Автор |
Девід Мірмен Скотт, Рейко Скотт |
Видавництво |
Yakaboo Publishing |
Мова |
Українська |
Рік видання |
2020 |
Рік першого видання |
2020 |
Перекладач |
Дмитро Антонюк |
Кількість сторінок |
272 |
ISBN |
978-617-7544-41-7 |
Все про електронну книгу Фанократія. Перетворення фанів на клієнтів і клієнтів на фанів
Найпотужнішою силою у світовому маркетингу є не соціальні медіа, імейл-розсилки чи таргетинг і навіть не п’ятнадцятисекундні реклами перед кожним відео на YouTube. Ні, магічний інгредієнт — це фандом.
Девід Мірмен Скотт з донькою Рейко — дуже різні. Один з них — бізнес-стратег з покоління бебі-бумерів, інша — міленіалка, яка вивчає медицину, проте вони помітили, що той ентузіазм, який в них запалювали надзвичайні явища, як гурт Grateful Dead (у Девіда) та Гаррі Поттер (у Рейко), тепер викликають найрізноманітніші компанії та організації. Тож вони об’єднали свої знання та зусилля, щоб дослідити це доленосне питання: Як певним брендам, навіть з найнудніших, здавалося б, індустрій, як автострахування чи корпоративне програмне забезпечення, вдається оточити себе не просто покупцями, а палкими фанами?
Автор |
Девід Мірмен Скотт, Рейко Скотт |
Видавництво |
Yakaboo Publishing |
Мова |
Українська |
Рік видання |
2020 |
Рік першого видання |
2020 |
Перекладач |
Дмитро Антонюк |
Кількість сторінок |
272 |
ISBN |
978-617-7544-41-7 |

-
epub
Підходить для iBooks (iPhone, iPad, iMac)
-
fb2
Zip-архів, підходить для ел. книг та інших пристроїв
-
mobi
Підходить для електронних книг Amazon Kindle
-
pdf
Відкривається в Adobe Reader або браузері
Рецензії Фанократія. Перетворення фанів на клієнтів і клієнтів на фанів
Автор |
Девід Мірмен Скотт, Рейко Скотт |
Видавництво |
Yakaboo Publishing |
Мова |
Українська |
Рік видання |
2020 |
Рік першого видання |
2020 |
Перекладач |
Дмитро Антонюк |
Кількість сторінок |
272 |
ISBN |
978-617-7544-41-7 |
Тип |
Електронна |