Психология влияния. Убеждай, воздействуй, защищайся
Паперова книга | Код товару 251885
Yakaboo 5/5 10 2 2 рецензії
Автор
Роберт Чалдіні
Видавництво
Питер
Серія книг
Сам себе психолог
Мова
Російська
Рік видання
2012
Рік першого видання
2001
Перекладач
І. Волкова, Є. Бугайова, Є. Волков, О. Пузирьова
Кількість сторінок
336 с. (ілюстрації)

Усе про книжку  Психология влияния. Убеждай, воздействуй, защищайся

Что может заставить человека сказать "да"? Каковы принципы и наиболее эффективные приемы влияния и убеждения? Исчерпывающие ответы на эти вопросы вы найдете в новом, переработанном и дополненном, издании книги, которое подкупает читателя не только потрясающей информативностью, но и легким стилем и эффектной подачей материала. Книга Роберта Чалдини, признанного мастера влияния и убеждения, выдержала в США пять изданий, ее тираж давно уже превысил 1 500 000 экземпляров. Она адресована всем, кто работает с людьми: политикам и бизнесменам, врачам и юристам, психологам, педагогам, менеджерам, тем, кто по роду деятельности должен убеждать, воздействовать, оказывать влияние.

Характеристики
Автор
Роберт Чалдіні
Видавництво
Питер
Серія книг
Сам себе психолог
Мова
Російська
Рік видання
2012
Рік першого видання
2001
Перекладач
І. Волкова, Є. Бугайова, Є. Волков, О. Пузирьова
Кількість сторінок
336 с. (ілюстрації)
Рецензії
  • Ірина
    30 вересня 2016 р.
    Корисна ті цікава книга 66% пользователей считают этот отзыв полезным
    Є така наука - етологія. Вона вивчає порівняльну поведінку тварин у природних умовах і з неї ми можемо дізнатися про те, що у практично кожної тварини (хто сказав, що людина не тварина?) є механічно закріплені інстинктами правила поведінки. Наприклад, індичка може підпустити до себе тхора, якщо при його наближенні включити звуки "чіпчіпчіп", які видає курча. У книзі Роберта Чалдіні "Психология влияния. Убеждай, воздействуй, защищайся" , яка починається з цього прикладу, подібної цікавої інформації просто безліч. Причому не про індичок, а переважно про людей)

    Автор написав цю книгу на основі своєї більш ніж 20-річної роботи з вивчення психологічних механізмів впливу і продав її вже близько 2 000 000 екземплярів по всьому світу.
    Все життя, за словами Чалдіні, він був серед тих, кого кидають вуличні торговці, збирачі коштів до фондів, комівояжери, страхові агенти і т.д. І так його це все дістало, що він почав вивчати психологію поступливості. Які є знаряддя впливу в арсеналі всіх цих не дуже шанованих, але дуже ефективних продавців, чому Чалдіні при всьому своєму розумі і освіченості на них завжди натрапляє і як цього уникнути.

    Як виявилося, є шість головних принципів для отримання згоди від опонента. Це принцип послідовності, принцип взаємного обміну, принцип соціального доказу, принцип авторитету, принцип прихильності і принцип дефіциту. У книзі сказано, як саме кожен із цих принципів змушує говорити людини "так" не замислюючись. І як можна спробувати (не факт, що вийде) йому протистояти.

    Я не буду розповідати детально про зміст - по-перше, краще прочитайте самі, а по-друге, не хочу видавати секретів. Краще розповім декілька цікавих фактів, про які можна дізнатися з цієї книжки:

    1. Продажі Chivas Scotch Whiskey зросли в кілька разів після підвищення ціни в два рази.
    2. Очевидна помилка вищої за посадою людини більш ніж в 30% випадків не виправляється командою. Це зветься "феномен капітанства" і перевірялося на командах льотчиків, які керують літаком.
    3. Людина завжди платить більше за будь-які аксесуари, якщо він купляє їх після великої покупки, ніж чим якщо він це робить до неї. Тобто, якщо ви купите магнітолу після покупки автомобіля, скоріш за все вона буде дорожче, ніж якщо станеться навпаки.
    4. Чим складніший обряд ініціації, тим більше буде прихильність людини до племені.
    5. Іноді гравці на іподромі ставлять великі гроші на гіршого коня. Навіщо вони це роблять?

    Прочитайте і дізнаєтеся =)
  • ілля
    18 вересня 2016 р.
    Отзыв 50% пользователей считают этот отзыв полезным
    Це одна з перших, прочитаних мною книжок, що дійсно має ПРАКТИЧНИЙ характер! Все, що читалось раніше, наводило на думки, констатувало факти + ще якась малозрозуміла філософія… До чого? Куди? Навіщо? Не розумів. Однак в цій книжці все по-іншому. Автор викладає теорію, проводить досліди, підкріплює все це статистикою і робить неординарні висновки, при цьому вказуючи можливі варіанти виходу з ситуації та оцінюючи їх плюси й мінуси. Показано механізм «зомбування» людей в сектах, а також соціальні феномени - наприклад, Ви дізнаєтеся про те, чому більше шансів отримати першу медичну допомогу, якщо поруч одна людина, а не натовп.

    Як навчити дитину плавати, коли вона боїться води? Особисто мені сподобалось правило взаємного обміну, а також «відмова-відступ». Корисною була інфа про те, як впливати на співбесідників, як не стати жертвою шахраїв, як легко виявляти маніпуляторів, що намагаються за Ваш рахунок вирішити власні проблеми… Видання проливає світло на те, чому людина приймає рішення про покупки в певних обставинах та у певних людей - саме «цих», а не «тих»… А про те, як китайці американців перехитрили?!... Стоп! Інформації тут маса - ловлю себе на думці, що практично вся вона має певну користь. Далі перераховувати не буду - почитаєте самі.

    Вважаю, що це видання з розряду тих, що повинне бути в бібліотеці кожної людини. Людини, яка прагне в своєму житті більшого та вибирає шлях, який веде до успіху. Книжка також буде корисною маркетологам і продавцям - розповідає як розповісти про товар і як його найкраще продемонструвати, як приховати недоліки й показати переваги. Прочитав книгу 2 рази, і кожен раз знаходив для себе щось нове та цікаве. Все системно, викладено легко, читається на одному диханні. Читаєш - і думаєш «Ну ЯК, ЯК я сам до цього не додумалася????»
Купити - Психология влияния. Убеждай, воздействуй, защищайся
Психология влияния. Убеждай, воздействуй, защищайся
228 грн
Немає в наявності
 
Інформація про автора
Роберт Чалдіні
Роберт Чалдіні

Експериментальний соціальний психолог з США Роберт Чалдіні прославився як провідний фахівець з психології поступливості, механізми якої він вивчав більше 30 років. Результати досліджень автор описав в роботах, які ст?

Детальніше

Рецензії  Психология влияния. Убеждай, воздействуй, защищайся

  • Ірина
    30 вересня 2016 р.
    Корисна ті цікава книга 66% пользователей считают этот отзыв полезным
    Є така наука - етологія. Вона вивчає порівняльну поведінку тварин у природних умовах і з неї ми можемо дізнатися про те, що у практично кожної тварини (хто сказав, що людина не тварина?) є механічно закріплені інстинктами правила поведінки. Наприклад, індичка може підпустити до себе тхора, якщо при його наближенні включити звуки "чіпчіпчіп", які видає курча. У книзі Роберта Чалдіні "Психология влияния. Убеждай, воздействуй, защищайся" , яка починається з цього прикладу, подібної цікавої інформації просто безліч. Причому не про індичок, а переважно про людей)

    Автор написав цю книгу на основі своєї більш ніж 20-річної роботи з вивчення психологічних механізмів впливу і продав її вже близько 2 000 000 екземплярів по всьому світу.
    Все життя, за словами Чалдіні, він був серед тих, кого кидають вуличні торговці, збирачі коштів до фондів, комівояжери, страхові агенти і т.д. І так його це все дістало, що він почав вивчати психологію поступливості. Які є знаряддя впливу в арсеналі всіх цих не дуже шанованих, але дуже ефективних продавців, чому Чалдіні при всьому своєму розумі і освіченості на них завжди натрапляє і як цього уникнути.

    Як виявилося, є шість головних принципів для отримання згоди від опонента. Це принцип послідовності, принцип взаємного обміну, принцип соціального доказу, принцип авторитету, принцип прихильності і принцип дефіциту. У книзі сказано, як саме кожен із цих принципів змушує говорити людини "так" не замислюючись. І як можна спробувати (не факт, що вийде) йому протистояти.

    Я не буду розповідати детально про зміст - по-перше, краще прочитайте самі, а по-друге, не хочу видавати секретів. Краще розповім декілька цікавих фактів, про які можна дізнатися з цієї книжки:

    1. Продажі Chivas Scotch Whiskey зросли в кілька разів після підвищення ціни в два рази.
    2. Очевидна помилка вищої за посадою людини більш ніж в 30% випадків не виправляється командою. Це зветься "феномен капітанства" і перевірялося на командах льотчиків, які керують літаком.
    3. Людина завжди платить більше за будь-які аксесуари, якщо він купляє їх після великої покупки, ніж чим якщо він це робить до неї. Тобто, якщо ви купите магнітолу після покупки автомобіля, скоріш за все вона буде дорожче, ніж якщо станеться навпаки.
    4. Чим складніший обряд ініціації, тим більше буде прихильність людини до племені.
    5. Іноді гравці на іподромі ставлять великі гроші на гіршого коня. Навіщо вони це роблять?

    Прочитайте і дізнаєтеся =)
  • ілля
    18 вересня 2016 р.
    Отзыв 50% пользователей считают этот отзыв полезным
    Це одна з перших, прочитаних мною книжок, що дійсно має ПРАКТИЧНИЙ характер! Все, що читалось раніше, наводило на думки, констатувало факти + ще якась малозрозуміла філософія… До чого? Куди? Навіщо? Не розумів. Однак в цій книжці все по-іншому. Автор викладає теорію, проводить досліди, підкріплює все це статистикою і робить неординарні висновки, при цьому вказуючи можливі варіанти виходу з ситуації та оцінюючи їх плюси й мінуси. Показано механізм «зомбування» людей в сектах, а також соціальні феномени - наприклад, Ви дізнаєтеся про те, чому більше шансів отримати першу медичну допомогу, якщо поруч одна людина, а не натовп.

    Як навчити дитину плавати, коли вона боїться води? Особисто мені сподобалось правило взаємного обміну, а також «відмова-відступ». Корисною була інфа про те, як впливати на співбесідників, як не стати жертвою шахраїв, як легко виявляти маніпуляторів, що намагаються за Ваш рахунок вирішити власні проблеми… Видання проливає світло на те, чому людина приймає рішення про покупки в певних обставинах та у певних людей - саме «цих», а не «тих»… А про те, як китайці американців перехитрили?!... Стоп! Інформації тут маса - ловлю себе на думці, що практично вся вона має певну користь. Далі перераховувати не буду - почитаєте самі.

    Вважаю, що це видання з розряду тих, що повинне бути в бібліотеці кожної людини. Людини, яка прагне в своєму житті більшого та вибирає шлях, який веде до успіху. Книжка також буде корисною маркетологам і продавцям - розповідає як розповісти про товар і як його найкраще продемонструвати, як приховати недоліки й показати переваги. Прочитав книгу 2 рази, і кожен раз знаходив для себе щось нове та цікаве. Все системно, викладено легко, читається на одному диханні. Читаєш - і думаєш «Ну ЯК, ЯК я сам до цього не додумалася????»
 

Характеристики  Психология влияния. Убеждай, воздействуй, защищайся

Автор
Роберт Чалдіні
Видавництво
Питер
Серія книг
Сам себе психолог
Мова
Російська
Рік видання
2012
Рік першого видання
2001
Перекладач
І. Волкова, Є. Бугайова, Є. Волков, О. Пузирьова
Кількість сторінок
336 с. (ілюстрації)
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
60x90/16 (~145х220 мм)
Палітурка
Тверда
Видання
5-е издание
Тираж
3000
ISBN
978-5-459-00612-4#0-205-60999-6
Вага
300 гр.
Тип
Паперова
 
Про автора  Психология влияния. Убеждай, воздействуй, защищайся