Фанократія. Перетворення фанів на клієнтів і клієнтів на фанів

Девід Мірмен Скотт, Рейко Скотт
1 Рецензія

Фанократія. Перетворення фанів на клієнтів і клієнтів на фанів

Девід Мірмен Скотт, Рейко Скотт
1 Рецензія
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

Як деяким компаніям чи організаціям вдається оточити себе не просто покупцями, а палкими фанами? Що допомагає їхнім маркетологам досягнути результатів? Сила соцмереж, і-мейл розсилки, таргетингова реклама чи ролики на YouTube? Бізнес-стратег та експерт з маркетингу Девід Мірмен Скотт з донькою Рейко, яка вивчає медицину, досліджують, що є секретом успіху у бізнесі і формують теорію фанократії, коли важливо використовувати нові способи комунікації з клієнтами, фокусуватися на їх потребах та бажаннях і перетворювати на своїх фанів.

Автори також дають рекомендації, як сформувати спільноту своїх фанів.

Продавець товару
Код товару
1233719
Доставка і оплата
356-logo
Активувати Доставку 365
Безкоштовна доставка на рік за 365₴
Київ Нижче наведені умови доставки
Про книгу

Як деяким компаніям чи організаціям вдається оточити себе не просто покупцями, а палкими фанами? Що допомагає їхнім маркетологам досягнути результатів? Сила соцмереж, і-мейл розсилки, таргетингова реклама чи ролики на YouTube? Бізнес-стратег та експерт з маркетингу Девід Мірмен Скотт з донькою Рейко, яка вивчає медицину, досліджують, що є секретом успіху у бізнесі і формують теорію фанократії, коли важливо використовувати нові способи комунікації з клієнтами, фокусуватися на їх потребах та бажаннях і перетворювати на своїх фанів.

Автори також дають рекомендації, як сформувати спільноту своїх фанів.

Рецензії
1 Рецензія
Немає відгуків
228 грн
240 грн
- 5%
В наявності
Паперова книга
Доставка і оплата
356-logo
Активувати Доставку 365
Безкоштовна доставка на рік за 365₴
Київ Нижче наведені умови доставки