Книга Як придумати ідею, якщо ви не Оґілві

Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

У цьому виданні ви знайдете детальний опис восьми найдієвіших прийомів, що стимулюють уяву і креативність, дають змогу під іншим кутом зору подивитися на будь-який об’єкт чи явище і позбутися шкідливих стереотипів, що заважають творчому процесу.

Ви дізнаєтесь:

• як ідеальний продукт допомагає продавати продукт реальний;

• чим небезпечна функціональна сліпота;

• чому рекламістам варто вдаватися до порушення симетрії;

• як змусити конкурентів рекламувати ваші послуги;

• яким потужним стимулом творчого потенціалу є прийом інверсії;

• що є найулюбленішим інструментом рекламістів усіх країн, часів та народів.

Ця інформація та багато інших не менш захопливих і корисних ідей, що містяться у книжці, допоможуть вам створювати якісні, справді незабутні рекламні продукти.

Велика кількість яскравих ілюстрацій та дотепних прикладів з різних сфер життя, легкий невимушений стиль викладу, чудова здатність автора пояснювати складне просто — усе це робить книжку «Як придумати ідею, якщо ви не Оґілві» вельми корисним посібником для рекламістів і до того ж гарантує отримання неабиякого задоволення в процесі читання.

Продавець товару
Код товару
1138920
Характеристики
Тип обкладинки
Тверда
Мова
Українська
Доставка та оплата
Вказати місто доставки Щоб бачити точні умови доставки
Опис книги

У цьому виданні ви знайдете детальний опис восьми найдієвіших прийомів, що стимулюють уяву і креативність, дають змогу під іншим кутом зору подивитися на будь-який об’єкт чи явище і позбутися шкідливих стереотипів, що заважають творчому процесу.

Ви дізнаєтесь:

• як ідеальний продукт допомагає продавати продукт реальний;

• чим небезпечна функціональна сліпота;

• чому рекламістам варто вдаватися до порушення симетрії;

• як змусити конкурентів рекламувати ваші послуги;

• яким потужним стимулом творчого потенціалу є прийом інверсії;

• що є найулюбленішим інструментом рекламістів усіх країн, часів та народів.

Ця інформація та багато інших не менш захопливих і корисних ідей, що містяться у книжці, допоможуть вам створювати якісні, справді незабутні рекламні продукти.

Велика кількість яскравих ілюстрацій та дотепних прикладів з різних сфер життя, легкий невимушений стиль викладу, чудова здатність автора пояснювати складне просто — усе це робить книжку «Як придумати ідею, якщо ви не Оґілві» вельми корисним посібником для рекламістів і до того ж гарантує отримання неабиякого задоволення в процесі читання.

Відгуки
2 Відгуки
Крістіна Шиленко
12 травня 2021 р
5 балів
Вже з назви я зрозуміла, що книгу варто прочитати.
Причому для мене книга фахівця є ще більш цінною, якщо її буде цікаво прочитати всім, навіть людям, які не мають відношення до конкретної сфери. Так, звичайно, тут цільова аудиторія - це копірайтери, рекламні агенти та маркетологи. Але, по-моєму, вона буде цікава і корисна кожному. Коротко - про що: - про чудові ідеї реклами і просування - про вдалі і не дуже приклади з нашої та закордонної реальності - про те, що відомо, але забулося. Книга містить багато ілюстрацій, що запам'ятовуються краще, ніж простий опис з подальшим аналізом. Дуже багато фраз, які змушують мозок працювати і знаходити рішення до наступних глав і підказок. Багато живого, багато ідей, багато пропозицій, як ці ідеї придумати. Словом, головною метою автора було довести, що треба виходити за межі шаблонів та стандартів і постійно рухаються вперед. Вважаю, що мета автора повністю виправдалася на сторінках книги.
Kate Mlinovska
22 травня 2020 р
4 бали
Книга про маркетинг
"Як придумати ідею, якщо ви не Огілві" відомого й успішного маркетолога, власника свого маркетингового агентства, яке працює в різних країнах, Олексія Іванова - це невеличкий за обсягом, але повний корисної інформації довідник для рекламників. Огілві був першою людиною, яка заснувала власне маркетингове агентство і якого по праву вважають "батьком реклами". Отже, що робити, якщо ви далеко не геній реклами і переживаєте "творчу кризу", коли ідеї не виникають у вас в голові, а ті, які час від часу таки з'являються, здаються нецікавими і вторинними? Передусім, автор рекомендує вивчити продукт, який ви збираєтеся рекламувати, досконально. Дізнатися про найменші деталі, про специфіку виробництва, одним словом, зібрати якомога повніший масив інформації про продукт і тоді ідеї прийдуть до вас самі і для цього не потрібно буде докладати якихось надзвичайних зусиль. Також автор наводить кілька елементарних прийомів, про які ніби усі знають, але які чомусь частенько ігнорують, і дарма - адже саме вони допомагають зробити рекламу максимально ефективною. Рада, що прочитала цю книгу, доволі інформативно.
Виникли запитання? 0-800-335-425
280 грн
В наявності
Паперова книга
Сплачуйте частинами
Щоб сплатити частинами: потрібно мати картки Monobank або Приватбанку під час оформлення замовлення оберіть спосіб оплати «Покупка частинами від Monobank» або «Оплата частинами від ПриватБанку»
ПриватБанк
2-4 платежі
Доставка та оплата
Вказати місто доставки Щоб бачити точні умови доставки