність, книжка Еліни Слободянюк може бути одним із перших джерел, бо показує, як саме засобами мови створюється насправді цінний товар.
-
Клад копирайтераКнига "Клад копирайтера" Еліни Слободянюк - дуже корисна та цікава.
Придбали в електронному виді.
Для початковців-копірайтерів, маркетотологів, всіх хто хоче розпочати писати грамотно та по суті.
Висвітлює детально цінності та попит товарів та брендів, сутність, особливості, унікальність.
На що необхідно звертати увагу.
Сподобалось, що матеріал поданий с багатьма прикладами з історії створення та розвитку, динаміки світових брендів. Як текст має вплив на цю історію. Чи ввійде бренд завдяки тексту взагалі в історію?
Дуже цікаво, багато чого не знала.
Легко, швидко читається і дуже доступно розуміло.
Для багатьох буде корисна книга - як для копірайтерів, маркетологів, для активних в соціальних мережах, так і для особистого бізнесу.
Розуміння з чого складається цінність бренду, зацікавленість аудиторії, на що звертається увага спільноти. А що навпаки може відстранити...
Дякую за чудову роботу авторці Еліні Слободянюк.
Обов'язково рекомендую до прочитання!
Дякую Якабу!!!)))
-
Посібник копірайтераЯкщо ви маєте стосунок до копірайтинг в будь-якому його вигляді, то напевно знаєте, що книги на цю тему пишуть в більшості американські та російські автори. Тому я був дуже приємно подивований, що українська авторка випустила книгу про копірайтинг. Вже в процесі читання мені стало зрозуміло, що книга «Скарб копірайтера» Еліни Слободянюк орієнтована в першу чергу на російського читача. І не тільки тому, що написана російською, а через деякі пасажі, які є у книзі. Але це не означає, що книжка не буде для вас корисною, навіть якщо ви пишете свої тексти українською.
Чогось принципово нового у «Скарбі копірайтера» я не знайшов – все в тому чи іншому вигляді зустрічалось мені в книгах з копірайтинг інших авторів. Але я оцінив те, що багато корисних порад щодо неймінгу та створення ефективних заголовків, нарешті зібрані під однією обкладинкою. З кількох десятків стікерів я все ж роблю висновок, що ця книжка справді корисна, тому можу рекомендувати її колегам. Сподіваюсь, на «Якабу» з’явиться і наступна робота авторки.
Характеристики Клад копирайтера
Автор |
Еліна Слободянюк |
Видавництво |
Фоліо |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2017 |
ISBN |
978-966-03-7827-8 |
Тип |
Електронна |