Как растут бренды. О чем не знают маркетологи
Електронна книга | Код товару 10016415
Автор
Байрон Шарп
Видавництво
Манн, Иванов и Фербер
Серія книг
МИФ. Маркетинг
Мова
Російська
Рік видання
2019
Перекладач
Олена Лалаян
Кількість сторінок
317
ISBN
978-5-00100-402-8

Все про електронну книгу Как растут бренды. О чем не знают маркетологи

Наукові висновки про те, чому люди купують і як ростуть бренди, засновані на десятирічних дослідженнях поведінки реальних покупців.

Маркетинг - діяльність творча, в чомусь схожа з архітектурою: фахівці в розробці будівель створюють шедеври на зразок Тадж-Махала або будівлі Сіднейської опери, але політ їхньої творчої думки обмежений жорсткими рамками фізичних законів. Архітектори повинні проектувати споруди, що не розваляться під дією власної ваги або від легкого вітерця; вони не можуть дозволити собі знехтувати законом всесвітнього тяжіння або сподіватися на те, що спланована ними будівля буде під силу законам фізики.

Маркетологи, навіть з числа визнаних авторитетів, люблять говорити, що в сфері їхньої діяльності не може бути ніяких законів. Дослідження ж показали, що подібне твердження - не що інше, як дурниця. Це безпідставна омана заважає академічним дослідникам виявляти закономірності в купівельному поводженні і в результатах впливу маркетингу. До того ж завдяки цій ідеї маркетологи задовольняються планами роботи типу «і так зійде». Уявіть тільки, що було б, якби архітектори взялися проектувати за таким же принципом («А давайте будувати з цукрової вати!» або «А що якщо додати ще 68 поверхів?»).

Байрон Шарп і його колеги проаналізували результати багаторічних досліджень, вивели ряд законів і проілюстрували їх прикладами з практики різних компаній.

Так, наприклад, серед цих законів:

  • Закон подвійного покарання: у бренду з меншою часткою ринку значно нижче число покупців, а самі вони дещо менш лояльні (в купівельному поводженні і своєму ставленні до бренду);
  • Закон природної монополії: бренди з більшою часткою ринку привертають основну частку неактивних покупців продуктів з цієї категорії.

Після прочитання цієї книги ви зможете краще розуміти, як люди роблять покупки і чому зростають продажі. Ви станете робити прогнози і приймати рішення, засновані на класичній науці, а не домислах.

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Байрон Шарп
Видавництво
Манн, Иванов и Фербер
Серія книг
МИФ. Маркетинг
Мова
Російська
Рік видання
2019
Перекладач
Олена Лалаян
Кількість сторінок
317
ISBN
978-5-00100-402-8
Рецензії
Купити - Как растут бренды. О чем не знают маркетологи
Как растут бренды. О чем не знают маркетологи

Звичайна ціна: 154 грн

Спеціальна ціна: 116 грн

Доступні формати для скачування:
 

Рецензії Как растут бренды. О чем не знают маркетологи

 
Характеристики Как растут бренды. О чем не знают маркетологи
Автор
Байрон Шарп
Видавництво
Манн, Иванов и Фербер
Серія книг
МИФ. Маркетинг
Мова
Російська
Рік видання
2019
Перекладач
Олена Лалаян
Кількість сторінок
317
ISBN
978-5-00100-402-8
Тип
Електронна