Книга Історії успіху. Starbucks. Toyota. Nike. Amazon. IKEA (комплект із 5 книжок)

Книга Історії успіху. Starbucks. Toyota. Nike. Amazon. IKEA (комплект із 5 книжок)

2 Відгуки
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

1. Книга "Історія Starbucks. Усе почалося з чашки кави" Говард Шульц

Усе і справді почалося з чашки кави. Еспресо, випитого в затишній італійській кав’ярні у 1983-му. Тоді майбутній генеральний директор Starbucks Говард Шульц зрозумів, яка атмосфера буде в його закладах. Відтоді як він прийшов у Starbucks, компанія відкрила майже 25 тисяч кав’ярень у 70 країнах світу, пережила економічну кризу й зневіру фінансових аналітиків. Шульцу вдалося побудувати міцний бізнес, в основі якого — дух Starbucks, етичні принципи та безмежна турбота про людей: про кожного клієнта, баристу, менеджера чи фермера, який вирощує найкращу у світі арабіку.

Історія успіху Starbucks надихне підприємців-початківців мислити масштабніше, а вже досвідчених переконає, що можна ефективно вирішувати проблеми в бізнесі, думаючи насамперед про людей. А ще вона навчить дбати про власну репутацію.

Говард Шульц — американський бізнесмен, основний власник та голова ради директорів Starbucks. Його статки становлять близько трьох мільярдів доларів. Разом із дружиною Шульц заснував благодійний фонд, який допомагає безробітним молодим людям, а також ветеранам, що повертаються до цивільного життя.

2. Книга "Філософія Toyota. 14 принципів роботи злагодженої команди" Джефрі К.Лайкер

Сьогодні Toyota є компанією, яка робить найякісніші автомобілі світу з найменшою кількістю дефектів і витрат. Легендарна корпорація безперервно вдосконалює свою структуру за рахунок використання значно меншої кількості людино-годин, інвентаризації та виробничих площ, ніж її конкуренти.

Це ґрунтовна книжка, заснована на досвіді спостережень та аналізу діяльності компанії Toyota автором упродовж 20 років. Принципи Toyota — універсальні. Вони можуть використовуватися в будь-якій галузі для формування досконалої організаційної структури. Так, і у вашому бізнесі також. Ця книжка надихає на великі звершення.

Джефрі К. Лайкер — професор промислового й операційного інжинірінгу Мічиганського університету і президент Liker Lean Advisors. Його компанія — це мережа практиків, які вчать застосовувати принципи Toyota. Лайкер автор ще 7 бестселерів про менеджмент Toyota і лауреат 13 премій Шінго за свої книжки та статті.

3. Книга "Взуття-буття. Історія Nike, розказана її засновником" Філ Найт

Мало хто знає, що Філ Найт у підлітковому віці не мав змоги купити собі якісні кросівки. Ця історія — про величну взуттєву компанію, що почалася з півсотні позичених доларів. «Взуття-буття» — про те, як із пустими кишенями укладати багатомільйонні угоди й залишатися у виграші. Про те, як зібрати команду професіоналів і за роки роботи втратити лише двох топ-менеджерів. Про біг як спосіб ведення бізнесу та філософію.

Філ Найт — загадкова постать у сфері бізнесу. Він рідко дає інтерв’ю. Ця книжка — рідкісна можливість дізнатися справжню історію Nike. Як можна настільки «горіти» ідеєю якісного і доступного взуття, щоб надихнутися вафельницею? Як купити у майбутньому всесвітньо відомий логотип за 30 доларів? Як побудувати імперію, не маючи значного стартового капіталу?

Філ Найт — американський бізнесмен, засновник фірми Nike, переможець змагань із бігу на середні дистанції, випускник Орегонського університету і Стенфордської бізнес-школи. Живе в штаті Орегон із дружиною Пенні.

4. "Продається все. Джефф Безос та ера Amazon" Бред Стоун

Бред Стоун захопливо пише про зародження і розвиток Amazon — від часів створення компанії на Волл-стріт на початку 1990-х і дотепер. Amazon одним із перших побачив необмежені можливості інтернету. Стоун розкриває секрет успіху засновника Amazon Джеффа Безоса, одного із найвидатніших бізнес-лідерів сучасності і невтомного генератора ідей, та в деталях розповідає, як Безос дисципліновано і подекуди педантично втілює новаторські ідеї у життя, ламає стереотипи і не визнає загальноприйнятих правил, запроваджуючи натомість свої.

Підчас написання цієї книги автор, Бред Стоун, спілкувався з сотнями колишніх і теперішніх працівників Amazon, з рідними і друзями Джеффа Безоса. Такої ґрунтовної біографії компанії, що назавжди змінила те, як ми купуємо і читаємо, світ ще не бачив.

Бред Стоун — американський письменник і журналіст, який віддавна висвітлює події Кремнієвої долини та компанії Amazon зокрема. Оглядач видань Newsweek, New York Times та Bloomberg Businessweek. Живе в Сан-Франциско.

5. "Історія IKEA. Бренд, що закохав у себе світ" Бертіл Торекул, Інгвар Кампрад

IKEA — це своєрідна філософія дизайну, а не просто меблі. Історія бренду нерозривно пов’язана з його засновником — Інґваром Кампрадом, який протягом 70 років очолював компанію. Маленька шведська фірма, створена у 1943-му, змогла континент за континентом завоювати світ, увійшовши в домівки та глибоко запавши в серця споживачів.

Однак Кампрад прийшов у бізнес не з порожніми руками. Засновник ІКЕА із самого початку мав неоціненний капітал: сміливі мрії та уміння долати перешкоди, впертість та везіння. Бертіл Торекул провів десятки годин за спілкуванням з Інґваром Кампрадом, вивчав його листи, нотатки, які стали відправною точкою книжки. Як відбувалася шалена експансія скандинавської компанії у світі? Чому в 1950-х компанії заборонили брати участь у ярмарках, а її засновник не міг відвідувати їх навіть як приватна особа? Як з’явилися дивовижні магазини ІКЕА?

Інґвар Кампрад — шведський підприємець. Засновник міжнародної корпорації з виготовлення меблів ІКЕА. У 2013-му пішов із посади керівника компанії у віці 87 років, передавши обов’язки своєму молодшому синові Матіасу. Інґвар Кампрад помер 27 січня 2018 року.

Продавець товару
Код товару
913655
Характеристики
Тип обкладинки
Тверда, М'яка
Мова
Українська
Опис книги

1. Книга "Історія Starbucks. Усе почалося з чашки кави" Говард Шульц

Усе і справді почалося з чашки кави. Еспресо, випитого в затишній італійській кав’ярні у 1983-му. Тоді майбутній генеральний директор Starbucks Говард Шульц зрозумів, яка атмосфера буде в його закладах. Відтоді як він прийшов у Starbucks, компанія відкрила майже 25 тисяч кав’ярень у 70 країнах світу, пережила економічну кризу й зневіру фінансових аналітиків. Шульцу вдалося побудувати міцний бізнес, в основі якого — дух Starbucks, етичні принципи та безмежна турбота про людей: про кожного клієнта, баристу, менеджера чи фермера, який вирощує найкращу у світі арабіку.

Історія успіху Starbucks надихне підприємців-початківців мислити масштабніше, а вже досвідчених переконає, що можна ефективно вирішувати проблеми в бізнесі, думаючи насамперед про людей. А ще вона навчить дбати про власну репутацію.

Говард Шульц — американський бізнесмен, основний власник та голова ради директорів Starbucks. Його статки становлять близько трьох мільярдів доларів. Разом із дружиною Шульц заснував благодійний фонд, який допомагає безробітним молодим людям, а також ветеранам, що повертаються до цивільного життя.

2. Книга "Філософія Toyota. 14 принципів роботи злагодженої команди" Джефрі К.Лайкер

Сьогодні Toyota є компанією, яка робить найякісніші автомобілі світу з найменшою кількістю дефектів і витрат. Легендарна корпорація безперервно вдосконалює свою структуру за рахунок використання значно меншої кількості людино-годин, інвентаризації та виробничих площ, ніж її конкуренти.

Це ґрунтовна книжка, заснована на досвіді спостережень та аналізу діяльності компанії Toyota автором упродовж 20 років. Принципи Toyota — універсальні. Вони можуть використовуватися в будь-якій галузі для формування досконалої організаційної структури. Так, і у вашому бізнесі також. Ця книжка надихає на великі звершення.

Джефрі К. Лайкер — професор промислового й операційного інжинірінгу Мічиганського університету і президент Liker Lean Advisors. Його компанія — це мережа практиків, які вчать застосовувати принципи Toyota. Лайкер автор ще 7 бестселерів про менеджмент Toyota і лауреат 13 премій Шінго за свої книжки та статті.

3. Книга "Взуття-буття. Історія Nike, розказана її засновником" Філ Найт

Мало хто знає, що Філ Найт у підлітковому віці не мав змоги купити собі якісні кросівки. Ця історія — про величну взуттєву компанію, що почалася з півсотні позичених доларів. «Взуття-буття» — про те, як із пустими кишенями укладати багатомільйонні угоди й залишатися у виграші. Про те, як зібрати команду професіоналів і за роки роботи втратити лише двох топ-менеджерів. Про біг як спосіб ведення бізнесу та філософію.

Філ Найт — загадкова постать у сфері бізнесу. Він рідко дає інтерв’ю. Ця книжка — рідкісна можливість дізнатися справжню історію Nike. Як можна настільки «горіти» ідеєю якісного і доступного взуття, щоб надихнутися вафельницею? Як купити у майбутньому всесвітньо відомий логотип за 30 доларів? Як побудувати імперію, не маючи значного стартового капіталу?

Філ Найт — американський бізнесмен, засновник фірми Nike, переможець змагань із бігу на середні дистанції, випускник Орегонського університету і Стенфордської бізнес-школи. Живе в штаті Орегон із дружиною Пенні.

4. "Продається все. Джефф Безос та ера Amazon" Бред Стоун

Бред Стоун захопливо пише про зародження і розвиток Amazon — від часів створення компанії на Волл-стріт на початку 1990-х і дотепер. Amazon одним із перших побачив необмежені можливості інтернету. Стоун розкриває секрет успіху засновника Amazon Джеффа Безоса, одного із найвидатніших бізнес-лідерів сучасності і невтомного генератора ідей, та в деталях розповідає, як Безос дисципліновано і подекуди педантично втілює новаторські ідеї у життя, ламає стереотипи і не визнає загальноприйнятих правил, запроваджуючи натомість свої.

Підчас написання цієї книги автор, Бред Стоун, спілкувався з сотнями колишніх і теперішніх працівників Amazon, з рідними і друзями Джеффа Безоса. Такої ґрунтовної біографії компанії, що назавжди змінила те, як ми купуємо і читаємо, світ ще не бачив.

Бред Стоун — американський письменник і журналіст, який віддавна висвітлює події Кремнієвої долини та компанії Amazon зокрема. Оглядач видань Newsweek, New York Times та Bloomberg Businessweek. Живе в Сан-Франциско.

5. "Історія IKEA. Бренд, що закохав у себе світ" Бертіл Торекул, Інгвар Кампрад

IKEA — це своєрідна філософія дизайну, а не просто меблі. Історія бренду нерозривно пов’язана з його засновником — Інґваром Кампрадом, який протягом 70 років очолював компанію. Маленька шведська фірма, створена у 1943-му, змогла континент за континентом завоювати світ, увійшовши в домівки та глибоко запавши в серця споживачів.

Однак Кампрад прийшов у бізнес не з порожніми руками. Засновник ІКЕА із самого початку мав неоціненний капітал: сміливі мрії та уміння долати перешкоди, впертість та везіння. Бертіл Торекул провів десятки годин за спілкуванням з Інґваром Кампрадом, вивчав його листи, нотатки, які стали відправною точкою книжки. Як відбувалася шалена експансія скандинавської компанії у світі? Чому в 1950-х компанії заборонили брати участь у ярмарках, а її засновник не міг відвідувати їх навіть як приватна особа? Як з’явилися дивовижні магазини ІКЕА?

Інґвар Кампрад — шведський підприємець. Засновник міжнародної корпорації з виготовлення меблів ІКЕА. У 2013-му пішов із посади керівника компанії у віці 87 років, передавши обов’язки своєму молодшому синові Матіасу. Інґвар Кампрад помер 27 січня 2018 року.

Відгуки
2 Відгуки
Лиза
17 жовтня 2019 р
5 балів
Пять книг о самых успешных компаниях в мире
Очень давно хотела купить себе эти книги. От набора в полном восторге, на книжных полках смотрятся отлично. Пока успела прочитать несколько из них, но в ближайшее время прочту все. Книги очень мотивируют не бояться, мыслить творчески и двигаться по направлению к своей мечте. Начала я с книги Говарда Гульца "Історія Starbucks. Усе почалося з чашки кави", поскольку очень люблю эту кофейню, она выручала меня не в одной стране, когда мне нужен был кофе и вай-фай. Всегда интересно узнать, как начинается путь успешной международной компании и о ее так сказать внутренней "кухне". Пока что, это книга занимает первое место из пяти. Второй была прочитана книга Бертила Торекула "Історія IKEA. Бренд, що закохав у себе світ", потому что я, как и многие в восторге от их продукции, она очень функциональная, экологичная и простая. Прекрасная история одной из самых успешных компаний в мире. Книга на втором месте из пяти. И на третьем месте, последняя прочитанная книга из пяти авторства Фина Найта ""Взуття-буття. Історія Nike, розказана її засновником". Nike я люблю хотя бы за их легендарный слоган Just do it. А история создания компании просто невероятна. Как итог, от книг я в восторге. Осталось прочитать еще две, и они, я уверена, будут не менее интересные, вдохновляющие и познавательные, чем три уже прочитанные. Если вы интересуетесь успешными компаниями, бизнесом или просто хорошими историями, то я бы очень вам рекомендовала прочитать все эти книги.
Марина Мантрова
7 червня 2019 р
5 балів
Набор вдохновения
Прежде всего хотела бы отметить, что очень люблю читать истории успеха как отдельных личностей, так и компаний. В данной подборке собраны книги с рассказами о развитии и становлении именитых брендов, известных почти каждому из нас. Все книги читаются довольно легко и на одной волне. Очень подкупает честный рассказ авторов не только об ошеломительном успехе, но и о трудностях, с которыми пришлось столкнуться на пути к своим достижениям. Первой прочитала книгу о Starbucks, где рассказывается о ценностях, препятствиях, сменах приоритетов на разных этапах развития бренда и компании. Довольно интересно наблюдать за сменой декораций внутри компании. Любителям конкретных решений, возможно, книги понравятся меньше, так как в них доносится виденье скорее хайлоад, нежели более предметное. Но в любом случае, масса интересных моментов и сопереживания основателям данных компаний вам обеспечено) Также отдельно хотела отметить книгу про Amazon. Рассказано довольно конструктивно и детально, получила огромное удовольствие от прочтения. Суммируя впечатление в общем — читайте, вдохновляйтесь, черпайте для себя новое, но единственное — не ждите готовых советов, то что сработало в конкретных компаниях — не всегда универсальный рецепт)
Виникли запитання? 0-800-335-425
880 грн
Архівний товар
Паперова книга