Книга Хітмейкери. Наука популярності та змагання за увагу

10 Відгуків
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання
  • Переможець у номінації "Обрії" серед науково-популярної літератури за версією всеукраїнського рейтингу "Книжка року"

Книга «Хітмейкери. Наука популярності та змагання за увагу» Дерека Томпсона — загальнонаціональний бестселер у США 2017 року, знаходиться у добірках «Книжки року» журналів Inc. та Library Journal.

Про книгу

Ця книжка про найбажаніший і найдефіцитніший ресурс XXI століття — людську увагу. Дерек Томпсон досліджує найпопулярніші феномени нашої епохи — від рок-хітів до Доналда Трампа, від французьких імпресіоністів до голлівудських блокбастерів, від Adele до «Гри престолів». «Хітмейкери» допомагають зрозуміти механізми, завдяки яким ті, а не інші бізнеси, політики, кінофільми та поп-зірки, здобувають любов мільйонів.

Відгуки і цитати

«[Томпсон] зміг написати книжку у традиціях Малкольма Ґладуела: розповідати класні історії, аби проілюструвати певні захопливі й часто зовсім неочевидні тези».

— Daily Mail

«Заворожує... Томпсон має пристрасть до своєї теми й зібрав неймовірну кількість матеріалу, зокрема багато несподіваних та захопливих історій… Відкриття й провокативні ідеї варті читання»

— Financial Times

«Дерек Томпсон уже довший час є одним з найпомітніших нових голосів американської журналістики. З книжкою «Хітмейкери» він стає одним з найпомітніших нових голосів у світі нон-фікшн книжок. Від мистецтва імпресіоністів до німецьких колискових і до «Гри престолів», «Хітмейкери» є свіжим та захопливим дослідженням того, як працюють медіа та як ширяться ідеї. Жваво написана та переконлива, ця книжка — відповідаючи своїй назві — є хітом»

— Деніел Пінк, автор бестселерів «Драйв» та «Людині притаманно продавати»

«Блискуче»

— Фарід Закарія

Продавець товару
Код товару
861140
Характеристики
Тип обкладинки
Тверда
Тираж
3000
Опис книги
  • Переможець у номінації "Обрії" серед науково-популярної літератури за версією всеукраїнського рейтингу "Книжка року"

Книга «Хітмейкери. Наука популярності та змагання за увагу» Дерека Томпсона — загальнонаціональний бестселер у США 2017 року, знаходиться у добірках «Книжки року» журналів Inc. та Library Journal.

Про книгу

Ця книжка про найбажаніший і найдефіцитніший ресурс XXI століття — людську увагу. Дерек Томпсон досліджує найпопулярніші феномени нашої епохи — від рок-хітів до Доналда Трампа, від французьких імпресіоністів до голлівудських блокбастерів, від Adele до «Гри престолів». «Хітмейкери» допомагають зрозуміти механізми, завдяки яким ті, а не інші бізнеси, політики, кінофільми та поп-зірки, здобувають любов мільйонів.

Відгуки і цитати

«[Томпсон] зміг написати книжку у традиціях Малкольма Ґладуела: розповідати класні історії, аби проілюструвати певні захопливі й часто зовсім неочевидні тези».

— Daily Mail

«Заворожує... Томпсон має пристрасть до своєї теми й зібрав неймовірну кількість матеріалу, зокрема багато несподіваних та захопливих історій… Відкриття й провокативні ідеї варті читання»

— Financial Times

«Дерек Томпсон уже довший час є одним з найпомітніших нових голосів американської журналістики. З книжкою «Хітмейкери» він стає одним з найпомітніших нових голосів у світі нон-фікшн книжок. Від мистецтва імпресіоністів до німецьких колискових і до «Гри престолів», «Хітмейкери» є свіжим та захопливим дослідженням того, як працюють медіа та як ширяться ідеї. Жваво написана та переконлива, ця книжка — відповідаючи своїй назві — є хітом»

— Деніел Пінк, автор бестселерів «Драйв» та «Людині притаманно продавати»

«Блискуче»

— Фарід Закарія

Відгуки
10 Відгуків
Мика
18 квітня 2021 р
5 балів
Хитмейкеры
Я заинтересовалась вопросом популярности в тот момент когда поняла, что путь к популярности это определенная система действий, выверенная шаблонность которых, приводит к успеху в том или ином смысле. Изучение механизмов становления того ли иного товара популярным в разнообразных областях, началось по-моему мнению, с рассветом капиталистических отношений в развивающимся индустриальном обществе Америки в начале двадцатого столетия. Кто понял как создать популярный товар или же создать популярность уже существующему товару - тот и выиграл в этой бесконечной гонке за деньгами (или же как красиво сказать - в гонке за клиентом). Принимать более романтический вид наука популярности начала с при старте главенствования музыки в индустрии развлечений. Данная книга поможет систематизировать ваши понимания о популярности, но я хочу обратить внимание на то, что "Хитмейкеры" не является путеводной картой ведущей к кладу в виде всемирного успеха вас или же вашего продукта. Книга довольно увлекательная, было интересная её читать. Спасибо.
icon-like
Ткаченко Євгенія
16 лютого 2021 р
4 бали
Дуже багато історій про популярність.
Для тих людей, хто любить приклади (я серед таких), ця книга буде не лише цікавою, але й потрібною. Як краще зрозуміти закон сучасності: популярність? У цій книзі ведеться розповідь про різних відомих людей та компанії. Адже прочитавши життєві історії інших, можна краще зрозуміти, як діяти самому, можна навчитися чомусь корисному, щось краще зрозуміти. Не сказала б, що книгу читати дуже легко, проте цікаво. У книзі є чимало відповідей на питання, які "висіли у повітрі". У книзі акцентовано увагу на різних прийомах та нюансах, як досягти успіху. Ще приємним відкриттям є те, що ця книга від Yakaboo Publishing. І це не перша моя книга цього видання, яка є корисною та цікавою, і на яку нерідко поширюються хороші знижки та акції. Що ще можу додати? Я давно хотіла придбати цю книгу, бо чимало чула про неї. Покупкою я задоволена. Дуже круто, коли в одній книзі зібрано стільки історій, які не треба десь визбирувати та вишукувати. Можливо, з часом моя рецензія зміниться, але наразі ставлю 4 з 5 та залишаю її такою, як є.
icon-like
Александра
26 листопада 2020 р
5 балів
Популярность
Книга, которая рассказывает своему читатель о том, что же такое популярность и как её добиться самым верным и относительно правильным путём. Я иногда задаюсь вопросом - почему некоторые на мой взгляд, очень качественные по своему содержанию медийные продукты, совершенно не популярны у своей целевой аудитории? Почему некоторые музыкальные группы, которые создают потрясающий, захватывающий контент, пишет великолепные тексты, что могут растрогать любого по-факто совершенно медийно не успешны? И смысл ответов на эти вопросы кроется именно в том, что многие творческие люди попросту не могут, не умеют, не развивают свою популярность. Если ваши песни не будут звучать из каждой маршрутки вас не будут считать популярным. А где узнаваемость зрителя и слушателя там концерты и покупки альбомов, а итоге материальная прибыть которую можно вложить в будущие проекты. Казалась бы настолько очевидная схем, но чтобы она работала, нужны знания в деле, опыт, страсть и конечно же ошибки. Всё это и многое другое можно найти в этой книге. Спасибо.
icon-like
Виникли запитання? 0-800-335-425
240 грн
Немає в наявності
Паперова книга