Книга Фішинг. Хто і як маніпулює вашим вибором

Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

Пропонуємо вашій увазі книгу Джорджа Акерлофа та Роберта Шиллера «Фішинг. Хто і як маніпулює вашим вибором» українською мовою від видавництва «Наш формат»!

Про книгу:

Економічна теорія Адама Сміта переконувала нас в тому, що вільний ринок принесе суспільству лише розвиток. Але поки компанії можуть збагатитися за рахунок споживачів, вони будуть використовувати всі можливі хитрощі.

Книжка «Фішинг. Хто і як маніпулює вашим вибором» нобелівських лауреатів Роберта Шиллера та Джорджа Акерлофа розповість про маніпуляції, які використовуються корпораціями для отримання вигоди.

Завдяки книзі «Фішинг. Хто і як маніпулює вашим вибором» читачі дізнаються:

  • що таке «фішинг»
  • яким чином фішинг допомагає впоратися з економічними кризами
  • про роль грошей в політиці
  • чому так складно опиратися рекламі
  • як ліки потрапляють на ринок
  • хто допомагає суспільству робити свідомий вибір

… та багато іншого!

Чому варто купити книгу «Фішинг. Хто і як маніпулює вашим вибором» Джорджа Акерлофа та Роберта Шиллера?

«Фішинг. Хто і як маніпулює вашим вибором» — бестселер, що потрапив в списки найкращих книжок міжнародних видань та ресурсів. Це радикально новий погляд на економіку вільного ринку та культуру споживання.

Відгуки про книгу «Фішинг. Хто і як маніпулює вашим вибором»:

«Поза всяких сумнівів, «Фішинг» — смілива та важлива книга».

Fortune

«Акерлоф та Шиллер дають цілком переконливі докази того, як тютюнові, фармацевтичні та алкогольні компанії, а також політики, зловживають рекламою та красивими історіями... вселяючи віру в чудеса».

Barnes&Noble Review

«Захоплива, цікава та провокаційна робота».

London Review of Books

Продавець товару
Код товару
805589
Характеристики
Тип обкладинки
Тверда
Мова
Українська
Опис книги

Пропонуємо вашій увазі книгу Джорджа Акерлофа та Роберта Шиллера «Фішинг. Хто і як маніпулює вашим вибором» українською мовою від видавництва «Наш формат»!

Про книгу:

Економічна теорія Адама Сміта переконувала нас в тому, що вільний ринок принесе суспільству лише розвиток. Але поки компанії можуть збагатитися за рахунок споживачів, вони будуть використовувати всі можливі хитрощі.

Книжка «Фішинг. Хто і як маніпулює вашим вибором» нобелівських лауреатів Роберта Шиллера та Джорджа Акерлофа розповість про маніпуляції, які використовуються корпораціями для отримання вигоди.

Завдяки книзі «Фішинг. Хто і як маніпулює вашим вибором» читачі дізнаються:

  • що таке «фішинг»
  • яким чином фішинг допомагає впоратися з економічними кризами
  • про роль грошей в політиці
  • чому так складно опиратися рекламі
  • як ліки потрапляють на ринок
  • хто допомагає суспільству робити свідомий вибір

… та багато іншого!

Чому варто купити книгу «Фішинг. Хто і як маніпулює вашим вибором» Джорджа Акерлофа та Роберта Шиллера?

«Фішинг. Хто і як маніпулює вашим вибором» — бестселер, що потрапив в списки найкращих книжок міжнародних видань та ресурсів. Це радикально новий погляд на економіку вільного ринку та культуру споживання.

Відгуки про книгу «Фішинг. Хто і як маніпулює вашим вибором»:

«Поза всяких сумнівів, «Фішинг» — смілива та важлива книга».

Fortune

«Акерлоф та Шиллер дають цілком переконливі докази того, як тютюнові, фармацевтичні та алкогольні компанії, а також політики, зловживають рекламою та красивими історіями... вселяючи віру в чудеса».

Barnes&Noble Review

«Захоплива, цікава та провокаційна робота».

London Review of Books

Відгуки
3 Відгуки
Ліза Циганчук
4 вересня 2019 р
3 бали
А вы на крючке?
За этой книгой стоит разумная концепция, но, на мой взгляд, она плохо выполнена. Авторы не дают четкого представления о том, почему они пишут книгу до самого конца. Чтобы дать мое собственное резюме с наилучшим возможным поворотом, авторы (два очень выдающихся экономиста) заинтересованы в увязке результатов поведенческой экономики с микроэкономикой частичного равновесия (и, возможно, общего равновесия). В целом, дисциплина поведенческой экономики была сосредоточена на особых случаях и экспериментальных данных. Конечно, такие авторы, как Канеман и Тверский, разработали таксономии известных "эвристик и предубеждений", но они, как правило, не разрабатываются для более широких последствий для очистки рынка и экономики благосостояния. Вот что хотели бы видеть Акерлоф и Шиллер. Книга очень нетехническая и только жесты в этом направлении, но, как правило, авторы создают микроэкономическую картину, в которой слабости и предубеждения отдельных людей играют более или менее важную роль в технологическом развитии и инвестициях на данном рынке, чем отдельные люди. «истинные» предпочтения (подробнее об этих пугающих цитатах ниже). Предположительно, это может даже привести к последствиям в отношении совокупных инвестиций и роста производительности. На этой картинке слабости и предубеждения - не любопытные исключения, а нечто более близкое к правилу. Трудно взглянуть на эволюцию пищевой промышленности и сомневаюсь, что в этом взгляде есть доля правды.
yralesyk
26 серпня 2019 р
5 балів
Чому нас дурять і що з цим робити?
Самого початку хочу сказати, що ця книгу не можна відносити до психології, перш за все це книга котра розкриває питання поведінкової економіки, тому якщо вам нецікава економіка книга вам буде нецікава. У книзі запозичується термін "фішинг" з інтернет-жаргону. Фішинг в ІТ - це сайт копія, що створений шахраями з метою введення в оману споживачів (крадіжка особистості, банківських карток і т.д.). В свою чергу автори під фішингом розуміють спроби змусити споживачів купувати речі, які вони насправді не хочуть або приносять їм шкоду. Автори відкидають базові економічні закони, які нам пояснювали в університеті на перших курсах, що вільні ринки на 100%-во ефективні та вигідні. Шилер та Акерлоф зазначають, що завжди є заповзятливі душі, які шукають способів заробити гроші, навіть незважаючи на те, що завдають шкоди своїм клієнтам. Для прикладу завжди можна згадати тютюнові та алкогольні компанії, політичні партії та особливо фінансову галузь у рамках подій іпотечної кризи (всі ми пам'ятаємо оцінки рейтингових агентств по субстандартних кредитах). Без сумніву більшість з цього загальновідома територія, але автори пропонують психологічні пояснення, чому ми підпадаємо під ці хитрощі. Автори підтримують концепцію державного регулювання та втручання в кращих засадах кейнсіанства. Вони стверджують, що державне втручання унеможливила кризу іпотечного кредитування в 2008 р. та навіть запобігла би велику депресію 1930-х років. Книга мені сподобалася, проте непідготовленому читачу буде складно іти за ходом думок авторів, тому рекомендую тільки тим хто проходив курс економічної теорії в університеті.
Khronos
16 липня 2018 р
3 бали
Не переконливо
Видавництво "Наш формат", яке позиціонує себе, як якісного постачальника літератури в жанрі нон-фікшн, рідко, але також робить промахи. Перед нами книга з жанру маркетингових стратегій для маніпуляцій з метою збагачення. Багато книг цього видавництва наповнені конкретикою, прикладами, механізмами дії різних маркетингових і психологічних засобів, але не "Фішинг". Ця книга скоріше написана з точки зору економіки ніж психології чи маркетингу. Дуже багато в ній води і дуже мало по суті. Конкретика, яка дає якісь інструменти для вдосконалення навичок маркетингового маніпулювання, майже відсутня. Натомість перед нами наративний підхід до опису подій що стались у США в галузі Світової фінансової кризи, політики, фармацевтики,продуктами харчування, махінацій з грошима тощо. Нічого такого, що приголомшує і змушує замислитися і вдосконалитись, ви на жаль тут не знайдете. З позитивного хіба що якість самого видання, папір, обкладинка, але не суть книги. Для кого ця книга? Можливо економістам варто почитати для накопичення додаткового досвіду, але під сумнівом, що для широкого загалу.
Виникли запитання? 0-800-335-425
216 грн
Немає в наявності
Паперова книга