Вхід або реєстрація
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
Безкоштовно по Україні
Без вихідних, з 9 до 20
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
Нове видання «Казимир Малевич. Київський період. 1928-1930», яку видавництво РОДОВІД та KMBS презентують на Книжковому Арсеналі – це надзвичайна історія, яка може трапитися і в наш час!
Наприкінці 2015 року мистецький світ облетіла новина – в Києві віднайдені нові тексти Казимира Малевича та документи, що стосуються його викладання в Київському Художньому Інституті в 1929-1930 роках. І навіть свідчення про створення Дослідчого Кабінету, своєрідного наукового інституту Малевича. Понад 70 машинописних та кілька рукописних аркушів майже 90 років зберігалися в архіві мистця Мар’яна Кропивницького, викладача й асистента Дослідчого Кабінету.
Матеріали з архіву Кропивницького, мистецькі твори Казимира Малевича з його персональної виставки 1930 року, листи з Києва і до київських адресатів, статті Малевича в «Новій ґенерації», «Альманаху-авангард» та інші документи, пов’язані з київськими проектами мистця, увійдуть до книжки – всього 360 сторінок про київський період Казимира Малевича. Упорядниця книги і авторка вступної статті – Тетяна Філевська.
На обкладинці використано фрагмент ескізу К. Малевича проекту кольорового вирішення настінного розпису конференц-зали Всеукраїнської академії наук, Київ. 1929 (НХМУ).
Нове видання «Казимир Малевич. Київський період. 1928-1930», яку видавництво РОДОВІД та KMBS презентують на Книжковому Арсеналі – це надзвичайна історія, яка може трапитися і в наш час!
Наприкінці 2015 року мистецький світ облетіла новина – в Києві віднайдені нові тексти Казимира Малевича та документи, що стосуються його викладання в Київському Художньому Інституті в 1929-1930 роках. І навіть свідчення про створення Дослідчого Кабінету, своєрідного наукового інституту Малевича. Понад 70 машинописних та кілька рукописних аркушів майже 90 років зберігалися в архіві мистця Мар’яна Кропивницького, викладача й асистента Дослідчого Кабінету.
Матеріали з архіву Кропивницького, мистецькі твори Казимира Малевича з його персональної виставки 1930 року, листи з Києва і до київських адресатів, статті Малевича в «Новій ґенерації», «Альманаху-авангард» та інші документи, пов’язані з київськими проектами мистця, увійдуть до книжки – всього 360 сторінок про київський період Казимира Малевича. Упорядниця книги і авторка вступної статті – Тетяна Філевська.
На обкладинці використано фрагмент ескізу К. Малевича проекту кольорового вирішення настінного розпису конференц-зали Всеукраїнської академії наук, Київ. 1929 (НХМУ).