Как создать крутой рекламный текст. Принципы выдающегося американского копирайтера
Паперова книга | Код товару 1135169
Автор
Джозеф Шугерман
Видавництво
Альпіна Паблішер Україна
Мова
Російська
Рік видання
2020
Перекладач
С. Кірова
Кількість сторінок
438
Ілюстрації
Чорно-білі
Формат
165х235 мм

Усе про книжку Как создать крутой рекламный текст. Принципы выдающегося американского копирайтера

Про що книга

Джозеф Шугерман - один з кращих американських копірайтерів. Його ім'я стоїть в одному ряду з іменами Девіда Огілві, Джона Кейплса і Лео Барнетта. Ви дізнаєтеся, що успішно працює в рекламі, а що - ні, і навчитеся уникати пасток, в які потрапляють початкуючі копірайтери. Уроки легко засвоюються, адже автор застосовує в тексті ті ж прийоми, яким навчає читача, щоб привернути увагу.

Чому книга варта прочитання

Ви освоїте 15 аксіом копірайтингу. Розберете всі елементи рекламного тексту і дізнаєтеся, що робить його ефективним. Навчитеся використовувати психологічні і мотиваційні чинники. Опануєте секретами ремесла (правилами складання заголовків, що продають, методами пошуку ідей, способами змусити мозок працювати). Створите ефективний рекламний текст. Якщо ж ви не займаєтеся складанням рекламних текстів, то краще зрозумієте процес копірайтингу і зможете впевнено написати непогане оголошення або як мінімум аргументовано розкритикувати чуже.

Про автора

Джозефа Шугермана визнано одним з найбільш ефективних і плідних копірайтерів Америки. Засновник і генеральний директор JS & A. У 1970-1980-х рр. Шугерман і його команда вивели на ринок США десятки інноваційних товарів, включаючи кишенькові калькулятори, електронні годинники, бездротові телефони, комп'ютери та ще безліч інших продуктів побутової та радіоелектроніки. Щоразу вивід нового продукту супроводжувався великими, на цілу смугу, рекламними оголошеннями, які стали «фірмовим почерком» його копірайтерської роботи. У 1979 р. Шугермана було обрано «Людиною року» в галузі директ-маркетингу на церемонії вручення цього призу в Нью-Йорку. У 1991 р. він виграв престижну премію Maxwell Sackheim Award за цілісний творчий внесок в розвиток директ-маркетингу.

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Джозеф Шугерман
Видавництво
Альпіна Паблішер Україна
Мова
Російська
Рік видання
2020
Перекладач
С. Кірова
Кількість сторінок
438
Ілюстрації
Чорно-білі
Формат
165х235 мм
Рецензії
Купити - Как создать крутой рекламный текст. Принципы выдающегося американского копирайтера
Как создать крутой рекламный текст. Принципы выдающегося американского копирайтера
280 грн
Є в наявності
 

Рецензії Как создать крутой рекламный текст. Принципы выдающегося американского копирайтера

 
Характеристики Как создать крутой рекламный текст. Принципы выдающегося американского копирайтера
Автор
Джозеф Шугерман
Видавництво
Альпіна Паблішер Україна
Мова
Російська
Рік видання
2020
Перекладач
С. Кірова
Кількість сторінок
438
Ілюстрації
Чорно-білі
Формат
165х235 мм
Палітурка
М'яка
Папір
Офсетний
Тираж
1500
ISBN
978-617-7858-32-3
Вага
670 гр.
Тип
Паперова