Книга Історія IKEA. Бренд, що закохав у себе світ

Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

Історія легендарного шведського меблевого бренду з перших вуст.

Тематика

Бізнес, історії успіху.

Про книжку

IKEA - це своєрідна філософія дизайну, а не просто меблі. Історія бренду нерозривно пов'язана з його засновником - Інґваром Кампрадом, який протягом 70 років очолював компанію. Маленька шведська фірма, створена у 1943-му, змогла континент за континентом завоювати світ, увійшовши в домівки та глибоко запавши в серця споживачів.

Однак Кампрад прийшов у бізнес не з порожніми руками. Засновник ІКЕА із самого початку мав неоціненний капітал: сміливі мрії та уміння долати перешкоди, впертість та везіння. Бертіл Торекул провів десятки годин за спілкуванням з Інґваром Кампрадом, вивчав його листи, нотатки, які стали відправною точкою книжки. Як відбувалася шалена експансія скандинавської компанії у світі?  Чому в 1950-х компанії заборонили брати участь у ярмарках, а її засновник не міг відвідувати їх навіть як приватна особа? Як з'явилися дивовижні магазини ІКЕА?

Для кого книжка

Книжка для найширшого кола читачів, всіх, хто цікавиться історіями успіху світових компаній, бізнесом, дизайном, створенням брендів.

Чому ця книжка

Це захоплива історія про улюбленця публіки й загадкового дивака, невиправного капіталіста та мрійника, засновника ІКЕА Інґвара Кампрада, а також про жорстку боротьбу й конкуренцію, поразки та тріумфи унікального бренду.

Про автора

Інґвар Кампрад - шведський підприємець. Засновник міжнародної корпорації з виготовлення меблів ІКЕА. У 2013-му пішов із посади керівника компанії у віці 87 років, передавши обов'язки своєму молодшому синові Матіасу. Інґвар Кампрад помер 27 січня 2018 року.

Бертіл Торекул - шведський фінансовий журналіст, письменник, був головний редактором низки шведських газет та журналів (Vecko-Revyn, Veckans affärer, Dagens Industri, Östgöta Correspondenten, Svenska Dagbladet).

Книжки на схожу тематику

«Взуття-буття», Філ Найт, «Наш формат», 2017 рік
«Продається все», Бред Стоун, «Наш формат», 2017 рік
«Філософія Toyota», Джефрі К. Лайкер, «Наш формат», 2017 рік
«Історія Starbucks», Говард Шульц, «Наш формат», 2017 рік

Відгуки

"Ця історія  ІКЕА настільки ж доступна, як їхні масмаркетні ліжка та шафи".
Publishers Weekly

"Це розповідь про те, як зберігалася простота в компанії ІКЕА та власному житті Кампрада".
Business Insider

Цитати

Про ощадливість в ІКЕА

Якось вранці я помітив, що наша касирка забула на столі рулон поштових марок. Розсердившись, я підрахував їхню вартість (приблизно п'ятнадцять крон) і поклав гроші на стіл. Незабаром розчервоніла від сорому винуватиця сама зізналася мені, що хтось залишив на її столі гроші за забуті звечора марки. Цей урок вона запам'ятала назавжди: усе має свою ціну. Вартість марок стала куди очевиднішою, коли замість них на столі з'явилися реальні гроші. Ми й досі намагаємося визначати всьому чітку ціну. На обкладинці рекламних брошур IKEA завжди вказано, у що обходиться їхнє виготовлення. Ми не приховуємо, що ці витрати доводиться покривати нашим покупцям.

Про стиль роботи засновника компанії

Якщо Інґвара не було в офісі, він телефонував з будь-якого куточка світу й засипав підлеглих питаннями: «Як справи? Що продається? Потрібна моя допомога? А як там з...?»..

Про меблі

Переваги розбірних меблів і пласких пакунків були для мене очевидними. Вони істотно зменшили наші витрати на оплату зберігання й транспортування товарів. До того ж саме завдяки їм ми наважилися зробити наступний крок - дозволити клієнтам самостійно забирати з магазинів пакунки з меблями.

Продавець товару
Код товару
871702
Характеристики
Тип обкладинки
Тверда
Мова
Українська
Опис книги

Історія легендарного шведського меблевого бренду з перших вуст.

Тематика

Бізнес, історії успіху.

Про книжку

IKEA - це своєрідна філософія дизайну, а не просто меблі. Історія бренду нерозривно пов'язана з його засновником - Інґваром Кампрадом, який протягом 70 років очолював компанію. Маленька шведська фірма, створена у 1943-му, змогла континент за континентом завоювати світ, увійшовши в домівки та глибоко запавши в серця споживачів.

Однак Кампрад прийшов у бізнес не з порожніми руками. Засновник ІКЕА із самого початку мав неоціненний капітал: сміливі мрії та уміння долати перешкоди, впертість та везіння. Бертіл Торекул провів десятки годин за спілкуванням з Інґваром Кампрадом, вивчав його листи, нотатки, які стали відправною точкою книжки. Як відбувалася шалена експансія скандинавської компанії у світі?  Чому в 1950-х компанії заборонили брати участь у ярмарках, а її засновник не міг відвідувати їх навіть як приватна особа? Як з'явилися дивовижні магазини ІКЕА?

Для кого книжка

Книжка для найширшого кола читачів, всіх, хто цікавиться історіями успіху світових компаній, бізнесом, дизайном, створенням брендів.

Чому ця книжка

Це захоплива історія про улюбленця публіки й загадкового дивака, невиправного капіталіста та мрійника, засновника ІКЕА Інґвара Кампрада, а також про жорстку боротьбу й конкуренцію, поразки та тріумфи унікального бренду.

Про автора

Інґвар Кампрад - шведський підприємець. Засновник міжнародної корпорації з виготовлення меблів ІКЕА. У 2013-му пішов із посади керівника компанії у віці 87 років, передавши обов'язки своєму молодшому синові Матіасу. Інґвар Кампрад помер 27 січня 2018 року.

Бертіл Торекул - шведський фінансовий журналіст, письменник, був головний редактором низки шведських газет та журналів (Vecko-Revyn, Veckans affärer, Dagens Industri, Östgöta Correspondenten, Svenska Dagbladet).

Книжки на схожу тематику

«Взуття-буття», Філ Найт, «Наш формат», 2017 рік
«Продається все», Бред Стоун, «Наш формат», 2017 рік
«Філософія Toyota», Джефрі К. Лайкер, «Наш формат», 2017 рік
«Історія Starbucks», Говард Шульц, «Наш формат», 2017 рік

Відгуки

"Ця історія  ІКЕА настільки ж доступна, як їхні масмаркетні ліжка та шафи".
Publishers Weekly

"Це розповідь про те, як зберігалася простота в компанії ІКЕА та власному житті Кампрада".
Business Insider

Цитати

Про ощадливість в ІКЕА

Якось вранці я помітив, що наша касирка забула на столі рулон поштових марок. Розсердившись, я підрахував їхню вартість (приблизно п'ятнадцять крон) і поклав гроші на стіл. Незабаром розчервоніла від сорому винуватиця сама зізналася мені, що хтось залишив на її столі гроші за забуті звечора марки. Цей урок вона запам'ятала назавжди: усе має свою ціну. Вартість марок стала куди очевиднішою, коли замість них на столі з'явилися реальні гроші. Ми й досі намагаємося визначати всьому чітку ціну. На обкладинці рекламних брошур IKEA завжди вказано, у що обходиться їхнє виготовлення. Ми не приховуємо, що ці витрати доводиться покривати нашим покупцям.

Про стиль роботи засновника компанії

Якщо Інґвара не було в офісі, він телефонував з будь-якого куточка світу й засипав підлеглих питаннями: «Як справи? Що продається? Потрібна моя допомога? А як там з...?»..

Про меблі

Переваги розбірних меблів і пласких пакунків були для мене очевидними. Вони істотно зменшили наші витрати на оплату зберігання й транспортування товарів. До того ж саме завдяки їм ми наважилися зробити наступний крок - дозволити клієнтам самостійно забирати з магазинів пакунки з меблями.

Відгуки
9 Відгуків
Iryna Baran
8 січня 2021 р
2 бали
Рецензія на книгу "Історія IKEA"
Зізнаюсь, що мала певно занадто великі очікування щодо книги, більше хотіла почути про бізнес зсередини, про те, як приймались ті чи інші рішення, про помилки, яких допускали сім'я власників такого потужного бренду. З однієї сторони - нам, читачам, обіцяли історію, нам її дали - але ніхто не гарантував, що вона буде виглядати як великим піар-матеріалом. У книзі є дуже багато "води", і надто багато моментів перебільшено, особливо, що стосується зв'язку між сім'єю, між персоналом та партнерами. Історія заснована на розповіді людини, яка все своє життя працювала над IKEA - Інгвара Кампрада, власне, він і стоїть у співавторах. Книга цікава з історичної сторони скоріше, а не підприємницької - як влада і бізнес співпрацювали, як капіталісти заходили в комуністичні країни і т. п. Не дуже віриться розділам, в яких засновник намагається виправдати і знайти пояснення ганебним речам, які мали чималі ризики для життя компанії, - зв'язок Інгавара із шведськими неонацистами чи використання дитячої праці на виробництвах східних країн. Книга буде цікавою скоріше для яскравих прихильників меблів IKEA, аніж тих, хто цікавиться успіхом і уроками великого бізнесу
Семен Бойко
21 серпня 2020 р
1 бал
Книга написана на замовлення ІКЕА
Я читаю багато бізнес літератури, також працюю в сфері деревообробки і знаю про компанію ІКЕА з середини. Книжка настільки убога що я не знайшов в собі сили дочитати останні 50 сторінок. Вся книга зводиться до піднесення ІКЕА та Кампрада, конкретики нема взагалі, структури подачі інформації нема ніякої. Банальна книга на замовлення компанії. Заголовки абсолютно не відповідають тому що писано в книзі чи розділі. В розділах про фінансові питання та юридичне оформлення компанії не написано абсолютно нічого корисного. Повисмикувані фрази абсолютно не пов'язані між собою змістом. Це не розповідь про компанію, це купа тексту не пов'язана між собою. І ця купа тексту повторюється десять раз, тільки перемішана в різному порядку. Не рекомендую цю книжку. А ще я побачив надзвичайно примітивний продукт, за допомогою якого намагаються "відбілити" компанію. Настільки примітивний що я навіть вирішив написати рецензію щоб вберегти людей від прочитання цього примітивізму "журналістики", можливо це комусь зекономить дорогоцінний час.
Коломиец Ольга
21 лютого 2020 р
5 балів
Современная история успеха
Это невероятное ощущение открыть книгу о Бренде, который, наверное, присутствует в каждом доме. Создатель Ikea сделал комфорт и уют наших домов доступным каждому, при этом открыв всему миру и привил любовь к скандинавскому дизайну. Будь то временное жилье или уже полностью обжитое помещение, но требующее акцентных элементов - мы начинаем листать каталоги этого бренда и всегда находим оптимальные решения. Книга раскрывает личность создателя IKEA - Ингвара Кампрада - человека бренда, хоть и выговорить его имя дается немногим. Изучая его биографию понимаешь и осознаешь принципы, которые применил в создании своей компании этот великий швед. Кроме производства, это еще и крутой маркетинг, целые логистические хабы, ведь эта мебель поселилась в домах Западного и Восточного полушария. Читая книгу о Ингварде, я периодически выглядывала со страниц интереснейшего издания на кофейный столик так удачно вписавшийся в мой незатейливый интерьер. Спасибо за крутую идею и жизнь достойную изучения человечеством.
Виникли запитання? 0-800-335-425
195 грн
Немає в наявності
Паперова книга