Книга Історія Starbucks. Усе почалося з чашки кави…

Говард Шульц, Джоан Гордон
15 Рецензій

Книга Історія Starbucks. Усе почалося з чашки кави…

Говард Шульц, Джоан Гордон
15 Рецензій
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання
Категорія

Друга книжка Говарда Шульца про розширення найвідомішої мережі кав’ярень Starbucks, написана вже після економічної кризи, стала #1 бестселером New York Times.

Тематика

Великий бізнес, лідерство, менеджмент, кризовий менеджмент, історія успіху.

Про книжку

Усе і справді почалося з чашки кави. Еспресо, випитого в затишній італійській кав’ярні у 1983-му. Тоді майбутній генеральний директор Starbucks Говард Шульц зрозумів, яка атмосфера буде в його закладах. Відтоді як він прийшов у Starbucks, компанія відкрила майже 25 тисяч кав’ярень у 70 країнах світу, пережила економічну кризу й зневіру фінансових аналітиків. Шульцу вдалося побудувати міцний бізнес, в основі якого — дух Starbucks, етичні принципи та безмежна турбота про людей: про кожного клієнта, баристу, менеджера чи фермера, який вирощує найкращу у світі арабіку.

Для кого книжка

Для топ-менеджерів, підприємців і всіх, хто хоче відкрити власну справу, а також шанувальників кав’ярень Starbucks. ЧОМУ ЦЯ КНИЖКА Історія успіху Starbucks надихне підприємців-початківців мислити масштабніше, а вже досвідчених переконає, що можна ефективно вирішувати проблеми в бізнесі, думаючи насамперед про людей. А ще вона навчить дбати про власну репутацію.

Про автора

Говард Шульц — американський бізнесмен, основний власник та голова ради директорів Starbucks. Його статки становлять близько трьох мільярдів доларів. Разом із дружиною Шульц заснував благодійний фонд, який допомагає безробітним молодим людям, а також ветеранам, що повертаються до цивільного життя. Книжку «Історія Starbucks» Говард Шульц написав у співавторстві з бізнес-журналісткою Джоан Ґордон.

Відгуки про книжку

На відміну від більшості гендиректорів із рейтингу Fortune 500, Говард Шульц не боїться говорити про свої почуття й зізнатися, що бере все близько до серця. Цю розповідь про кадрові перестановки в найвищих колах Starbucks, приправлену щирими одкровеннями Шульца, підприємці, мабуть, оцінять вище, ніж пересічні поціновувачі лате.

The Seattle Times

Це маст-рід для всіх, хто цікавиться менеджментом, прагне стати хорошим лідером чи намагається зміцнити зв’язок між брендом і клієнтами.

Publishers Weekly

Цитати

«Starbucks — це щось більше, ніж просто кавова компанія, та без першокласної кави вона пропаде».

«Щоразу, як я згадую Starbucks і наших працівників, мені на думку спадає одне слово — любов. Я люблю цю компанію за людяність, на якій ґрунтується вся її діяльність. Повагу і гідність. Пристрасть і гумор. Милосердя, єдність і відповідальність. Автентичність. Ось вони, наріжні камені культури Starbucks, якими ми так пишаємося».

«Зростай дисципліновано. Врівноваж інтуїцію з логікою. Починай інновації з основи. Не мирися зі статус-кво. Шукай нові погляди на світ. Ніколи не чекай панацеї. Не бійся брудної роботи. Співчувай і говори відкрито. Розкажи власну історію — не дозволяй цього іншим. Надихай реальним досвідом. Тримайся своїх цінностей, бо вони — твій фундамент. Вимагай від людей результатів, але спершу дай їм для цього потрібні інструменти. Роби складні вибори — вони відсіюють неістотне. Будь рішучим під час кризи. Будь спритним. Шукай правди у випробуваннях та уроки в помилках. Відповідай за все, що чуєш, бачиш і робиш. Вір».

Продавець товару
Код товару
746666
Про книгу

Друга книжка Говарда Шульца про розширення найвідомішої мережі кав’ярень Starbucks, написана вже після економічної кризи, стала #1 бестселером New York Times.

Тематика

Великий бізнес, лідерство, менеджмент, кризовий менеджмент, історія успіху.

Про книжку

Усе і справді почалося з чашки кави. Еспресо, випитого в затишній італійській кав’ярні у 1983-му. Тоді майбутній генеральний директор Starbucks Говард Шульц зрозумів, яка атмосфера буде в його закладах. Відтоді як він прийшов у Starbucks, компанія відкрила майже 25 тисяч кав’ярень у 70 країнах світу, пережила економічну кризу й зневіру фінансових аналітиків. Шульцу вдалося побудувати міцний бізнес, в основі якого — дух Starbucks, етичні принципи та безмежна турбота про людей: про кожного клієнта, баристу, менеджера чи фермера, який вирощує найкращу у світі арабіку.

Для кого книжка

Для топ-менеджерів, підприємців і всіх, хто хоче відкрити власну справу, а також шанувальників кав’ярень Starbucks. ЧОМУ ЦЯ КНИЖКА Історія успіху Starbucks надихне підприємців-початківців мислити масштабніше, а вже досвідчених переконає, що можна ефективно вирішувати проблеми в бізнесі, думаючи насамперед про людей. А ще вона навчить дбати про власну репутацію.

Про автора

Говард Шульц — американський бізнесмен, основний власник та голова ради директорів Starbucks. Його статки становлять близько трьох мільярдів доларів. Разом із дружиною Шульц заснував благодійний фонд, який допомагає безробітним молодим людям, а також ветеранам, що повертаються до цивільного життя. Книжку «Історія Starbucks» Говард Шульц написав у співавторстві з бізнес-журналісткою Джоан Ґордон.

Відгуки про книжку

На відміну від більшості гендиректорів із рейтингу Fortune 500, Говард Шульц не боїться говорити про свої почуття й зізнатися, що бере все близько до серця. Цю розповідь про кадрові перестановки в найвищих колах Starbucks, приправлену щирими одкровеннями Шульца, підприємці, мабуть, оцінять вище, ніж пересічні поціновувачі лате.

The Seattle Times

Це маст-рід для всіх, хто цікавиться менеджментом, прагне стати хорошим лідером чи намагається зміцнити зв’язок між брендом і клієнтами.

Publishers Weekly

Цитати

«Starbucks — це щось більше, ніж просто кавова компанія, та без першокласної кави вона пропаде».

«Щоразу, як я згадую Starbucks і наших працівників, мені на думку спадає одне слово — любов. Я люблю цю компанію за людяність, на якій ґрунтується вся її діяльність. Повагу і гідність. Пристрасть і гумор. Милосердя, єдність і відповідальність. Автентичність. Ось вони, наріжні камені культури Starbucks, якими ми так пишаємося».

«Зростай дисципліновано. Врівноваж інтуїцію з логікою. Починай інновації з основи. Не мирися зі статус-кво. Шукай нові погляди на світ. Ніколи не чекай панацеї. Не бійся брудної роботи. Співчувай і говори відкрито. Розкажи власну історію — не дозволяй цього іншим. Надихай реальним досвідом. Тримайся своїх цінностей, бо вони — твій фундамент. Вимагай від людей результатів, але спершу дай їм для цього потрібні інструменти. Роби складні вибори — вони відсіюють неістотне. Будь рішучим під час кризи. Будь спритним. Шукай правди у випробуваннях та уроки в помилках. Відповідай за все, що чуєш, бачиш і робиш. Вір».

Рецензії
15 Рецензій
Немає відгуків
Виникли запитання? 0-800-335-425
195 грн
Немає в наявності
Паперова книга