Емоційний дизайн. Чому ми любимо (або ненавидимо) речі довкола нас
Паперова книга | Код товару 922819
Yakaboo 5/5
Автор
Дональд А. Норман
Видавництво
ArtHuss
Мова
Українська
Рік видання
2019
Перекладач
Сергій Святенко
Кількість сторінок
240
Ілюстрації
Кольорові, Чорно-білі
Формат
165х235 мм

Усе про книжку Емоційний дизайн. Чому ми любимо (або ненавидимо) речі довкола нас

Чи справді емоція й раціональність суперечать одна одній? Дональд Норман ставить під сумнів цей стереотип, доводячи, що речі, які викликають у нас приємні емоції, виявляються ефективнішими й зручнішими у використанні, та й узагалі емоції допомагають нам краще мислити й ухвалювати відповідніші рішення. Наша прив’язаність до речей, здатність проектувати на них себе й робити їх частиною наших власних історій — безмежний простір для роботи дизайнера. Він може подбати про те, щоб речі викликали в нас довіру, тішили й розважали нас, щоб нам було з ними зручно й безпечно – але дизайнер не всесильний. Кожен із нас має стати дизайнером сам для себе, вибираючи предмети й інтерпретуючи їх, творячи власний простір, взаємодіючи та спілкуючись із оточенням, і просто живучи власним життям.

Характеристики
Автор
Дональд А. Норман
Видавництво
ArtHuss
Мова
Українська
Рік видання
2019
Перекладач
Сергій Святенко
Кількість сторінок
240
Ілюстрації
Кольорові, Чорно-білі
Формат
165х235 мм
Рецензії
  •  
    Дизайн, емоції та люди. 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Колишній віце-президент із розвитку технологій Apple — Дональд Норман — розповідає про те, що емоції присутні у кожній сфері життя, тому привабливі речі завжди будуть краще продаватися та ними буде зручніше користуватися.

    Він розказує (і причому дуже цікаво та просто), що існує три рівні дизайну: інстинктивний, поведінковий та рефлексійний. Інстинктивний — це його зовнішній вигляд, це те, що кричить "КУПИ МЕНЕ" з полички в магазині. Поведінковий — це коли користування даним продуктом є ефективним та викликає задоволення. А рефлексійний — це особисте задоволення, це приємні спогади, які викликає ця річ, це коли ми хочемо всіх розказати, яке захоплення в нас виникло від користування.

    Книга "Емоційний дизайн" дотримується всіх трьох рівнів. Я купив її через круту обкладинку (інстинктивний). Книга наповнена корисною інформацією, дуже круто написана і читати її — одне задоволення (поведінковий). А після прочитання в мене залишилися лише приємні спогади, і її ціну (при ч/б друку та м'якій обкладинці) я вже не вважаю завищеною, а навпаки заслуженою (рефлексійний). Ось що відбувається, коли дизайн дотримано на трьох рівнях.

    Українське видання від улюблених "ArtHuss" та стиль Нормана не залишили мені іншого вибору, як придбати його наступну книгу — "Опанувати складність". І дуже хочу її якнайшвидше прочитати, бо впевнений, що вона буде не менш захопливою.
  •  
    В нашому житті речі - це щось більше, чим просто матеріальна цінність
    Вже давно минули часи, коли ми купляємо те, що нам певно річ потрібна. Кількість людей, які купляють йдучи за емоціями невпинно зростає. Ми не просто вже купляємо куртку для того, щоб не змерзнути зимою (в такому разі ми просто б вибрали кожух чи фуфайку ;)))), а перш за все шукаємо оригінальну, стильну річ, яка доповнить образ, зробить його неповторним. Ми купляємо з емоціями або заради емоцій, заради захопливих відгуків інших чи власного відчуття унікальності.
    Ми пишаємося речами, які сповнюється наше життя, і не конче тому, що прагнемо похизуватися своїм багатством чи статусом. Насправді йдеться про значення, яким вони Сповнюють наше життя. Ця книга саме про це.
    Вона показала емоційних зв’язок між покупкою і продуктом, чому ви вибираємо одні товари, а не інші, розказала як створити емоцію та подарувати цю ж емоцію людям. Деякі події, люди, місця й речі набувають для нас особливого сенсу, обростають особливими емоціями. Коли від чогось отримуєш задоволення, коли воно стає частиною нашого життя і коли те, як ми з ним взаємодіємо, допомагає нам визначити своє місце в суспільстві та світі, то викидає любов. Любов з’являється, коли через якусь особливу характеристику річ перетворюється на щоденну частинку нашого життя.
    Читала на одному диханні. І дійсно по новому поглянула на продаж. Вона просто must have для тих, хто продає речі, створені руками.
Купити - Емоційний дизайн. Чому ми любимо (або ненавидимо) речі довкола нас
Емоційний дизайн. Чому ми любимо (або ненавидимо) речі довкола нас
 
Товар більше не виробляється
 

Рецензії Емоційний дизайн. Чому ми любимо (або ненавидимо) речі довкола нас

5/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Дизайн, емоції та люди. 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Колишній віце-президент із розвитку технологій Apple — Дональд Норман — розповідає про те, що емоції присутні у кожній сфері життя, тому привабливі речі завжди будуть краще продаватися та ними буде зручніше користуватися.

    Він розказує (і причому дуже цікаво та просто), що існує три рівні дизайну: інстинктивний, поведінковий та рефлексійний. Інстинктивний — це його зовнішній вигляд, це те, що кричить "КУПИ МЕНЕ" з полички в магазині. Поведінковий — це коли користування даним продуктом є ефективним та викликає задоволення. А рефлексійний — це особисте задоволення, це приємні спогади, які викликає ця річ, це коли ми хочемо всіх розказати, яке захоплення в нас виникло від користування.

    Книга "Емоційний дизайн" дотримується всіх трьох рівнів. Я купив її через круту обкладинку (інстинктивний). Книга наповнена корисною інформацією, дуже круто написана і читати її — одне задоволення (поведінковий). А після прочитання в мене залишилися лише приємні спогади, і її ціну (при ч/б друку та м'якій обкладинці) я вже не вважаю завищеною, а навпаки заслуженою (рефлексійний). Ось що відбувається, коли дизайн дотримано на трьох рівнях.

    Українське видання від улюблених "ArtHuss" та стиль Нормана не залишили мені іншого вибору, як придбати його наступну книгу — "Опанувати складність". І дуже хочу її якнайшвидше прочитати, бо впевнений, що вона буде не менш захопливою.
  •  
    В нашому житті речі - це щось більше, чим просто матеріальна цінність
    Вже давно минули часи, коли ми купляємо те, що нам певно річ потрібна. Кількість людей, які купляють йдучи за емоціями невпинно зростає. Ми не просто вже купляємо куртку для того, щоб не змерзнути зимою (в такому разі ми просто б вибрали кожух чи фуфайку ;)))), а перш за все шукаємо оригінальну, стильну річ, яка доповнить образ, зробить його неповторним. Ми купляємо з емоціями або заради емоцій, заради захопливих відгуків інших чи власного відчуття унікальності.
    Ми пишаємося речами, які сповнюється наше життя, і не конче тому, що прагнемо похизуватися своїм багатством чи статусом. Насправді йдеться про значення, яким вони Сповнюють наше життя. Ця книга саме про це.
    Вона показала емоційних зв’язок між покупкою і продуктом, чому ви вибираємо одні товари, а не інші, розказала як створити емоцію та подарувати цю ж емоцію людям. Деякі події, люди, місця й речі набувають для нас особливого сенсу, обростають особливими емоціями. Коли від чогось отримуєш задоволення, коли воно стає частиною нашого життя і коли те, як ми з ним взаємодіємо, допомагає нам визначити своє місце в суспільстві та світі, то викидає любов. Любов з’являється, коли через якусь особливу характеристику річ перетворюється на щоденну частинку нашого життя.
    Читала на одному диханні. І дійсно по новому поглянула на продаж. Вона просто must have для тих, хто продає речі, створені руками.
 
Характеристики Емоційний дизайн. Чому ми любимо (або ненавидимо) речі довкола нас
Автор
Дональд А. Норман
Видавництво
ArtHuss
Мова
Українська
Рік видання
2019
Перекладач
Сергій Святенко
Кількість сторінок
240
Ілюстрації
Кольорові, Чорно-білі
Формат
165х235 мм
Палітурка
М'яка
ISBN
978-966-97860-7-4
Тип
Паперова