Вхід або реєстрація
Для відслідковування статусу замовлень та рекомендацій
Щоб бачити терміни доставки
Книга 1. Анн-Клер Кляйндінст. Дитина в умовах кризи. Коли криза допомагає нам зростати
Цю книгу створили психолог, мама чотирьох дітей, та ілюстратор, мама двох дітей. Авторки надають доцільні поради батькам щодо реального повсякденного життя і конкретні настанови про те, як краще реагувати на кризові ситуації, пов’язані з їхніми нащадками. Кожен може вибрати певну пораду, аби подолати кризу і поліпшити якість сімейних стосунків.
Для кого книга?
Усім батькам, які мають бажання і намагаються виховати дітей щасливими.
Чому ця книга?
Пропонуємо додати до повсякденного батьківського життя трохи творчості! Адже не завжди є час, аби знайти потрібну літературу з конкретної ситуації, яка виникає під час виховання дитини. І коли малюк укотре влаштовує істерику із криками «не хочу», батьки із жахом розуміють, що не знають, як діяти.
В основу цієї книги покладено підхід позитивної дисципліни, який активно розвивається у США та Франції. У книзі авторки діляться результатами своїх проб і помилок, своїх відкриттів, злетів та падінь, щоби допомогти іншим подолати кризу і дізнатись щось корисне для збереження стосунків у сім’ї. Видання є наочним, кольоровим та доступним для тих, хто не хоче занурюватися в ґрунтовну «текстову» роботу.
Енн-Клер та Лінда пропонують із гумором і не втрачаючи водночас здорового глузду перетворити повсякденні неприємності й труднощі у вихованні на творчі можливості. Адже бути батьками — це пригода! А цей практичний посібник допоможе батькам упевнено йти шляхом змістовного виховання.
Ця книга адресована всім мамам і татусям, а також учителям, які допомагають дітям навчитися бути учнями. "Перший раз у перший клас" - це досить складне випробування для дитини. Шкільне життя для маленького учня часто видається нелегким. І справа взагалі не в оцінках.
У книзі для дбайливих дорослих наведені підказки щодо того, як не допустити проблему, як допомогти, якщо вона вже виникла, а також пропонований аналіз найпоширеніших проблем, які можуть виникнути в дитини як у перші шкільні дні, так і пізніше.
Книга 1. Анн-Клер Кляйндінст. Дитина в умовах кризи. Коли криза допомагає нам зростати
Цю книгу створили психолог, мама чотирьох дітей, та ілюстратор, мама двох дітей. Авторки надають доцільні поради батькам щодо реального повсякденного життя і конкретні настанови про те, як краще реагувати на кризові ситуації, пов’язані з їхніми нащадками. Кожен може вибрати певну пораду, аби подолати кризу і поліпшити якість сімейних стосунків.
Для кого книга?
Усім батькам, які мають бажання і намагаються виховати дітей щасливими.
Чому ця книга?
Пропонуємо додати до повсякденного батьківського життя трохи творчості! Адже не завжди є час, аби знайти потрібну літературу з конкретної ситуації, яка виникає під час виховання дитини. І коли малюк укотре влаштовує істерику із криками «не хочу», батьки із жахом розуміють, що не знають, як діяти.
В основу цієї книги покладено підхід позитивної дисципліни, який активно розвивається у США та Франції. У книзі авторки діляться результатами своїх проб і помилок, своїх відкриттів, злетів та падінь, щоби допомогти іншим подолати кризу і дізнатись щось корисне для збереження стосунків у сім’ї. Видання є наочним, кольоровим та доступним для тих, хто не хоче занурюватися в ґрунтовну «текстову» роботу.
Енн-Клер та Лінда пропонують із гумором і не втрачаючи водночас здорового глузду перетворити повсякденні неприємності й труднощі у вихованні на творчі можливості. Адже бути батьками — це пригода! А цей практичний посібник допоможе батькам упевнено йти шляхом змістовного виховання.
Ця книга адресована всім мамам і татусям, а також учителям, які допомагають дітям навчитися бути учнями. "Перший раз у перший клас" - це досить складне випробування для дитини. Шкільне життя для маленького учня часто видається нелегким. І справа взагалі не в оцінках.
У книзі для дбайливих дорослих наведені підказки щодо того, як не допустити проблему, як допомогти, якщо вона вже виникла, а також пропонований аналіз найпоширеніших проблем, які можуть виникнути в дитини як у перші шкільні дні, так і пізніше.