Книга Гра в бренди. Як збільшити шанси вашого бізнесу на успіх

Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання
Категорія

Техніка побудови бренду на прикладі українських компаній.

Тематика:

Бізнес, маркетинг.

Про книжку:

З одного боку, побудова успішного бренду — це мистецтво, а з іншого — чітко визначені кроки, які слід зробити компанії. Тому маркетолог має не лише креативно мислити, а й розуміти етапи створення та існування бренду. Як запустити бренд з нуля? Як перетворити звичайну торгову марку на ікону? Чи кожній компанії потрібен бренд?

Для кого книжка:

Для маркетологів, керівників маркетингових відділів, стратегів, бренд-маркетологів, власників бізнесів.

Чому ця книжка:

У цій книжці маркетолог Олексій Філановський на прикладах відомих українських та світових компаній пояснює, що таке бренд, як оцінити стан та перспективи власного бренду та спланувати його успішний розвиток.

Про автора:

Олексій Філановський — власник маркетингової агенції «Filberry». Керував процесом розробки «з нуля» таких брендів, як «Прайм», «Істина», «Природне джерело», «Сніжна панда», «Bigl», «Crafta» й інших. Очолював процеc репозиціювання «Revo», «Shake», «Prom» і «Фокстрот».

Книжки на схожу тематику:

«Заразливий. Психологія вірусного маркетингу», Йона Берґер, «Наш формат», 2015 рік
«На гачку. Як створити продукт, що чіпляє», Нір Еяль «Наш формат», 2017 рік

Відгук:

«Філановський — найкращий експерт зі стратегічного маркетингу, з яким мені довелося працювати. Його глибокі й далекоглядні поради відіграли значну роль у розвитку бренду "Кабанчик"».
Роман Кірігетов, співзасновник сервісів Kabanchik.ua і Crafta.ua

Цитати:

Про нішевість
Нішевий бренд акцентує на власній унікальності та ексклюзивності. Він не масовий, як лідери ринку, але здатний забезпечити своїм симпатикам відчуття «обраності».

Про хайп
Управляти хайпом слід виходячи з доктрини компанії. Якщо вам властиве домінування, то ви маєте намагатися вийти з хайпу з лідерської позицією й масштабувати всі бізнес-процеси для забезпечення виконання всіх обіцянок бренду. Якщо ви дотримуєтеся доктрини послідовного зростання, то хайп — це час, коли ви напрацьовуєте лояльну базу, і повернення до лінійного росту після того, як хвиля спаде.

Продавець товару
Код товару
967091
Доставка та оплата
Вказати місто доставки Щоб бачити точні умови доставки
Опис книги

Техніка побудови бренду на прикладі українських компаній.

Тематика:

Бізнес, маркетинг.

Про книжку:

З одного боку, побудова успішного бренду — це мистецтво, а з іншого — чітко визначені кроки, які слід зробити компанії. Тому маркетолог має не лише креативно мислити, а й розуміти етапи створення та існування бренду. Як запустити бренд з нуля? Як перетворити звичайну торгову марку на ікону? Чи кожній компанії потрібен бренд?

Для кого книжка:

Для маркетологів, керівників маркетингових відділів, стратегів, бренд-маркетологів, власників бізнесів.

Чому ця книжка:

У цій книжці маркетолог Олексій Філановський на прикладах відомих українських та світових компаній пояснює, що таке бренд, як оцінити стан та перспективи власного бренду та спланувати його успішний розвиток.

Про автора:

Олексій Філановський — власник маркетингової агенції «Filberry». Керував процесом розробки «з нуля» таких брендів, як «Прайм», «Істина», «Природне джерело», «Сніжна панда», «Bigl», «Crafta» й інших. Очолював процеc репозиціювання «Revo», «Shake», «Prom» і «Фокстрот».

Книжки на схожу тематику:

«Заразливий. Психологія вірусного маркетингу», Йона Берґер, «Наш формат», 2015 рік
«На гачку. Як створити продукт, що чіпляє», Нір Еяль «Наш формат», 2017 рік

Відгук:

«Філановський — найкращий експерт зі стратегічного маркетингу, з яким мені довелося працювати. Його глибокі й далекоглядні поради відіграли значну роль у розвитку бренду "Кабанчик"».
Роман Кірігетов, співзасновник сервісів Kabanchik.ua і Crafta.ua

Цитати:

Про нішевість
Нішевий бренд акцентує на власній унікальності та ексклюзивності. Він не масовий, як лідери ринку, але здатний забезпечити своїм симпатикам відчуття «обраності».

Про хайп
Управляти хайпом слід виходячи з доктрини компанії. Якщо вам властиве домінування, то ви маєте намагатися вийти з хайпу з лідерської позицією й масштабувати всі бізнес-процеси для забезпечення виконання всіх обіцянок бренду. Якщо ви дотримуєтеся доктрини послідовного зростання, то хайп — це час, коли ви напрацьовуєте лояльну базу, і повернення до лінійного росту після того, як хвиля спаде.

Відгуки
1 Відгук
Немає відгуків
Виникли запитання? 0-800-335-425
140 грн
165 грн
- 16%
В наявності
Паперова книга
mono-logo
Покупка частинами від 1000 грн
Від 3-6 платежів Monobank
Доставка та оплата
Вказати місто доставки Щоб бачити точні умови доставки