Книга Графічні стилі. Від вікторіанців до хіпстерів

Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

Ця книжка — рятувальне коло для тих, хто боїться потонути в бурхливому потоці інформації про історію розвитку графічного дизайну. Стислі інформативні статті про основні явища, стилі та напрями, що зумовлювали цей розвиток, і величезна кількість добірних ілюстрацій перетворюють цей блискучий результат співпраці двох дизайнерів на довідник, який корисно завжди мати під рукою і студентам, і дизайнерам-практикам, і тим, хто пише чи хоче писати про дизайн та мистецтво. Однак було б несправедливо обмежити аудиторію книжки лише професіоналами: простота викладу робить зібрану тут інформацію доступною навіть для непідготовленого читача — ідеально для прихильників самоосвіти, а краса дібраного ілюстративного матеріалу милує око і заохочує гортати ці сторінки знову і знову.

Цитата:

«Ми тут не ставимо за мету запропонувати вам новий академічний метод дослідження масової культури. Це радше перша книжка, яка надає анотовану хронологію найвизначніших стилістичних течій, шкіл і напрямів у друкованих засобах комунікації з XIX століття — і донині. Не претендуючи на вичерпність і всеохопність викладу, ми радше намагалися створити мапу, яка допоможе зорієнтуватися в мінливому ландшафті графічного дизайну.

Тут насамперед ідеться про зображення, а не про його автора. Нечасто трапляються випадки, коли причиною розвитку і визнання якогось вагомого стилю стає лише одна геніальна людина. Говорячи про людей, які доклалися до започаткування певного стилю, ми завжди наголошуємо на формальних, символічних візуальних характеристиках відповідного періоду в історії дизайну. Скажімо, якщо дизайнер працював у кількох стилістичних періодах, ми віднесемо його лише до того, у якому його роботи було представлено серед перших. Авторство деяких ілюстрацій визначено з певністю, але є й чимало робіт невідомих авторів.

Графічний дизайн — це насамперед послуга, а не мистецтво, тому багато друкованих матеріалів лишилися непідписаними або анонімними. Практично в усі часи учні та помічники дизайнерів наслідували панівні форми та принципи, що їх встановлювали друкарі та підручники, і переважно саме такі роботи зберіглися.

Тому ми спробуємо зрозуміти, як і чому компоненти декоративно-ужиткового мистецтва, модерну, конструктивізму, експресіонізму та решти важливих напрямів сформували загальноприйняті принципи для друкарів, художників-оформлювачів і рекламних дизайнерів, що працювали на потреби бізнесу та торгівлі. Досліджуючи витоки й еволюцію стилю, ми прагнемо показати, який вплив графічний дизайн і матеріальна культура мали одне на одного, як дизайн доповнював і водночас стимулював розвиток решти стилів у різні періоди. Власне, ми тут досліджуємо не що інше, як еволюцію людських уподобань у різні часи».

Продавець товару
Код товару
932176
Характеристики
Тип обкладинки
М'яка
Мова
Українська
Доставка та оплата
Вказати місто доставки Щоб бачити точні умови доставки
Опис книги

Ця книжка — рятувальне коло для тих, хто боїться потонути в бурхливому потоці інформації про історію розвитку графічного дизайну. Стислі інформативні статті про основні явища, стилі та напрями, що зумовлювали цей розвиток, і величезна кількість добірних ілюстрацій перетворюють цей блискучий результат співпраці двох дизайнерів на довідник, який корисно завжди мати під рукою і студентам, і дизайнерам-практикам, і тим, хто пише чи хоче писати про дизайн та мистецтво. Однак було б несправедливо обмежити аудиторію книжки лише професіоналами: простота викладу робить зібрану тут інформацію доступною навіть для непідготовленого читача — ідеально для прихильників самоосвіти, а краса дібраного ілюстративного матеріалу милує око і заохочує гортати ці сторінки знову і знову.

Цитата:

«Ми тут не ставимо за мету запропонувати вам новий академічний метод дослідження масової культури. Це радше перша книжка, яка надає анотовану хронологію найвизначніших стилістичних течій, шкіл і напрямів у друкованих засобах комунікації з XIX століття — і донині. Не претендуючи на вичерпність і всеохопність викладу, ми радше намагалися створити мапу, яка допоможе зорієнтуватися в мінливому ландшафті графічного дизайну.

Тут насамперед ідеться про зображення, а не про його автора. Нечасто трапляються випадки, коли причиною розвитку і визнання якогось вагомого стилю стає лише одна геніальна людина. Говорячи про людей, які доклалися до започаткування певного стилю, ми завжди наголошуємо на формальних, символічних візуальних характеристиках відповідного періоду в історії дизайну. Скажімо, якщо дизайнер працював у кількох стилістичних періодах, ми віднесемо його лише до того, у якому його роботи було представлено серед перших. Авторство деяких ілюстрацій визначено з певністю, але є й чимало робіт невідомих авторів.

Графічний дизайн — це насамперед послуга, а не мистецтво, тому багато друкованих матеріалів лишилися непідписаними або анонімними. Практично в усі часи учні та помічники дизайнерів наслідували панівні форми та принципи, що їх встановлювали друкарі та підручники, і переважно саме такі роботи зберіглися.

Тому ми спробуємо зрозуміти, як і чому компоненти декоративно-ужиткового мистецтва, модерну, конструктивізму, експресіонізму та решти важливих напрямів сформували загальноприйняті принципи для друкарів, художників-оформлювачів і рекламних дизайнерів, що працювали на потреби бізнесу та торгівлі. Досліджуючи витоки й еволюцію стилю, ми прагнемо показати, який вплив графічний дизайн і матеріальна культура мали одне на одного, як дизайн доповнював і водночас стимулював розвиток решти стилів у різні періоди. Власне, ми тут досліджуємо не що інше, як еволюцію людських уподобань у різні часи».

Відгуки
1 Відгук
Dancechronicles
16 грудня 2019 р
5 балів
Неймовірно багатий ілюстративний матеріал та ємні характеристики кожного напряму
Проблема цього видання - дрібний шрифт. Щільність паперу, якість ілюстративних матеріалів - усе за найкращим стандартом, текст насичений фактами та цікавими деталями, але читати це утомливо саме через надміру дрібний шрифт (орієнтовно 11 кегль). У мене немає проблем із зором, але тут навіть це не рятує, тож книжка, яка планувалась як захопливий марафон у історію графічних стилів перетворилась у повільну прогулянку із багатьма зупинками. На початку книги, крім художньої анотації з стислими коментарями про найпотужніші течії,подана корисна інфографіка, де стилі розкидані по рокам і легко простежити час його поширення, з ким він вступав у взаємодію та які історичні події передували, відбувались водночас чи виникли як наслідок певних стильових домінант. Ця схема стане у нагоді як на початку, так і наприкінці, коли захочеться підсумувати прочитане. Зачинає кожну статтю досить ємна характеристика історичного періоду та впливу політики на розвиток мистецтва, наводяться приклади шрифтового наповнення, візуальних пошуків у плакатах та вивісках, обкладинках книжок та промисловому дизайні. Далі подається більш деталізовано прояв тієї чи іншої течії у країні, де стиль виник або набув свого розквіту. Перше видання цієї книжки вийшло ще у 1988 р і з того часу багаторазово перевидавалось у доповненому вигляді, тож книжка пройшла випробування часом. Рекомендую.
1
Виникли запитання? 0-800-335-425
603 грн
670 грн
В наявності
Паперова книга
Сплачуйте частинами
Щоб сплатити частинами: потрібно мати картки Monobank або Приватбанку під час оформлення замовлення оберіть спосіб оплати «Покупка частинами від Monobank» або «Оплата частинами від ПриватБанку»
ПриватБанк
2-4 платежі
Доставка та оплата
Вказати місто доставки Щоб бачити точні умови доставки