Книга Хочу в fashion!

Книга Хочу в fashion!

1 Відгук
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

Книжка однієї з найкомпетентніших fashion-журналісток нашої країни про професійний досвід роботи в моді, написана на основі власної десятирічної практики.

Усі роки, що авторка книги працює у сфері моди, студенти на її лекціях постій­но ставлять те саме запитання: «Як потрапити працювати у сферу моди?». Насправді потрапити досить легко, але ж набагато важливі­ше — затриматися там. У цій сфері залишаються тільки ті, хто дуже любить моду й не боїться багато працювати, хто має належне вихо­вання й кмітливість.

У принципі, це стандартний набір рис, потріб­них для будь-якої професії. Але, ясна річ, у моді, як у кожній галузі, є свої нюанси. Про них і йдеться в цій книзі. Поради авторки засновано на власному досвіді роботи в різних видах медіа. Вона читає свій курс fashion-журналістики в одному з найшанованіших університе­тів України — Києво-Могилянській академії. Викладала в головних спеціалізованих академіях, присвячених моді: Kiev Fashion Institute, Kyiv Academy of Media Arts, а також консультувала кілька україн­ських fashion-брендів у питаннях закордонних медіа.

За 10 років роботи відвідала понад десяток тижнів моди у Нью-Йорку, Лондоні, Мілані, а Париж для неї став майже другою домівкою. Їй пощастило спілкуватися з головними грав­цями світу моди: дизайнерами, моделями, інвесторами, продюсера­ми шоу, візажистами, кастинг-директорами, істориками моди, тощо. Підсумовуючи свій досвід, Оленка розповідає, як воно — працювати у цій сфері: які плюси, мінуси й підводні камені, і чому неодмінно треба наважи­тися, якщо є бажання, але ви досі сумніваєтеся!

Продавець товару
Код товару
932173
Характеристики
Тип обкладинки
М'яка
Мова
Українська
Опис книги

Книжка однієї з найкомпетентніших fashion-журналісток нашої країни про професійний досвід роботи в моді, написана на основі власної десятирічної практики.

Усі роки, що авторка книги працює у сфері моди, студенти на її лекціях постій­но ставлять те саме запитання: «Як потрапити працювати у сферу моди?». Насправді потрапити досить легко, але ж набагато важливі­ше — затриматися там. У цій сфері залишаються тільки ті, хто дуже любить моду й не боїться багато працювати, хто має належне вихо­вання й кмітливість.

У принципі, це стандартний набір рис, потріб­них для будь-якої професії. Але, ясна річ, у моді, як у кожній галузі, є свої нюанси. Про них і йдеться в цій книзі. Поради авторки засновано на власному досвіді роботи в різних видах медіа. Вона читає свій курс fashion-журналістики в одному з найшанованіших університе­тів України — Києво-Могилянській академії. Викладала в головних спеціалізованих академіях, присвячених моді: Kiev Fashion Institute, Kyiv Academy of Media Arts, а також консультувала кілька україн­ських fashion-брендів у питаннях закордонних медіа.

За 10 років роботи відвідала понад десяток тижнів моди у Нью-Йорку, Лондоні, Мілані, а Париж для неї став майже другою домівкою. Їй пощастило спілкуватися з головними грав­цями світу моди: дизайнерами, моделями, інвесторами, продюсера­ми шоу, візажистами, кастинг-директорами, істориками моди, тощо. Підсумовуючи свій досвід, Оленка розповідає, як воно — працювати у цій сфері: які плюси, мінуси й підводні камені, і чому неодмінно треба наважи­тися, якщо є бажання, але ви досі сумніваєтеся!

Відгуки
1 Відгук
Надія Брідня
14 грудня 2020 р
1 бал
Хочу в fashion!
Як велика поціновувачка моди, я дуже хотіла мати книгу саме українського автора у своїй колекції, адже про fashion-індустрію українською написано зовсім небагато. В анотації цієї книги вказано, що вона написана «однією з найкомпетентніших fashion-журналісток нашої країни», тому я із захватом чекала на цікаві інсайди, особливості fashion-сфери саме в Україні, а також цікаву та корисну інформацію щодо роботи у цій самій сфері. Отримавши цю книгу я одразу сіла читати і прочитала її за 30 хвилин. Зміст книги обіцяє нам багато дійсно цікавих статей: Із чого почати, Як потрапити в сферу моди, Як шукати теми, Робота на Тижнях моди, Як писати аналітичні тексти, Де цього навчитися, але не дає відповіді на жодне з цих питань! До прикладу, стаття на тему Як потрапити в сферу моди, яка, як на мене, має бути однією з основних у цій книзі, займає лише одну (1) сторінку, а це три (3) середні абзаци та велика цитата. І все б нічого, якби у цих абзацах йшлось про щось корисне, так ні! Авторка рекомендує відслідковувати соц.мережі цікавих нам роботодавців, але ще краще мати когось знайомого всередині. Це, до речі, інформація з перших двох абзаців. У третьому йде мова про те, що працювати «на когось» не обов’язково, адже у Telegram, Instagram або YouTube можна створити власний творчий проект. Невже вам треба ця книга щоб це знати? Усі статті, що ви бачите у Змісті, займають по одній-дві сторінки та по інформативності не відрізняються від відповіді на питання Як потрапити в сферу моди, а Словник ласкаво пояснює нам значення таких глибоко професійних термінів, як «анімалістичний принт» та «закривати показ». Навіть якщо ви лише нещодавно почали досліджувати неймовірний та хвилюючий світ моди, ви не знайдете у цій книзі абсолютно нічого нового – всю інформацію можна не просто знайти в інтернеті, можна знайти набагато більше, цікавіше та корисніше. Не витрачайте свій час та гроші – перегляньте Vogue, це дасть вам набагато більше.
Виникли запитання? 0-800-335-425
420 грн
Немає в наявності
Паперова книга