Гид HBR. Эффективная обратная связь
Електронна книга | Код товару 1251590
Автор
Harvard Business Review (HBR)
Видавництво
Альпіна Паблішер
Серія книг
Гид HBR
Мова
Російська
Рік видання
2020
Перекладач
Е. Фішерман
Кількість сторінок
196
ISBN
9785961440355

Все про електронну книгу Гид HBR. Эффективная обратная связь

  • Це практичне керівництво допоможе будь-якому керівникові давати зворотний зв'язок підлеглим, не відчуваючи стресу.
  • Автори книги, експерти в галузі розвитку персоналу, пропонують перевірені методи, які дозволять не тільки конструктивно оцінити роботу співробітників, але й мотивувати їх на розвиток.

Кожен керівник знає, що система зворотного зв'язку є критично важливою для підвищення ефективності управління і повноцінного професійного розвитку співробітників. Але як сформулювати свою думку коректно, щоб мотивувати співробітників і не викликати негативної реакції?

Автори цієї книги - експерти в галузі розвитку персоналу пропонують безліч практичних порад: від методів конструктивної критики до способів оцінювати видатну роботу.

Ви дізнаєтеся, як зробити зворотний зв'язок частиною щоденної взаємодії; навчитеся планувати важку розмову і оцінювати ефективність роботи співробітника, коли результати неочевидні; зможете визначати причини професійних проблем і оптимізувати робочі процеси.

Ви дізнаєтеся, як:

• налагодити довірчі відносини з співробітниками;
• акцентувати увагу на прогресі;
• мотивувати співробітників, визнаючи їхні успіхи;
• залучати підлеглих до обговорення результатів;
• ставити цілі, які допоможуть співробітникам розвиватися;
• висловлювати критику в контексті корпоративної культури компанії.

Цитати

«Фундамент для ефективного зворотного зв'язку закладається за допомогою планомірного вибудовування відносин. Бесіди з хорошими знайомими не запускають реакції на загрозу. Соціальний психолог Джон Готтман, провідний спеціаліст з формування відносин, в результаті досліджень виявив, що успіх у важких розмовах залежить від так званої якості дружби».

«Керівники схильні лестити співробітнику, щоб він погодився виконати те чи інше прохання. Ця давня тактика, хоча і непогано спрацьовує в потрібний момент, зобов'язує співрозмовника, поступившись вашим бажанням зараз, повернути борг в майбутньому. І якщо ви привчите людей, що після похвали завжди йде прохання, врешті-решт вони зрозуміють, що ними маніпулюють, образяться і втратять бажання йти вам назустріч».

«Щоб успішніше доносити до співробітників побажання щодо поліпшення роботи, потрібно навчитися розпізнавати упереджене ставлення, що впливає на оцінку діяльності. Необхідно витратити час на пошук альтернативних пояснень вчинків, які ви спостерігаєте, а не робити поспішних висновків, що заганяють вас і підлеглих у кут. А також брати до уваги умови, в яких працює та чи інша людина, а не приписувати недоліки роботи її особистим якостям».

Для кого

Книга буде цікавою всім, хто працює в команді, менеджерам проєктів і керівникам.

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Harvard Business Review (HBR)
Видавництво
Альпіна Паблішер
Серія книг
Гид HBR
Мова
Російська
Рік видання
2020
Перекладач
Е. Фішерман
Кількість сторінок
196
ISBN
9785961440355
Рецензії
Купити - Гид HBR. Эффективная обратная связь
Гид HBR. Эффективная обратная связь

Звичайна ціна: 139 грн

Спеціальна ціна: 97 грн

Доступні формати для скачування:
 

Рецензії Гид HBR. Эффективная обратная связь

 
Характеристики Гид HBR. Эффективная обратная связь
Автор
Harvard Business Review (HBR)
Видавництво
Альпіна Паблішер
Серія книг
Гид HBR
Мова
Російська
Рік видання
2020
Перекладач
Е. Фішерман
Кількість сторінок
196
ISBN
9785961440355
Тип
Електронна