Автор |
Сем Уолтон |
Видавництво |
Альпіна Паблішер |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2018 |
Рік першого видання |
1992 |
Перекладач |
Хелена Новак |
Кількість сторінок |
222 |
Ілюстрації |
Немає ілюстрацій |
Усе про книжку Как я создал Wal-Mart
Про що книга «Зроблено в Америці: як я створив Wal-Mart»
Про мережу магазинів Wal-Mart і її творця, про натхнення, сміливість, оптимізм і важку працю, що дозволила компанії «осідлати» мрію і стати лідером світового бізнесу. Надзвичайно скромний, але завжди впевнений у своїх силах і можливостях, Сем Волтон ділиться своїми спостереженнями, чесно і відкрито розповідає про «правила дорожнього руху» у великому бізнесі.
Чому книга «Зроблено в Америці» гідна прочитання
- Автор книги, Сем Волтон, всього за кілька десятиліть перетворив маленький магазин у центрі провінційного містечка в найбільшу в світі мережу роздрібної торгівлі.
- Ця книга - не просто історія успіху. Це своєрідний підручник з ведення торгового бізнесу, написаний справжнім професіоналом своєї справи.
- У ній розказано історію створення видатного бізнесу від першої особи - гранично чесно, захоплююче і кумедно.
Для кого ця книга
Для менеджерів і підприємців, пов'язаних з організацією оптової та роздрібної торгівлі, а також всіх, хто хоче знати, як побудувати великий і успішний бізнес.
Хто автор
Сем Волтон - безсумнівний король роздрібної торгівлі кінця XX століття, засновник і президент Wal-Mart.
Автор |
Сем Уолтон |
Видавництво |
Альпіна Паблішер |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2018 |
Рік першого видання |
1992 |
Перекладач |
Хелена Новак |
Кількість сторінок |
222 |
Ілюстрації |
Немає ілюстрацій |
-
Книга для всіх, кому цікаві історії успіху й створення власної справи«Я ніколи не зациклювався на невдачах. Кажуть, що якщо потрудитися як слід, то більшу частину мінусів можна перетворити на плюси. »Сем Уолтон
Дивовижна історія людини, яка створила одну з найбільших компаній у сфері роздрібної торгівлі!
Сем Уолтон - великий бізнесмен, який досяг неймовірних висот, які ми маємо змогу спостерігати через більш, аніж 50 років з дня заснування його компанії. У цій книзі описуються як його злети, так і падіння, без яких реальний бізнес не може існувати. Історія розвитку ВолМарт з дня заснування до наших днів, без ілюзій та прикрас - все, як було насправді. Автор розповідає, як йому вдалося створити найбільшу ритейлерську мережу в світі, з більш, ніж 12 тисяч магазинів в 28 країнах світу; у чому секрет такої світової експансії? Яким чином витримати конкуренцію і домогтися лояльності співробітників та покупців? І ще багато інших цікавих фактів. Приклад Уолтона - найкраще підтвердження, що дійсно важливі в нашому житті речі досягаються крізь піт та муки, а легких рішень чекати не варто.
Структура книги виконана у вигляді інтерв'ю автора та його сім'ї, близьких, співробітників, конкурентів. Розповідь ведеться послідовно - від раннього дитинства Сема і аж до моменту написання книги. Читач має змогу простежити шлях становлення, трансформації поглядів та установок його особистості. Дуже вдале рішення, як мені здається - робити вставки прямої мови людей, які його оточували в різні етапи життя.
Якщо абстрагуватися від реальності, то Сем Уолтон - справжній молодець. От молодець і все. Добре працював, добре організовував, придумував свої правила, сам їх неухильно дотримувався, що прямо не підкопатися. Не забуває він себе й покритикувати. Що стосується особистого ставлення до справи - Уолтон - ще те стерво. І на літаку літає, куди тому Ілону Маску, і тайм-менеджментом ефективно займається, і плани наполеонівські будує. І це, як на мене, йому лише заважає. Навіть будучи досить скромною людиною, він сильно переоцінює свої заслуги.
Дочитавши «Как я создал Wal-Mart» до кінця, мало хто залишиться без частки тієї енергетики, яка живила всі ці роки автора. Напевно в книзі присутнє лукавство, а то й лицемірство, але хочеться вірити, що ставлення Уолтона (про яке він пише) до споживача, персоналу, поглядів на бізнес - здебільшого щире. Я впевнений, що магазини Wal-Mart є унікальним кейсом для вивчення, оскільки динаміка розвитку цієї мережі дійсно вражає.
Вважаю, книга буде цікавою до прочитання всім, хто має намір всерйоз зайнятися підприємницькою діяльністю. Вона допоможе зрозуміти, чи готові ви віддавати всього себе улюбленій справі, і чи готові до всіх труднощів, які, однозначно, будуть нелегкому шляху підприємництва. Читається на одному диханні. Надихає на звершення.
-
Тот самый ВоллмартНа всякий случай, если вы этого не понимаете, огромная корпорация Walmart была фактически создана и выросла довольно крупной компанией, и его звали Сэм Уолтон. Эта книга - его личная и деловая история, и я очень рекомендую это!
Конечно, он дает удивительно простое описание своей истории с помощью многих, многих партнеров, строящих великую корпорацию Wal-Mart. Множество аккуратных комментариев от его семьи, лучших сотрудников Wal-Mart и других, регулярно вкрапленных в его историю.
Книга никогда не была скучной и казалась довольно честной. В книге он признался, что допустил много ошибок, и это было приятно видеть. Он вовсе не был высокомерным, он был просто очень волевым и обладал почти неограниченной энергией и сосредоточен на бизнесе.
Разная тактика, которую он использовал для мотивации членов команды Wal-Mart, для привлечения клиентов, было просто замечательно слышать ... тем более, что мой сын, похоже, тоже их ценил. На самом деле он с нетерпением ждал возможности услышать больше книги, когда мы ездили в его школу каждый день в течение нескольких недель.
Позитивное отношение, которое можно сделать из книги, - это то, что могли бы использовать другие люди, в том числе и я. Я рекомендую эту книгу часто. Я сожалею только о том, что мне потребовалось около 15-18 лет с момента, когда моя жена рекомендовала его мне, пока я фактически не получил аудио версию и не послушал ее.

Звичайна ціна: 312 грн
Спеціальна ціна: 265 грн
Рецензії Как я создал Wal-Mart
-
Книга для всіх, кому цікаві історії успіху й створення власної справи«Я ніколи не зациклювався на невдачах. Кажуть, що якщо потрудитися як слід, то більшу частину мінусів можна перетворити на плюси. »Сем Уолтон
Дивовижна історія людини, яка створила одну з найбільших компаній у сфері роздрібної торгівлі!
Сем Уолтон - великий бізнесмен, який досяг неймовірних висот, які ми маємо змогу спостерігати через більш, аніж 50 років з дня заснування його компанії. У цій книзі описуються як його злети, так і падіння, без яких реальний бізнес не може існувати. Історія розвитку ВолМарт з дня заснування до наших днів, без ілюзій та прикрас - все, як було насправді. Автор розповідає, як йому вдалося створити найбільшу ритейлерську мережу в світі, з більш, ніж 12 тисяч магазинів в 28 країнах світу; у чому секрет такої світової експансії? Яким чином витримати конкуренцію і домогтися лояльності співробітників та покупців? І ще багато інших цікавих фактів. Приклад Уолтона - найкраще підтвердження, що дійсно важливі в нашому житті речі досягаються крізь піт та муки, а легких рішень чекати не варто.
Структура книги виконана у вигляді інтерв'ю автора та його сім'ї, близьких, співробітників, конкурентів. Розповідь ведеться послідовно - від раннього дитинства Сема і аж до моменту написання книги. Читач має змогу простежити шлях становлення, трансформації поглядів та установок його особистості. Дуже вдале рішення, як мені здається - робити вставки прямої мови людей, які його оточували в різні етапи життя.
Якщо абстрагуватися від реальності, то Сем Уолтон - справжній молодець. От молодець і все. Добре працював, добре організовував, придумував свої правила, сам їх неухильно дотримувався, що прямо не підкопатися. Не забуває він себе й покритикувати. Що стосується особистого ставлення до справи - Уолтон - ще те стерво. І на літаку літає, куди тому Ілону Маску, і тайм-менеджментом ефективно займається, і плани наполеонівські будує. І це, як на мене, йому лише заважає. Навіть будучи досить скромною людиною, він сильно переоцінює свої заслуги.
Дочитавши «Как я создал Wal-Mart» до кінця, мало хто залишиться без частки тієї енергетики, яка живила всі ці роки автора. Напевно в книзі присутнє лукавство, а то й лицемірство, але хочеться вірити, що ставлення Уолтона (про яке він пише) до споживача, персоналу, поглядів на бізнес - здебільшого щире. Я впевнений, що магазини Wal-Mart є унікальним кейсом для вивчення, оскільки динаміка розвитку цієї мережі дійсно вражає.
Вважаю, книга буде цікавою до прочитання всім, хто має намір всерйоз зайнятися підприємницькою діяльністю. Вона допоможе зрозуміти, чи готові ви віддавати всього себе улюбленій справі, і чи готові до всіх труднощів, які, однозначно, будуть нелегкому шляху підприємництва. Читається на одному диханні. Надихає на звершення.
-
Тот самый ВоллмартНа всякий случай, если вы этого не понимаете, огромная корпорация Walmart была фактически создана и выросла довольно крупной компанией, и его звали Сэм Уолтон. Эта книга - его личная и деловая история, и я очень рекомендую это!
Конечно, он дает удивительно простое описание своей истории с помощью многих, многих партнеров, строящих великую корпорацию Wal-Mart. Множество аккуратных комментариев от его семьи, лучших сотрудников Wal-Mart и других, регулярно вкрапленных в его историю.
Книга никогда не была скучной и казалась довольно честной. В книге он признался, что допустил много ошибок, и это было приятно видеть. Он вовсе не был высокомерным, он был просто очень волевым и обладал почти неограниченной энергией и сосредоточен на бизнесе.
Разная тактика, которую он использовал для мотивации членов команды Wal-Mart, для привлечения клиентов, было просто замечательно слышать ... тем более, что мой сын, похоже, тоже их ценил. На самом деле он с нетерпением ждал возможности услышать больше книги, когда мы ездили в его школу каждый день в течение нескольких недель.
Позитивное отношение, которое можно сделать из книги, - это то, что могли бы использовать другие люди, в том числе и я. Я рекомендую эту книгу часто. Я сожалею только о том, что мне потребовалось около 15-18 лет с момента, когда моя жена рекомендовала его мне, пока я фактически не получил аудио версию и не послушал ее.
Автор |
Сем Уолтон |
Видавництво |
Альпіна Паблішер |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2018 |
Рік першого видання |
1992 |
Перекладач |
Хелена Новак |
Кількість сторінок |
222 |
Ілюстрації |
Немає ілюстрацій |
Формат |
170х240 мм |
Палітурка |
Тверда |
Папір |
Офсетний |
Видання |
5-е |
Тираж |
2000 |
ISBN |
978-5-9614-6956-1 |
Вага |
370 гр. |
Тип |
Паперова |