Автор |
Джон Доер |
Видавництво |
Манн, Иванов и Фербер |
Серія книг |
МИФ. Бизнес |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2019 |
Перекладач |
Марія Дороніна-Чомахідзе |
Кількість сторінок |
280 |
ISBN |
978-5-00117-820-0, 9785001178200 |
Все про електронну книгу Измеряйте самое важное. Как Google, Intel и другие компании добиваются роста с помощью OKR
Про книгу
Венчурний інвестор Джон Дорр розповідає про створену ним систему OKR (Objectives and Key Results), яка допомогла багатьом гігантам - від Intel до Google - показати вражаючий ріст. Це ефективна і перевірена сила для вдосконалення роботи.
OKR - цілі і ключові результати (Objectives and Key Results). Це спільний протокол цілепокладання для компаній, команд і співробітників. Звичайно, OKR - не панацея. Вони не замінять здорового глузду, сильного лідерства і креативної робочої культури. Однак, якщо ці фундаментальні принципи працюють, OKR допоможуть підкорити вершини.
Ця система допомогла Google і Intel показати значне зростання. Зараз серед прихильників OKR - AOL, Dropbox, LinkedIn, Oracle, Slack, Spotify і Twitter, а також такі відомі за межами Кремнієвої долини компанії, як BMW, Disney, Exxon і Samsung.
OKR дають лідерам прекрасний огляд і чітке розуміння всього, що відбувається в організації. Вони прискорюють координацію і допомагають компанії фокусувати зусилля і роблять її більш гнучкою.
З книги ви дізнаєтеся:
- про основні характеристики системи OKR і про те, як вона перетворює хороші ідеї в блискуче виконання і задоволеність роботою;
- про історію виникнення OKR в Intel під керівництвом Енді Гроува;
- про чотири «суперсили» OKR: зосередженість, узгодженість, моніторинг та прагнення до видатних результатів;
- як застосовувати OKR в новому корпоративному світі;
- як OKR впливають на робочу обстановку і як вони полегшують і прискорюють зміни корпоративної культури;
- про приклади застосування OKR в дюжині абсолютно різних організацій - від соціальної кампанії Боно в Африці ONE Campaign до YouTube.
Автор |
Джон Доер |
Видавництво |
Манн, Иванов и Фербер |
Серія книг |
МИФ. Бизнес |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2019 |
Перекладач |
Марія Дороніна-Чомахідзе |
Кількість сторінок |
280 |
ISBN |
978-5-00117-820-0, 9785001178200 |

Звичайна ціна: 154 грн
Спеціальна ціна: 116 грн
-
epub
Підходить для iBooks (iPhone, iPad, iMac)
-
fb2
Zip-архів, підходить для ел. книг та інших пристроїв
-
mobi
Підходить для електронних книг Amazon Kindle
-
pdf
Відкривається в Adobe Reader або браузері
Рецензії Измеряйте самое важное. Как Google, Intel и другие компании добиваются роста с помощью OKR
Автор |
Джон Доер |
Видавництво |
Манн, Иванов и Фербер |
Серія книг |
МИФ. Бизнес |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2019 |
Перекладач |
Марія Дороніна-Чомахідзе |
Кількість сторінок |
280 |
ISBN |
978-5-00117-820-0, 9785001178200 |
Тип |
Електронна |