Дилемма инноватора. Как из-за новых технологий погибают сильные компании
Паперова книга | Код товару 984827
Автор
Клейтон Крістенсен, Ерік Рот, Ентоні Скотт
Видавництво
Альпіна Паблішер
Серія книг
Альпина. Бизнес
Мова
Російська
Рік видання
2019
Кількість сторінок
342
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
60x90/16 (145х215 мм)

Усе про книжку Дилемма инноватора. Как из-за новых технологий погибают сильные компании

Цитата

Всі компанії у всіх галузях працюють з певними обмеженнями, які визначають, що може і чого не може робити компанія. При появі «підривних» технологій менеджери надають своїм компаніям ведмежу послугу, якщо повністю підкоряються цим обмеженням. Так стародавні люди прив'язували пір'я до рук, забиралися на високе місце і махали руками, намагаючись літати, але тільки падали і розбивалися.

Клейтон М. Крістенсен

Про що книга «Дилема інноватора: Як через нові технологій гинуть сильні компанії»

Про те, як розоряються компанії, які є лідерами галузі, коли вони займають нову нішу на ринку або коли на ринку починають превалювати новітні технології. Автор на переконливих прикладах доводить: саме в період злету керівництву слід бути найбільш уважним по відношенню до своєї компанії, оскільки цей період загрожує фінансовими втратами і навіть повним крахом.

Чому книга «Дилема інноватора» гідна прочитання

  • «Підривні» і підтримуючі технології - тонка грань;
  • логічне пояснення проблеми інновацій; 
  • схема невдачі в бізнесі - крах недавніх лідерів;
  • аналіз єдино вірного поводження з вибуховими технологіями, що означає продовження успіху і розвитку на противагу руйнуванню і провалу;
  • пояснення невдач з точки зору організації управління в різних галузях бізнесу.

Хто автор

Крістенсен Клейтон - відомий дослідник, професор Harvard Business School, автор 11 бізнес-бестселерів. Він докладно вивчив життєвий шлях технологічних інновацій у виробництві різної продукції і дійшов невтішного висновку: великі компанії завжди програють дрібним, коли справа стосується чогось нового. Його основні праці присвячені створенню і впровадженню «підривних» інновацій.

Ключові поняття

інновації, венчурні інвестиції, розробка продукції, маркетингові дослідження, антикризове управління, гуру

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Клейтон Крістенсен, Ерік Рот, Ентоні Скотт
Видавництво
Альпіна Паблішер
Серія книг
Альпина. Бизнес
Мова
Російська
Рік видання
2019
Кількість сторінок
342
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
60x90/16 (145х215 мм)
Рецензії
Купити - Дилемма инноватора. Как из-за новых технологий погибают сильные компании
Дилемма инноватора. Как из-за новых технологий погибают сильные компании
162 грн
Є в наявності
 
Інформація про автора
Клейтон М. Крістенсен
Клейтон М. Крістенсен

Клейтон Крістенсен — бізнес-консультант, підприємець та професор Гарвардського Університету. Крістенсен широко відомий у всьому світі перш за все завдяки книгам з теоретичної економіки та бізнесу. У 2011 році журнал Forbes назвав його одним з найвпливовіших теоретиків бізнесу за останні 50 років. Схожу думку про нього і в рейтингу Thinkers 50 — у 2011 та 2013 він обидва рази опинявся на першому мі...

Детальніше

Рецензії Дилемма инноватора. Как из-за новых технологий погибают сильные компании

 
Характеристики Дилемма инноватора. Как из-за новых технологий погибают сильные компании
Автор
Клейтон Крістенсен, Ерік Рот, Ентоні Скотт
Видавництво
Альпіна Паблішер
Серія книг
Альпина. Бизнес
Мова
Російська
Рік видання
2019
Кількість сторінок
342
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
60x90/16 (145х215 мм)
Палітурка
М'яка
Папір
Офсетний
ISBN
978-5-9614-2724-0
Вага
350 гр.
Тип
Паперова
 

Про автора Дилемма инноватора. Как из-за новых технологий погибают сильные компании