Как делать большие деньги в малом бизнесе
Аудіокнига | Код товару 1235270
Автор
Джеффрі Дж. Фокс
Видавництво
Альпіна Паблішер
Мова
Російська
Рік видання
2018
Перекладач
Т. Гутман
Тип
Аудіо

Все про аудіокнигу Как делать большие деньги в малом бизнесе

Книга Джеффрі Фокса представляє собою збірку практичних рекомендацій щодо збільшення прибутків підприємств малого бізнесу, адресована в першу чергу чинним і майбутнім керівникам таких підприємств. Починаючи з пропозиції конкретної тактики щодо вибору бізнес-ідеї, Джеффрі Фокс розповідає про те, як знайти, залучити й утримати клієнта, найняти хорошого продавця, призначити ціну виходячи зі споживчої вартості продукції, використовувати питання "А якби він помер?", розмірковуючи про можливу втрату досвідченого фахівця, уникнути ЗПФШ ("захворювання, що передаються фінансовим шляхом") та багато іншого.

Завдяки поєднанню іскрометної іронії автора ("...економте на собі, відмовтеся від креветок. <...> Поки ви не досягли успіху, їжте хот доги") і знань, накопичених ним за роки роботи в різних сферах маркетингу та продажів, книга читається на одному диханні і буде цікава широкій аудиторії.

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Джеффрі Дж. Фокс
Видавництво
Альпіна Паблішер
Мова
Російська
Рік видання
2018
Перекладач
Т. Гутман
Тип
Аудіо
Цитата
Если специалисты по поиску украденных произведений искусства отыщут картину стоимостью $1 000 000 за одну минуту, значит ли это, что они должны взять с клиента 1/60 почасовой ставки? Разумеется, нет. Оценивая продукт, вы должны учитывать прежде всего конечную стоимость его для потребителя, а не стоимость продукта как такового.
Джеффри Фокс
Рецензії
Купити - Как делать большие деньги в малом бизнесе
Как делать большие деньги в малом бизнесе
100 грн
Доступні формати для скачування:
 

Цитата Как делать большие деньги в малом бизнесе

Если специалисты по поиску украденных произведений искусства отыщут картину стоимостью $1 000 000 за одну минуту, значит ли это, что они должны взять с клиента 1/60 почасовой ставки? Разумеется, нет. Оценивая продукт, вы должны учитывать прежде всего конечную стоимость его для потребителя, а не стоимость продукта как такового.
Джеффри Фокс
 

Рецензії Как делать большие деньги в малом бизнесе

 
Характеристики Как делать большие деньги в малом бизнесе
Автор
Джеффрі Дж. Фокс
Видавництво
Альпіна Паблішер
Мова
Російська
Рік видання
2018
Перекладач
Т. Гутман
Тип
Аудіо