Как превратить разгневанного покупателя в счастливого за 60 секунд
Аудіокнига | Код товару 1235293
Автор
Джон Шоул
Видавництво
Альпіна Паблішер
Мова
Російська
Рік видання
2016
Перекладач
Ірина Євстигнєєва
Тип
Аудіо

Все про аудіокнигу Как превратить разгневанного покупателя в счастливого за 60 секунд

«Компенсувати - означає повернути посмішку на обличчя клієнта після того, як ви зробили помилку», - пише Джон Шоул в першому розділі своєї книги про перетворення розгніваного покупця на щасливого.

За Шоулом, «компенсація за поганий сервіс» є найважливішим фактором успішності більшості сервісних компаній, «клеєм, який міцно прив'язує клієнта», проте розумінням реальної значущості проблеми компенсацій можуть похвалитися не багато керівників. Відштовхуючись від цих тверджень, а також від центрального для розуміння книги постулату про те, що придбати нового клієнта набагато дорожче, ніж утримати наявного, Шоул склав чітку і детальну «абетку» надання компенсацій, розкривши в ній всі тонкощі цього питання і додавши до них приклади з практики світових лідерів сервісу (Amazon, Vail Resorts, General Mills, General Electric і т. д.).

Характеристики
Автор
Джон Шоул
Видавництво
Альпіна Паблішер
Мова
Російська
Рік видання
2016
Перекладач
Ірина Євстигнєєва
Тип
Аудіо
Рецензії
Купити - Как превратить разгневанного покупателя в счастливого за 60 секунд
Как превратить разгневанного покупателя в счастливого за 60 секунд
76 грн
Доступні формати для скачування:
 

Рецензії Как превратить разгневанного покупателя в счастливого за 60 секунд

 
Характеристики Как превратить разгневанного покупателя в счастливого за 60 секунд
Автор
Джон Шоул
Видавництво
Альпіна Паблішер
Мова
Російська
Рік видання
2016
Перекладач
Ірина Євстигнєєва
Тип
Аудіо