Книга Как разработать стратегический план

Володимир Савчук, Дмитро Ковальов

Книга Как разработать стратегический план

Володимир Савчук, Дмитро Ковальов
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

Книга являє собою системний опис послідовної технології розробки стратегічного плану компанії. Дана технологія є результатом практичного застосування, була багаторазово використана і доопрацьована авторами. Вона містить в собі пояснення основних ідей стратегічного управління, але робить акцент на практичних інструментах їх реалізації. В кінцевому підсумку у читача з'являється ясність щодо того, що і як має бути зроблено для перекладу стратегічної ідеї в формат «дорожньої карти».

Також читач тут знайде практичні рекомендації з організації процесу управління реалізацією стратегії на підприємстві.

Основні положення:

  • У сучасній бізнес-літературі існує багато джерел, які описують різні аспекти стратегічного управління.
  • Однак, будь-яка стратегія повинна пройти через важливий етап формалізації, щоб бути донесеною, зрозумілою і підхопленою персоналом і інвесторами компанії. Вона повинна з яскравої мрії перетворитися в послідовний план дій. Тут, звичайно, у керівника бізнесу виникає проблема, так як все різноманіття бізнес-літератури не дає чіткої технології розробки стратегічного плану.
  • Мета авторів полягає в тому, щоб закрити цю прогалину і надати менеджеру практичне керівництво щодо формування стратегічного плану компанії.

Цільова аудиторія:

Власники бізнесу, генеральні директори і директори з розвитку, нефінансові менеджери, економісти вітчизняних підприємств, слухачі програм МВА вітчизняних бізнес шкіл, студенти магістерських програм економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.

Продавець товару
Код товару
869505
Про книгу

Книга являє собою системний опис послідовної технології розробки стратегічного плану компанії. Дана технологія є результатом практичного застосування, була багаторазово використана і доопрацьована авторами. Вона містить в собі пояснення основних ідей стратегічного управління, але робить акцент на практичних інструментах їх реалізації. В кінцевому підсумку у читача з'являється ясність щодо того, що і як має бути зроблено для перекладу стратегічної ідеї в формат «дорожньої карти».

Також читач тут знайде практичні рекомендації з організації процесу управління реалізацією стратегії на підприємстві.

Основні положення:

  • У сучасній бізнес-літературі існує багато джерел, які описують різні аспекти стратегічного управління.
  • Однак, будь-яка стратегія повинна пройти через важливий етап формалізації, щоб бути донесеною, зрозумілою і підхопленою персоналом і інвесторами компанії. Вона повинна з яскравої мрії перетворитися в послідовний план дій. Тут, звичайно, у керівника бізнесу виникає проблема, так як все різноманіття бізнес-літератури не дає чіткої технології розробки стратегічного плану.
  • Мета авторів полягає в тому, щоб закрити цю прогалину і надати менеджеру практичне керівництво щодо формування стратегічного плану компанії.

Цільова аудиторія:

Власники бізнесу, генеральні директори і директори з розвитку, нефінансові менеджери, економісти вітчизняних підприємств, слухачі програм МВА вітчизняних бізнес шкіл, студенти магістерських програм економічних спеціальностей вищих навчальних закладів.

Рецензії
Виникли запитання? 0-800-335-425
355 грн
Архівний товар
Паперова книга