Хитмейкеры. Наука популярности в эпоху развлечений
Електронна книга | Код товару 1252358
Автор
Дерек Томпсон
Видавництво
Азбука
Серія книг
Азбука-Бизнес
Мова
Російська
Рік видання
2018
Перекладач
Володимир Кузін, Олексій Самойлович
Кількість сторінок
400
ISBN
978-5-389-14636-5

Все про електронну книгу Хитмейкеры. Наука популярности в эпоху развлечений

Чому одні ідеї стають популярними, а інші залишаються нікому не відомими?

Від зародження імпресіонізму і до майбутнього Facebook, від скромних дизайнерів, які торгують на Etsy, і до походження "Зоряних війн" – звертаючись до всіх цих та інших тем, старший редактор The Atlantic Дерек Томпсон детально досліджує приховані механізми розвитку культури і розкриває секрети створення мегауспішних проектів.

"Ця книга – про хіти, ті нечисленні продукти та ідеї, які досягають виключної популярності і комерційного успіху в популярній культурі і медіа. Головна її теза полягає в тому, що, навіть незважаючи на величезну кількість пісень, телешоу, блокбастерів, інтернет-мемів і мобільних додатків, що з'являються, як іноді здається, невідомо звідки, на цей культурний хаос діють кілька чинників: психологія людей, які люблять те, що їм подобається; соціальні мережі, через які поширюються ідеї; і економіка ринків культурних продуктів. Є спосіб, що дозволяє людям проектувати хіти, і, що не менш важливо, спосіб, що дозволяє іншим людям дізнаватися, коли популярність створюється штучно".

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Дерек Томпсон
Видавництво
Азбука
Серія книг
Азбука-Бизнес
Мова
Російська
Рік видання
2018
Перекладач
Володимир Кузін, Олексій Самойлович
Кількість сторінок
400
ISBN
978-5-389-14636-5
Рецензії
Купити - Хитмейкеры. Наука популярности в эпоху развлечений
Хитмейкеры. Наука популярности в эпоху развлечений
128 грн
Доступні формати для скачування:
 
Інформація про автора
Дерек Томпсон
Дерек Томпсон

Дерек Томпсон — старший редактор журналу The Atlantic, пише про економіку та медіа. Регулярно виступає на радіо та телебаченні (NPR, СBS та MSNBC). Увійшов у перелік «30 до 30» журналу Forbes. Використовується фотографія с ресурсу: https://heleo.com/derek-thompson...

Детальніше

Рецензії Хитмейкеры. Наука популярности в эпоху развлечений

 
Характеристики Хитмейкеры. Наука популярности в эпоху развлечений
Автор
Дерек Томпсон
Видавництво
Азбука
Серія книг
Азбука-Бизнес
Мова
Російська
Рік видання
2018
Перекладач
Володимир Кузін, Олексій Самойлович
Кількість сторінок
400
ISBN
978-5-389-14636-5
Тип
Електронна
 

Про автора Хитмейкеры. Наука популярности в эпоху развлечений