Invisible Photo Business. Що має знати фотограф, який хоче знімати для світових брендів
Паперова книга | Код товару 748072
Yakaboo 4.7/5
Автор
Василь Шульга
Видавництво
Pabulum
Мова
Українська
Рік видання
2017
Ілюстратор
Олександр Корінців
Кількість сторінок
200
Ілюстрації
Кольорові
Формат
170x210 мм

Усе про книжку Invisible Photo Business. Що має знати фотограф, який хоче знімати для світових брендів

Будівля, яку ви бачите на палітурці, символізує весь фотобізнес. Автор запрошує на оглядову екскурсію.

З книги ви дізнаєтесь, що і як слід робити, аби стати професійним рекламним фотографом. Також познайомитесь із командою фотографа — спеціалістами, без яких серйозна рекламна зйомка була б неможливою. Ми пройдемось зручним офісами рекламних агенцій та клієнтів. Нам розкажуть, чого рекламники очікують від фотографів, які перешкоди чекають, як побудувати вигідну співпрацю, і врешті-решт, як отримати велетенські гроші на реалізацію рекламних фотопроектів.

А наприкінці у вас буде можливість взяти участь у рекламному проекті на всіх його етапах — препродакшн, продакшн і постпродакшн.

Книга «Invisible photo business» допоможе вам краще уявити, що таке фотобізнес. Це машина часу, яка покаже шлях людини у фотографії від підніжжя і до вершин. Сподіваємося книжка допоможе вам уникнути великої кількості помилок, яких припускаються початківці, і сконцентруватися на головному.

Василь Шульга — співвласник та генеральний директор компанії Positive Pictures. Народився в місті Житомир. Навчався в Києво-Могилянській Академії в 1998-2004 за спеціальністю політологія. Магістр політичних наук. В 2005 працював лінійним продюсером під час зйомок фільму Стівена Спілберга «Назви ім’я своє». Очолював фотостудії Shootup та Stairsfor. В 2009 засновує фотостудію Positive Pictures разом з фотографом Олександром Жаданом. За вісім років свого існування компанія виконала близько чотирьохсот фотопроектів. Серед брендів, для яких компанія створювали фотозображення — McDonalds, Gillette, Duracell, Raiffeisen bank, Nescafe, Nemiroff, Honda, Adidas, Lipton та інші.

Positive Pictures співпрацювала з більшістю мережевих рекламних агентств — TBWA, Ogilvy, BBDO, McCann Erickson, Geometry, Lowe, DDB, Y&R, Publicis.

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Василь Шульга
Видавництво
Pabulum
Мова
Українська
Рік видання
2017
Ілюстратор
Олександр Корінців
Кількість сторінок
200
Ілюстрації
Кольорові
Формат
170x210 мм
Рецензії
  •  
    Буду говорить о ней всем! 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Я долго думала, стоит ли покупать книгу Invisible Photo Business, есть ли в ней полезная информация, а не общие понятия о фотобизнесе. И если вы также находитесь в раздумьях, я вам подскажу: ПОКУПАЙТЕ!

    Во-первых, внешний вид книги очень радует. Это тот случай, когда действительно можно выбрать по обложке и радоваться своему выбору. Глянцевые плотные страницы, красивые иллюстрации, обложку хочется трогать и рассматривать. Качество отменное.

    Во-вторых, содержание книги радует стилем написания и подробным изложением того, что нужно знать фотографу, решившему работать в рекламе. Тут все разложено буквально по полочкам. Все четко, подробно и с примерами из жизни. Читая книгу, мне казалось, что я просто сижу с автором (по ощущениям, что с другом) в кафе и расспрашиваю его “с чего мне начать?”, “а что потом делать?”, “а это мне для чего?”, и он мне терпеливо, развернуто отвечает.

    Мне кажется, такой информации нигде не найти ни по какому виду бизнеса. Автору большое спасибо. Издательству большой респект.
  •  
    Можливість заглянути на "кухню" комерційного фото 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Це перша книга Василя Шульги і написана вона про те, що він знає чудово. Василь власник фотостудії, яка за відносно короткий термін стала відома і затребувана не лише в Україні, а й на теренах колишнього СРСР.
    У книзі Василь, на мою думку, викладає справжні секрети функціонування фотобізнесу. Тобто мова вже йде не про фото, як хобі, чи фото, як мистецтво, а про фотографування для рекламного бізнесу. Що потрібно знати, вміти і пропонувати клієнтам, які мають свої особливості і недоліки.
    Насправді клієнти часто і самі не до кінця впевнені у тому, що вони хочуть і завдання фотостудії десь уважно дослухатися, десь запропонувати свою інтерпретацію, а здебільшого чітко і непорушно виконувати найдурніші забаганки клієнта.
    Можливо, після прочитання цієї книги Ви зрозумієте, що ніколи в житті Ви не захочете знімати комерційне фото, а можливо Вам все стане просто і зрозуміло і Ви швидше запустите свій бізнес, не набиваючи гулі, оскільки Василь Вас попередив.
    Незважаючи на те, що це перша книга автора - вона написана легкою, живою мовою, прекрасно проілюстрована та надзвичайної поліграфічної якості. Книга стане гарною компанією Вам хоч у транспорті, хоч під час ланчу чи подорожі, а ще стане чудовим подарунком для тих, хто цікавиться, стикався чи хотів би зазирнути за лаштунки фотобізнесу.
Купити - Invisible Photo Business. Що має знати фотограф, який хоче знімати для світових брендів
Invisible Photo Business. Що має знати фотограф, який хоче знімати для світових брендів
160 грн
Немає в наявності
 

Рецензії Invisible Photo Business. Що має знати фотограф, який хоче знімати для світових брендів

  •  
    Буду говорить о ней всем! 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Я долго думала, стоит ли покупать книгу Invisible Photo Business, есть ли в ней полезная информация, а не общие понятия о фотобизнесе. И если вы также находитесь в раздумьях, я вам подскажу: ПОКУПАЙТЕ!

    Во-первых, внешний вид книги очень радует. Это тот случай, когда действительно можно выбрать по обложке и радоваться своему выбору. Глянцевые плотные страницы, красивые иллюстрации, обложку хочется трогать и рассматривать. Качество отменное.

    Во-вторых, содержание книги радует стилем написания и подробным изложением того, что нужно знать фотографу, решившему работать в рекламе. Тут все разложено буквально по полочкам. Все четко, подробно и с примерами из жизни. Читая книгу, мне казалось, что я просто сижу с автором (по ощущениям, что с другом) в кафе и расспрашиваю его “с чего мне начать?”, “а что потом делать?”, “а это мне для чего?”, и он мне терпеливо, развернуто отвечает.

    Мне кажется, такой информации нигде не найти ни по какому виду бизнеса. Автору большое спасибо. Издательству большой респект.
  •  
    Можливість заглянути на "кухню" комерційного фото 100% пользователей считают этот отзыв полезным
    Це перша книга Василя Шульги і написана вона про те, що він знає чудово. Василь власник фотостудії, яка за відносно короткий термін стала відома і затребувана не лише в Україні, а й на теренах колишнього СРСР.
    У книзі Василь, на мою думку, викладає справжні секрети функціонування фотобізнесу. Тобто мова вже йде не про фото, як хобі, чи фото, як мистецтво, а про фотографування для рекламного бізнесу. Що потрібно знати, вміти і пропонувати клієнтам, які мають свої особливості і недоліки.
    Насправді клієнти часто і самі не до кінця впевнені у тому, що вони хочуть і завдання фотостудії десь уважно дослухатися, десь запропонувати свою інтерпретацію, а здебільшого чітко і непорушно виконувати найдурніші забаганки клієнта.
    Можливо, після прочитання цієї книги Ви зрозумієте, що ніколи в житті Ви не захочете знімати комерційне фото, а можливо Вам все стане просто і зрозуміло і Ви швидше запустите свій бізнес, не набиваючи гулі, оскільки Василь Вас попередив.
    Незважаючи на те, що це перша книга автора - вона написана легкою, живою мовою, прекрасно проілюстрована та надзвичайної поліграфічної якості. Книга стане гарною компанією Вам хоч у транспорті, хоч під час ланчу чи подорожі, а ще стане чудовим подарунком для тих, хто цікавиться, стикався чи хотів би зазирнути за лаштунки фотобізнесу.
  •  
    Не тільки фотографам, і не тільки бізнес фотографам
    Хоча я не планую йти в бізнес-фотографію, та мені однозначно було цікаво почитати про те що діється за ширмою цієї галузі: як там все влаштовано, "хто-куди-і по що"!
    А ще я дуже приємно вражена тим, що це український автор і тим як він просто, смішно, доступно і головне адекватно описує всі нюанси професійного життя (тут йдеться і про авторське та майнове право, різні юридичні та меркетингові правила, бізнес спілкування, портфолію, тощо).
    Особисто я для себе з книги почерпнула більше життєвої та бізнес мудрості, а ніж якихось практичних навичок, хоча тут їх безліч і вони точно будуть корисні майбутнім фотографам.
    Одразу помітно що Василь Шульга має багато як професійного, так і життєвого досвіду, він не соромиться говорити про свої помилки і жартувати над собою, він відкрито ділиться тим, що дехто береже за сімома замками. Чесно, мені таких книг не вистачає, саме бізнесово-життєвих!

    Автор озвучує життєві догми, які можна застосувати до будь-якої професії, до будь-якого професійного життя, якщо ви хочете розвиватися та рости, і якось зменшити кількість "ям" на цьому шляху. Однозначно рекомендую книгу, навіть із позиції "почитати про життя".
 
Характеристики Invisible Photo Business. Що має знати фотограф, який хоче знімати для світових брендів
Автор
Василь Шульга
Видавництво
Pabulum
Мова
Українська
Рік видання
2017
Ілюстратор
Олександр Корінців
Кількість сторінок
200
Ілюстрації
Кольорові
Формат
170x210 мм
Палітурка
Тверда
Папір
Крейдований
Шрифт
Arsenal
Тираж
2000
ISBN
978-966-97615-1-4
Вага
370 гр.
Тип
Паперова