Инструменты маркетинга для отдела продаж
Електронна книга | Код товару 10071394
Автор
Ігор Манн, Ганна Турусіна, Катерина Уколова
Видавництво
Манн, Иванов и Фербер
Серія книг
МИФ. Маркетинг
Мова
Російська
Рік видання
2019
ISBN
978-5-00100-647-3, 9785001006473
Тип
Електронна

Все про електронну книгу Инструменты маркетинга для отдела продаж

Збірник інструментів маркетингу, які повинні бути «в руках» менеджерів з продажу.

Є сотні книг на тему маркетингу та продажів, але нам ще не зустрічалася книга, в якій були б перераховані всі інструменти маркетингу, які повинні бути «в руках» у менеджерів з продажів.

Ці інструменти діляться на 4 блоки:

  • інструменти, які потрібні до зустрічі з клієнтами;
  • інструменти, які використовуються на зустрічі з клієнтами;
  • інструменти, які можна/потрібно використовувати після зустрічі з клієнтами;
  • додаткові інструменти/завдання, які ще може робити маркетинг і які будуть дуже корисні відділу продажів.

Грань при рознесенні інструментів блоками тонка, тому поділ умовний.

Наприклад, буклет потрібен і до зустрічі з клієнтами (його можна відправити в електронному вигляді або віддати на виставці), і на зустрічі з клієнтами (його можна показувати, його можна залишити клієнтові).

Кожен інструмент в цій книзі описаний за структурою, схожою на структуру книги «Маркетинг без бюджету», «Тематичний» або «Погоджено!»:

  • допомагає (як інструмент допомагає відділу продажів)
  • складність (як складно реалізувати інструмент на практиці)
  • вартість (скільки це буде коштувати грошей)
  • трудомісткість (скільки часу займе зробити той чи інший інструмент)
  • як використовувати (загальний опис застосування інструменту)
  • як зробити краще (думки, «фішки» і «родзинки», що дозволяють зробити застосування інструменту більш ефективним)
  • висновки (що вам потрібно робити після прочитання глави).

Ця книга буде неймовірно корисна для маркетерів (менеджерів і директорів з маркетингу): перед ними чек-лист того, що необхідно якомога швидше зробити для головного внутрішнього клієнта - для команди продажів.

Для менеджерів з продажу та директорів з продажів ця книга буде шпаргалкою: що попросити у відділу маркетингу, щоб робота з клієнтами проходила ефективніше і результативніше (а якщо маркетингу немає, то що потрібно зробити самостійно).

З передмови

Вступ для маркетера

Не важливо, хто ви - менеджер з маркетингу, керівник служби маркетингу або директор з маркетингу - вам потрібно якомога швидше прочитати цю книгу і знайти ті інструменти, які ви ще не робили/робите для вашої команди продажів.

  • Обговоріть їх з комерсантами.
  • Визначте пріоритети.
  • Починайте впроваджувати інструменти - один за іншим.
  • Продажі зростуть, комерсанти будуть вам дуже вдячні - ми впевнені в цьому.

Вступ для комерсанта

Не важливо, хто ви - менеджер з продажу, керівник служби маркетингу або комерційний директор - вам краще якомога швидше прочитати книгу по діагоналі.

  • Під час читання складіть список інструментів, які вам потрібні для більш ефективної роботи.
  • Якщо у вас є маркетер - обговоріть список з ним, попросіть реалізувати інструменти один за іншим.
  • Якщо у вас немає маркетера - найміть його або зробіть це самостійно.

Для кого ця книга

Це книга для маркетерів, менеджерів з продажу та їхніх керівників.

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Ігор Манн, Ганна Турусіна, Катерина Уколова
Видавництво
Манн, Иванов и Фербер
Серія книг
МИФ. Маркетинг
Мова
Російська
Рік видання
2019
ISBN
978-5-00100-647-3, 9785001006473
Тип
Електронна
Рецензії
Купити - Инструменты маркетинга для отдела продаж
Инструменты маркетинга для отдела продаж
154 грн
Доступні формати для скачування:
 
Інформація про автора
Ігор Манн
Ігор Манн

Ігор Манн - це один з найвідоміших російський маркетологів. Свою кар'єру Ігор почав в 1989 році, коли закінчив Московський Інститут Управління, факультет - Організація управління машинобудівної промисловості. Відразу після закінчення університету, Манн почав працювати в рідному інституті на кафедрі "Зовнішньоекономічна діяльність і зарубіжний досвід управління". Більшу частину свого часу, Ігор п...

Детальніше

Рецензії Инструменты маркетинга для отдела продаж

 
Характеристики Инструменты маркетинга для отдела продаж
Автор
Ігор Манн, Ганна Турусіна, Катерина Уколова
Видавництво
Манн, Иванов и Фербер
Серія книг
МИФ. Маркетинг
Мова
Російська
Рік видання
2019
ISBN
978-5-00100-647-3, 9785001006473
Тип
Електронна
 

Про автора Инструменты маркетинга для отдела продаж