Гнучкі бренди. Ловіть клієнтів, стимулюйте зростання та вирізняйтеся на ринку
Паперова книга | Код товару 1294730
Автор |
Луїс Педроса |
Видавництво |
Yakaboo Publishing |
Мова |
Українська |
Рік видання |
2021 |
Рік першого видання |
2020 |
Перекладач |
Аліна Кучма |
Кількість сторінок |
272 |
Ілюстрації |
Чорно-білі |
Усе про книжку Гнучкі бренди. Ловіть клієнтів, стимулюйте зростання та вирізняйтеся на ринку
Це не можна заперечувати: бізнес стає більш глобальним, ринки – все більш безладними та швидко розвиваються.
Керівники та власники бізнесів розуміють, що мають адаптуватися до нових умов, але, або надто зайняті й не мають на то часу, або просто не розуміють, що саме потрібно змінити.
У «Гнучких брендах» пропонується досвід створення світових брендів, який допоможе 1) швидко аналізувати своє оточення; 2) створити диференційоване та значуще позиціонування бренду; 3) втілити стратегію бренду в життя. Ви дізнаєтесь, як використати на свою користь «слабкі місця» конкурентів, а також вдосконалити те, що допоможе вашому бренду запам’ятатися та виділитися на ринку.
Характеристики
Автор |
Луїс Педроса |
Видавництво |
Yakaboo Publishing |
Мова |
Українська |
Рік видання |
2021 |
Рік першого видання |
2020 |
Перекладач |
Аліна Кучма |
Кількість сторінок |
272 |
Ілюстрації |
Чорно-білі |
Рецензії

Гнучкі бренди. Ловіть клієнтів, стимулюйте зростання та вирізняйтеся на ринку
240 грн
Є в наявності
Рецензії Гнучкі бренди. Ловіть клієнтів, стимулюйте зростання та вирізняйтеся на ринку
Характеристики Гнучкі бренди. Ловіть клієнтів, стимулюйте зростання та вирізняйтеся на ринку
Автор |
Луїс Педроса |
Видавництво |
Yakaboo Publishing |
Мова |
Українська |
Рік видання |
2021 |
Рік першого видання |
2020 |
Перекладач |
Аліна Кучма |
Кількість сторінок |
272 |
Ілюстрації |
Чорно-білі |
Формат |
140х215 мм |
Палітурка |
Тверда |
Папір |
Офсетний |
ISBN |
978-617-7544-68-4 |
Тип |
Паперова |