Книга Емоційний дизайн. Чому ми любимо (або ненавидимо) речі довкола нас

Книга Емоційний дизайн. Чому ми любимо (або ненавидимо) речі довкола нас

2 Відгуки
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

Чи справді емоція й раціональність суперечать одна одній? Дональд Норман ставить під сумнів цей стереотип, доводячи, що речі, які викликають у нас приємні емоції, виявляються ефективнішими й зручнішими у використанні, та й узагалі емоції допомагають нам краще мислити й ухвалювати відповідніші рішення. Наша прив’язаність до речей, здатність проектувати на них себе й робити їх частиною наших власних історій — безмежний простір для роботи дизайнера. Він може подбати про те, щоб речі викликали в нас довіру, тішили й розважали нас, щоб нам було з ними зручно й безпечно – але дизайнер не всесильний. Кожен із нас має стати дизайнером сам для себе, вибираючи предмети й інтерпретуючи їх, творячи власний простір, взаємодіючи та спілкуючись із оточенням, і просто живучи власним життям.

Продавець товару
Код товару
922819
Характеристики
Тип обкладинки
М'яка
Мова
Українська
Опис книги

Чи справді емоція й раціональність суперечать одна одній? Дональд Норман ставить під сумнів цей стереотип, доводячи, що речі, які викликають у нас приємні емоції, виявляються ефективнішими й зручнішими у використанні, та й узагалі емоції допомагають нам краще мислити й ухвалювати відповідніші рішення. Наша прив’язаність до речей, здатність проектувати на них себе й робити їх частиною наших власних історій — безмежний простір для роботи дизайнера. Він може подбати про те, щоб речі викликали в нас довіру, тішили й розважали нас, щоб нам було з ними зручно й безпечно – але дизайнер не всесильний. Кожен із нас має стати дизайнером сам для себе, вибираючи предмети й інтерпретуючи їх, творячи власний простір, взаємодіючи та спілкуючись із оточенням, і просто живучи власним життям.

Відгуки
2 Відгуки
Ірина Кремез
7 листопада 2019 р
5 балів
В нашому житті речі - це щось більше, чим просто матеріальна цінність
Вже давно минули часи, коли ми купляємо те, що нам певно річ потрібна. Кількість людей, які купляють йдучи за емоціями невпинно зростає. Ми не просто вже купляємо куртку для того, щоб не змерзнути зимою (в такому разі ми просто б вибрали кожух чи фуфайку ;)))), а перш за все шукаємо оригінальну, стильну річ, яка доповнить образ, зробить його неповторним. Ми купляємо з емоціями або заради емоцій, заради захопливих відгуків інших чи власного відчуття унікальності. Ми пишаємося речами, які сповнюється наше життя, і не конче тому, що прагнемо похизуватися своїм багатством чи статусом. Насправді йдеться про значення, яким вони Сповнюють наше життя. Ця книга саме про це. Вона показала емоційних зв’язок між покупкою і продуктом, чому ви вибираємо одні товари, а не інші, розказала як створити емоцію та подарувати цю ж емоцію людям. Деякі події, люди, місця й речі набувають для нас особливого сенсу, обростають особливими емоціями. Коли від чогось отримуєш задоволення, коли воно стає частиною нашого життя і коли те, як ми з ним взаємодіємо, допомагає нам визначити своє місце в суспільстві та світі, то викидає любов. Любов з’являється, коли через якусь особливу характеристику річ перетворюється на щоденну частинку нашого життя. Читала на одному диханні. І дійсно по новому поглянула на продаж. Вона просто must have для тих, хто продає речі, створені руками.
Alex
12 серпня 2019 р
5 балів
Дизайн, емоції та люди.
Колишній віце-президент із розвитку технологій Apple — Дональд Норман — розповідає про те, що емоції присутні у кожній сфері життя, тому привабливі речі завжди будуть краще продаватися та ними буде зручніше користуватися. Він розказує (і причому дуже цікаво та просто), що існує три рівні дизайну: інстинктивний, поведінковий та рефлексійний. Інстинктивний — це його зовнішній вигляд, це те, що кричить "КУПИ МЕНЕ" з полички в магазині. Поведінковий — це коли користування даним продуктом є ефективним та викликає задоволення. А рефлексійний — це особисте задоволення, це приємні спогади, які викликає ця річ, це коли ми хочемо всіх розказати, яке захоплення в нас виникло від користування. Книга "Емоційний дизайн" дотримується всіх трьох рівнів. Я купив її через круту обкладинку (інстинктивний). Книга наповнена корисною інформацією, дуже круто написана і читати її — одне задоволення (поведінковий). А після прочитання в мене залишилися лише приємні спогади, і її ціну (при ч/б друку та м'якій обкладинці) я вже не вважаю завищеною, а навпаки заслуженою (рефлексійний). Ось що відбувається, коли дизайн дотримано на трьох рівнях. Українське видання від улюблених "ArtHuss" та стиль Нормана не залишили мені іншого вибору, як придбати його наступну книгу — "Опанувати складність". І дуже хочу її якнайшвидше прочитати, бо впевнений, що вона буде не менш захопливою.
Виникли запитання? 0-800-335-425
420 грн
Архівний товар
Паперова книга