Книга Емоційний інтелект лідера

Категорія
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

Тематика

Психологія, HR, управління командою.

Про книжку

Тривалий час люди вважали, що емоції в ділових стосунках шкодять нормальній роботі компаній. Однак управляти — це не лише налагоджувати процеси, створювати стратегію і продукувати сильні ідеї. Справжній лідер має надихати, пробуджувати ентузіазм, підтримувати в людях мотивацію і знаходити їхні найсильніші сторони. Що дає лідеру сил горіти своєю роботою й залишатися вірним компанії? Як він створює атмосферу, сприятливу для креативних ідей та інновацій?

Для кого книжка?

Книжка для всіх, хто цікавиться писхологією, лідерством, для керівників усіх рівнів, HR-фахівців.

Чому ця книжка?

У цій книжці експерти з емоційного інтелекту пояснюють, чому емоції, уміння розуміти і співпереживати допомагають, а не заважають лідеру керувати колективом. Вони також зосереджуються на тому, як розвинути навички емоційного лідерства в собі.

Про авторів

Деніел Ґоулман — психолог, колумніст, фахівець із вивчення емоційного інтелекту. Двічі номінований на здобуття Пулітцерівської премії за журналістські тексти для Times. Дописувач New York Times.
Річард Бояціс — експерт з емоційного інтелекту, почесний професор Західного резервного університету Кейса.
Енні Маккі — старша наукова співробітниця Пенсильванського університету.

Книжки на схожу тематику

«Націлені на результат. Що насправді мотивує людей» Сьюзен Фовлер, «Наш формат», 2018 рік
«Командне лідерство. Як порозумітися з будь-яким менеджером» Іцхак Адізес, «Наш формат», 2018 рік

Відгуки

"Автори на основі наукових досліджень і досвіду дають практичні поради про те, як бути ефективним лідером".

— Мартін Селіґман, один із засновників позитивної психології

"Це зовсім інший погляд на те, що таке справжнє лідерство".

— Time

Цитати

 — Про монетизацію атмосфери в компанії

"Загальновідомо: працівники в гарному настрої більш схильні докладати додаткових зусиль для задоволення клієнтів, а це поліпшує результати компанії. Але насправді існує логарифм, який передбачає ці відносини: кожен відсоток поліпшення настрою персоналу дає 2% зростання доходу".

— Про емпатію в бізнесі

"Емпатія не означає, що лідер має перейняти всі емоції кожного і намагатись усім догодити. Це буде жахливо, і про ефективність можна забути. Вона радше означає брати до уваги почуття працівників, а потім ухвалити зважене рішення, яке допомогло б спрямувати ці почуття у правильне русло. Що найважливіше, емпатія створює резонанс; лідери, які діють без неї, створюють дисонанс".

— Про бачення лідера

"Натхнення разом із тріадою складників емоційного інтелекту — впевненістю, самосвідомістю й емпатією — дає змогу лідерам сформулювати мету, значущу для них та відповідну до цінностей їхніх підлеглих. Оскільки вони щиро вірять у це бачення мети, то можуть упевнено вести людей до неї. Коли настає час.

Продавець товару
Код товару
926629
Доставка та оплата
Вказати місто доставки Щоб бачити точні умови доставки
Опис книги

Тематика

Психологія, HR, управління командою.

Про книжку

Тривалий час люди вважали, що емоції в ділових стосунках шкодять нормальній роботі компаній. Однак управляти — це не лише налагоджувати процеси, створювати стратегію і продукувати сильні ідеї. Справжній лідер має надихати, пробуджувати ентузіазм, підтримувати в людях мотивацію і знаходити їхні найсильніші сторони. Що дає лідеру сил горіти своєю роботою й залишатися вірним компанії? Як він створює атмосферу, сприятливу для креативних ідей та інновацій?

Для кого книжка?

Книжка для всіх, хто цікавиться писхологією, лідерством, для керівників усіх рівнів, HR-фахівців.

Чому ця книжка?

У цій книжці експерти з емоційного інтелекту пояснюють, чому емоції, уміння розуміти і співпереживати допомагають, а не заважають лідеру керувати колективом. Вони також зосереджуються на тому, як розвинути навички емоційного лідерства в собі.

Про авторів

Деніел Ґоулман — психолог, колумніст, фахівець із вивчення емоційного інтелекту. Двічі номінований на здобуття Пулітцерівської премії за журналістські тексти для Times. Дописувач New York Times.
Річард Бояціс — експерт з емоційного інтелекту, почесний професор Західного резервного університету Кейса.
Енні Маккі — старша наукова співробітниця Пенсильванського університету.

Книжки на схожу тематику

«Націлені на результат. Що насправді мотивує людей» Сьюзен Фовлер, «Наш формат», 2018 рік
«Командне лідерство. Як порозумітися з будь-яким менеджером» Іцхак Адізес, «Наш формат», 2018 рік

Відгуки

"Автори на основі наукових досліджень і досвіду дають практичні поради про те, як бути ефективним лідером".

— Мартін Селіґман, один із засновників позитивної психології

"Це зовсім інший погляд на те, що таке справжнє лідерство".

— Time

Цитати

 — Про монетизацію атмосфери в компанії

"Загальновідомо: працівники в гарному настрої більш схильні докладати додаткових зусиль для задоволення клієнтів, а це поліпшує результати компанії. Але насправді існує логарифм, який передбачає ці відносини: кожен відсоток поліпшення настрою персоналу дає 2% зростання доходу".

— Про емпатію в бізнесі

"Емпатія не означає, що лідер має перейняти всі емоції кожного і намагатись усім догодити. Це буде жахливо, і про ефективність можна забути. Вона радше означає брати до уваги почуття працівників, а потім ухвалити зважене рішення, яке допомогло б спрямувати ці почуття у правильне русло. Що найважливіше, емпатія створює резонанс; лідери, які діють без неї, створюють дисонанс".

— Про бачення лідера

"Натхнення разом із тріадою складників емоційного інтелекту — впевненістю, самосвідомістю й емпатією — дає змогу лідерам сформулювати мету, значущу для них та відповідну до цінностей їхніх підлеглих. Оскільки вони щиро вірять у це бачення мети, то можуть упевнено вести людей до неї. Коли настає час.

Відгуки
3 Відгуки
Немає відгуків
Виникли запитання? 0-800-335-425
330 грн
Акція
В наявності
Паперова книга
mono-logo
Покупка частинами від 1000 грн
Від 3-6 платежів Monobank
Доставка та оплата
Вказати місто доставки Щоб бачити точні умови доставки