Книга Invisible Photo Business. Що має знати фотограф, який хоче знімати для світових брендів

Книга Invisible Photo Business. Що має знати фотограф, який хоче знімати для світових брендів

3 Відгуки
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

Будівля, яку ви бачите на палітурці, символізує весь фотобізнес. Автор запрошує на оглядову екскурсію.

З книги ви дізнаєтесь, що і як слід робити, аби стати професійним рекламним фотографом. Також познайомитесь із командою фотографа — спеціалістами, без яких серйозна рекламна зйомка була б неможливою. Ми пройдемось зручним офісами рекламних агенцій та клієнтів. Нам розкажуть, чого рекламники очікують від фотографів, які перешкоди чекають, як побудувати вигідну співпрацю, і врешті-решт, як отримати велетенські гроші на реалізацію рекламних фотопроектів.

А наприкінці у вас буде можливість взяти участь у рекламному проекті на всіх його етапах — препродакшн, продакшн і постпродакшн.

Книга «Invisible photo business» допоможе вам краще уявити, що таке фотобізнес. Це машина часу, яка покаже шлях людини у фотографії від підніжжя і до вершин. Сподіваємося книжка допоможе вам уникнути великої кількості помилок, яких припускаються початківці, і сконцентруватися на головному.

Василь Шульга — співвласник та генеральний директор компанії Positive Pictures. Народився в місті Житомир. Навчався в Києво-Могилянській Академії в 1998-2004 за спеціальністю політологія. Магістр політичних наук. В 2005 працював лінійним продюсером під час зйомок фільму Стівена Спілберга «Назви ім’я своє». Очолював фотостудії Shootup та Stairsfor. В 2009 засновує фотостудію Positive Pictures разом з фотографом Олександром Жаданом. За вісім років свого існування компанія виконала близько чотирьохсот фотопроектів. Серед брендів, для яких компанія створювали фотозображення — McDonalds, Gillette, Duracell, Raiffeisen bank, Nescafe, Nemiroff, Honda, Adidas, Lipton та інші.

Positive Pictures співпрацювала з більшістю мережевих рекламних агентств — TBWA, Ogilvy, BBDO, McCann Erickson, Geometry, Lowe, DDB, Y&R, Publicis.

Продавець товару
Код товару
748072
Характеристики
Тип обкладинки
Тверда
Тираж
2000
Опис книги

Будівля, яку ви бачите на палітурці, символізує весь фотобізнес. Автор запрошує на оглядову екскурсію.

З книги ви дізнаєтесь, що і як слід робити, аби стати професійним рекламним фотографом. Також познайомитесь із командою фотографа — спеціалістами, без яких серйозна рекламна зйомка була б неможливою. Ми пройдемось зручним офісами рекламних агенцій та клієнтів. Нам розкажуть, чого рекламники очікують від фотографів, які перешкоди чекають, як побудувати вигідну співпрацю, і врешті-решт, як отримати велетенські гроші на реалізацію рекламних фотопроектів.

А наприкінці у вас буде можливість взяти участь у рекламному проекті на всіх його етапах — препродакшн, продакшн і постпродакшн.

Книга «Invisible photo business» допоможе вам краще уявити, що таке фотобізнес. Це машина часу, яка покаже шлях людини у фотографії від підніжжя і до вершин. Сподіваємося книжка допоможе вам уникнути великої кількості помилок, яких припускаються початківці, і сконцентруватися на головному.

Василь Шульга — співвласник та генеральний директор компанії Positive Pictures. Народився в місті Житомир. Навчався в Києво-Могилянській Академії в 1998-2004 за спеціальністю політологія. Магістр політичних наук. В 2005 працював лінійним продюсером під час зйомок фільму Стівена Спілберга «Назви ім’я своє». Очолював фотостудії Shootup та Stairsfor. В 2009 засновує фотостудію Positive Pictures разом з фотографом Олександром Жаданом. За вісім років свого існування компанія виконала близько чотирьохсот фотопроектів. Серед брендів, для яких компанія створювали фотозображення — McDonalds, Gillette, Duracell, Raiffeisen bank, Nescafe, Nemiroff, Honda, Adidas, Lipton та інші.

Positive Pictures співпрацювала з більшістю мережевих рекламних агентств — TBWA, Ogilvy, BBDO, McCann Erickson, Geometry, Lowe, DDB, Y&R, Publicis.

Відгуки
3 Відгуки
Христина Вербова
14 лютого 2019 р
4 бали
Не тільки фотографам, і не тільки бізнес фотографам
Хоча я не планую йти в бізнес-фотографію, та мені однозначно було цікаво почитати про те що діється за ширмою цієї галузі: як там все влаштовано, "хто-куди-і по що"! А ще я дуже приємно вражена тим, що це український автор і тим як він просто, смішно, доступно і головне адекватно описує всі нюанси професійного життя (тут йдеться і про авторське та майнове право, різні юридичні та меркетингові правила, бізнес спілкування, портфолію, тощо). Особисто я для себе з книги почерпнула більше життєвої та бізнес мудрості, а ніж якихось практичних навичок, хоча тут їх безліч і вони точно будуть корисні майбутнім фотографам. Одразу помітно що Василь Шульга має багато як професійного, так і життєвого досвіду, він не соромиться говорити про свої помилки і жартувати над собою, він відкрито ділиться тим, що дехто береже за сімома замками. Чесно, мені таких книг не вистачає, саме бізнесово-життєвих! Автор озвучує життєві догми, які можна застосувати до будь-якої професії, до будь-якого професійного життя, якщо ви хочете розвиватися та рости, і якось зменшити кількість "ям" на цьому шляху. Однозначно рекомендую книгу, навіть із позиції "почитати про життя".
Микола
18 жовтня 2018 р
5 балів
Можливість заглянути на "кухню" комерційного фото
Це перша книга Василя Шульги і написана вона про те, що він знає чудово. Василь власник фотостудії, яка за відносно короткий термін стала відома і затребувана не лише в Україні, а й на теренах колишнього СРСР. У книзі Василь, на мою думку, викладає справжні секрети функціонування фотобізнесу. Тобто мова вже йде не про фото, як хобі, чи фото, як мистецтво, а про фотографування для рекламного бізнесу. Що потрібно знати, вміти і пропонувати клієнтам, які мають свої особливості і недоліки. Насправді клієнти часто і самі не до кінця впевнені у тому, що вони хочуть і завдання фотостудії десь уважно дослухатися, десь запропонувати свою інтерпретацію, а здебільшого чітко і непорушно виконувати найдурніші забаганки клієнта. Можливо, після прочитання цієї книги Ви зрозумієте, що ніколи в житті Ви не захочете знімати комерційне фото, а можливо Вам все стане просто і зрозуміло і Ви швидше запустите свій бізнес, не набиваючи гулі, оскільки Василь Вас попередив. Незважаючи на те, що це перша книга автора - вона написана легкою, живою мовою, прекрасно проілюстрована та надзвичайної поліграфічної якості. Книга стане гарною компанією Вам хоч у транспорті, хоч під час ланчу чи подорожі, а ще стане чудовим подарунком для тих, хто цікавиться, стикався чи хотів би зазирнути за лаштунки фотобізнесу.
Виктория
5 січня 2018 р
5 балів
Буду говорить о ней всем!
Я долго думала, стоит ли покупать книгу Invisible Photo Business, есть ли в ней полезная информация, а не общие понятия о фотобизнесе. И если вы также находитесь в раздумьях, я вам подскажу: ПОКУПАЙТЕ! Во-первых, внешний вид книги очень радует. Это тот случай, когда действительно можно выбрать по обложке и радоваться своему выбору. Глянцевые плотные страницы, красивые иллюстрации, обложку хочется трогать и рассматривать. Качество отменное. Во-вторых, содержание книги радует стилем написания и подробным изложением того, что нужно знать фотографу, решившему работать в рекламе. Тут все разложено буквально по полочкам. Все четко, подробно и с примерами из жизни. Читая книгу, мне казалось, что я просто сижу с автором (по ощущениям, что с другом) в кафе и расспрашиваю его “с чего мне начать?”, “а что потом делать?”, “а это мне для чего?”, и он мне терпеливо, развернуто отвечает. Мне кажется, такой информации нигде не найти ни по какому виду бизнеса. Автору большое спасибо. Издательству большой респект.
Виникли запитання? 0-800-335-425
160 грн
Архівний товар
Паперова книга