Диференціюйся або помри
Паперова книга | Код товару 936187
Yakaboo 4.7/5
Автор
Джек Траут, Стів Рівкін
Видавництво
Фабула
Серія книг
#PROBusiness
Мова
Українська
Рік видання
2019
Рік першого видання
2000
Перекладач
Ярослава Машико
Кількість сторінок
240

Усе про книжку Диференціюйся або помри

Проблема занадто широкого вибору впливає не тільки на споживача, а й на виробника чи продавця. Тепер мало виробляти якісний товар і виконувати забаганки клієнта — так роблять усі. То ж як виділитися серед десятків, сотень, тисяч однакових продуктів? Джек Траут і Стів Рівкін навчать вас звертати на себе увагу покупця й виокремлюватися серед товарів однієї категорії. Автори пропонують кілька універсальних, не прив’язаних до конкретного продукту способів диференціації та наводять приклади успішних компаній, які досягли в цьому успіху.

Характеристики
Автор
Джек Траут, Стів Рівкін
Видавництво
Фабула
Серія книг
#PROBusiness
Мова
Українська
Рік видання
2019
Рік першого видання
2000
Перекладач
Ярослава Машико
Кількість сторінок
240
Рецензії
  •  
    Базова теорія, яка дозволяє думати ширше, попри опис дуже очевидних істин 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Джек Траут - це один із найвідоміших маркетологів у світі. Саме його книги рекомендують перечитати всім тим, хто пов'язаний зі сферою реклами та бізнесу. І це, беззаперечно, корисна порада.

    Перед нами нове видання, так ще й українською, що особливо тішить. Книга з яскравою обкладинкою трішки відлякує, адже зазвичай хороша література відрізняється стриманою обкладинкою з короткою але змістовною назвою. У нашому випадку все цілком виправдано. Тут складний текст подано у дуже простій формі. Все розподілено на коротенькі підрозділи. Що досить зручно, адже можна читати по кілька питань щодня, а не перечитувати сотню сторінок, щоб дійти до нового розділу. Додатково кожнісінька проблема чи порада підкріплена прикладом з реальних кейсів. А це дозволяє закріпити прочитаний матеріал.

    В чому основна ідея книги? - Автор відкриває нам просту істину. Всі компанії готові кричати, що вони найкращі, що ціна у них крута, а якість зашкалює. Та це роблять всі, тож потрібно придумати як відрізнятися від всіх інших, як знайти свою нішу. І тут перед нами просто сотні прикладів, як ця, чи ця компанія використали ту чи іншу стратегію диференціації. Є і приклади провальних тактик. Без цього ніяк. Це дуже хороше чтиво, яке дозволяє задуматись над тим, що відрізняє нашу компанію.

    Якщо коротко, то для мене ця книга це великий збірник всіх видів диференціації. Це своєрідна базова теорія, яка дозволяє думати ширше, попри опис дуже очевидних істин. Чи потрібно читати? Однозначно так!
  •  
    Рецензія на книгу "Диференціюйся або помри" 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Це одна із настільних книг маркетингу, яка не змінюється вже роками. Хоча і багато тез із цієї книги втратили свою актуальність із розвитком цифрових технологій та дослідження поведінки людей, все ж її корисно прочитати, щоб мати розуміння, що таке створення унікального продукту. Звісно, Джек Траут мав досвід роботи із великими брендами і у читача може виникнути цілком логічне питання - а як використати це для розвитку малого бізнесу (який, в першу чергу, не міряє витрати на маркетинг та рекламу мільйонами). Але саме диференціація будь-якого продукту чи послуги може вивести бізнес на зовсім новий рівень. І, зрештою, саме креативність, а не великі рекламні бюджети допомагають продуктам завойовувати серця своїх клієнтів, у книзі міститься чимало тому прикладів. Як не стати "ще одним", як якісно проводити ребрендинг без втрати аудиторії, як зробити так, щоб при згадці послуги чи продукту у вашій сфері у мозку клієнта виникала назва саме вашої компанії? Джек Траут у легкій формі дає чимало корисних порад, готових вже до застосування.
Купити - Диференціюйся або помри
Диференціюйся або помри
360 грн
Є в наявності
 
Інформація про автора
Джек Траут
Джек Траут

Один з кращих маркетологів світу, автор всесвітньо відомих бестселерів: "Позиціонування: битва за впізнаваність", "Маркетингові війни", "Диференціюйся або вмирай!", "Великі бренди - великі проблеми". Консультує найбільші компанії на сучасному ринку, а саме: Audi, MasterCard, Xerox, IBM, BurgerKing, Ericsson, TetraPak, Procter & amp; Gamble, SouthwestAirlines і багато інших. Простою і доступною мов...

Детальніше

Рецензії Диференціюйся або помри

4.7/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Базова теорія, яка дозволяє думати ширше, попри опис дуже очевидних істин 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Джек Траут - це один із найвідоміших маркетологів у світі. Саме його книги рекомендують перечитати всім тим, хто пов'язаний зі сферою реклами та бізнесу. І це, беззаперечно, корисна порада.

    Перед нами нове видання, так ще й українською, що особливо тішить. Книга з яскравою обкладинкою трішки відлякує, адже зазвичай хороша література відрізняється стриманою обкладинкою з короткою але змістовною назвою. У нашому випадку все цілком виправдано. Тут складний текст подано у дуже простій формі. Все розподілено на коротенькі підрозділи. Що досить зручно, адже можна читати по кілька питань щодня, а не перечитувати сотню сторінок, щоб дійти до нового розділу. Додатково кожнісінька проблема чи порада підкріплена прикладом з реальних кейсів. А це дозволяє закріпити прочитаний матеріал.

    В чому основна ідея книги? - Автор відкриває нам просту істину. Всі компанії готові кричати, що вони найкращі, що ціна у них крута, а якість зашкалює. Та це роблять всі, тож потрібно придумати як відрізнятися від всіх інших, як знайти свою нішу. І тут перед нами просто сотні прикладів, як ця, чи ця компанія використали ту чи іншу стратегію диференціації. Є і приклади провальних тактик. Без цього ніяк. Це дуже хороше чтиво, яке дозволяє задуматись над тим, що відрізняє нашу компанію.

    Якщо коротко, то для мене ця книга це великий збірник всіх видів диференціації. Це своєрідна базова теорія, яка дозволяє думати ширше, попри опис дуже очевидних істин. Чи потрібно читати? Однозначно так!
  •  
    Рецензія на книгу "Диференціюйся або помри" 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Це одна із настільних книг маркетингу, яка не змінюється вже роками. Хоча і багато тез із цієї книги втратили свою актуальність із розвитком цифрових технологій та дослідження поведінки людей, все ж її корисно прочитати, щоб мати розуміння, що таке створення унікального продукту. Звісно, Джек Траут мав досвід роботи із великими брендами і у читача може виникнути цілком логічне питання - а як використати це для розвитку малого бізнесу (який, в першу чергу, не міряє витрати на маркетинг та рекламу мільйонами). Але саме диференціація будь-якого продукту чи послуги може вивести бізнес на зовсім новий рівень. І, зрештою, саме креативність, а не великі рекламні бюджети допомагають продуктам завойовувати серця своїх клієнтів, у книзі міститься чимало тому прикладів. Як не стати "ще одним", як якісно проводити ребрендинг без втрати аудиторії, як зробити так, щоб при згадці послуги чи продукту у вашій сфері у мозку клієнта виникала назва саме вашої компанії? Джек Траут у легкій формі дає чимало корисних порад, готових вже до застосування.
  •  
    Якісна книга
    Книга "Диференціюйся або помри" - один з хороших посібників з практичного маркетингу та позиціонування. Багато фактів, стратегічних висновків, прикладів та аналізу. Автор наводить цікаві дані про відомі і не дуже відомі компанії. І з багатого розмаїття фактів робить чіткі висновки та узагальнення.

    Траут вірно підмітив, що в сучасному світі багато маркетологів займається чим завгодно, але тільки не маркетингом. Компанії витрачають гроші впусту на безглузду рекламу. Просувають товар, який взагалі не повинні просувати. Люди, які мали б приймати серйозні рішення про розвиток бренду, навіть не розуміють основні переваги чи недоліки продукту. Не здатні зрозуміти, які атрибути має компанія і чим вона виділяється з-поміж конкурентів.

    Матеріал добре структурований. Зручно читати. Розбивати на підрозділи та занотовувати. Стиль викладу не нудний, без зайвої води та абстрактних суджень. Після прочитання такої книги дійсно дізнаєшся щось нове. На відміну від багатьох інших книг з маркетингу, брендуванню чи піару, ця справді гідна прочитання.
 
Характеристики Диференціюйся або помри
Автор
Джек Траут, Стів Рівкін
Видавництво
Фабула
Серія книг
#PROBusiness
Мова
Українська
Рік видання
2019
Рік першого видання
2000
Перекладач
Ярослава Машико
Кількість сторінок
240
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
195х195 мм
Палітурка
Тверда
Папір
Офсетний
Шрифт
Minion
Тираж
3000
ISBN
978-617-09-5384-1
Тип
Паперова
 

Про автора Диференціюйся або помри