Автор |
Джеффрі Дж. Фокс |
Видавництво |
Альпіна Паблішер |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2018 |
Тип |
Аудіо |
Все про аудіокнигу Как стать суперзвездой маркетинга. Необычные правила, благодаря которым победно зазвенит ваш кассовый аппарат
Цитата:
«Якщо немає дзвону монет, то й маркетингу немає».
Джеффрі Джеймс Фокс
Про що книга:
Про те, як стати професійним маркетологом, який набирає дедалі більше клієнтів і уникає непотрібних витрат на безглузду рекламу з бюджету компанії. «Ніколи не економте сир, який кладете до піци» - закликає автор. Ви маєте пропонувати клієнтам більше, а не менше.
Чому книга гідна прочитання:
• За рахунок чого завжди виграють компанії-суперзірки?
• Клієнти кожен день «звільняють» працівників компаній: чому це відбувається?
• «Підходящий клієнт» і «непідходящий клієнт». Корисна сегментація.
• Як правильно продати користь, яку можна отримати від продукції? Утримання клієнтів.
• Жоден товар не може «сам себе продавати»: ступінь ризику при продажу.
• Суперзірка маркетингу любить бренд: як бути хранителем бренду?
• Легка жива авторська мова.
Для кого ця книга:
Адресована фахівцям з маркетингу, менеджерам, керівникам і власникам малого і середнього бізнесу, а також тим, хто тільки планує відкрити свою справу.
Хто автор:
Джеффрі Джеймс Фокс - засновник і керівник Fox & Co., консалтингової компанії, що спеціалізується на стратегічному маркетингу. Автор книг з бізнесу, експерт і консультант в сфері стратегічного маркетингу, автор популярних тренінгових програм. Є членом Ради попечителів Трініті Коледжу в Хартфорді. Постійно живе в Коннектикуті.
Автор |
Джеффрі Дж. Фокс |
Видавництво |
Альпіна Паблішер |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2018 |
Тип |
Аудіо |

Звичайна ціна: 48 грн
Спеціальна ціна: 34 грн
- MP3
Рецензії Как стать суперзвездой маркетинга. Необычные правила, благодаря которым победно зазвенит ваш кассовый аппарат
Автор |
Джеффрі Дж. Фокс |
Видавництво |
Альпіна Паблішер |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2018 |
Тип |
Аудіо |