Десять смертных грехов маркетинга
Електронна книга | Код товару 1233828
Автор
Філіп Котлер
Видавництво
Альпіна Паблішер
Мова
Російська
Рік видання
2016
Перекладач
Т. Виноградова, А. Чех
ISBN
9785961423914
Тип
Електронна

Все про електронну книгу Десять смертных грехов маркетинга

Про що книга

Про типові помилки маркетологів, які можуть привести компанію до повного краху. Котлер виділив 10 найбільш частих і найбільш небезпечних кроків, ідучи на які, можна не чекати нічого хорошого.

Чому книга гідна прочитання

  • Чіткість і конкретика по-котлерівськи: якщо слідувати бізнес-стратегії, то до кінця.
  • Незадоволений персонал схильний до саботажу. Як пов'язані управління персоналом і вигідна маркетингова політика?
  • Сенс реклами часто залишається невідомий навіть її творцям. Чому реклама грішить посередністю?
  • Роль телефона в ефективному маркетингу.
  • Звернення десяти гріхів до десять заповідей ефективного маркетингу.

Для кого ця книга

Адресована менеджерам і власникам компаній, фахівцям у сфері маркетингу, студентам вузів, а також тим, хто планує відкрити свій бізнес.

Хто автор

Філіп Котлер - професор міжнародного маркетингу Вищої школи менеджменту Дж. Л.Келлога при Північно-Західному університеті США. Отримав ступінь магістра економіки в Чиказькому університеті і ступінь доктора філософії. Автор багатьох книг з маркетингу та менеджменту, понад 100 статей для провідних журналів. Єдиний автор, тричі удостоєний щорічної премії «Альфа Каппа Псі», що привласнюється за кращу статтю для Journal of Marketing. Має безліч звань і нагород за видатний внесок у маркетинг. Основна його заслуга в тому, що він зібрав воєдино і систематизував всі знання про маркетинг, які до цього відносилися до абсолютно різних наук. Можна сказати, що він перший, хто виділив маркетинг в окрему спеціальність.

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Філіп Котлер
Видавництво
Альпіна Паблішер
Мова
Російська
Рік видання
2016
Перекладач
Т. Виноградова, А. Чех
ISBN
9785961423914
Тип
Електронна
Цитата
Люди могут скрывать свои чувства, приукрашивать или просто заблуждаться.
Филип Котлер
Рецензії
Купити - Десять смертных грехов маркетинга
Десять смертных грехов маркетинга

Звичайна ціна: 92 грн

Спеціальна ціна: 69 грн

Доступні формати для скачування:
 
Інформація про автора
Філіп Котлер
Філіп Котлер

Ім'я Філіпа Котлера відомо як в наукових колах, так і серед студентів економічних спеціальностей усього світу. Адже саме його праці є основою у вивченні маркетингу. Книгами Котлера користуються як навчальними посібниками у багатьох престижних і шанованих ВНЗ світу. Його вважають засновником науки маркетингу, і тим, хто виділив її в окрему дисципліну. На його рахунку більше 15 книг і безліч спеціал...

Детальніше

Цитата Десять смертных грехов маркетинга

Люди могут скрывать свои чувства, приукрашивать или просто заблуждаться.
Филип Котлер
 

Рецензії Десять смертных грехов маркетинга

 
Характеристики Десять смертных грехов маркетинга
Автор
Філіп Котлер
Видавництво
Альпіна Паблішер
Мова
Російська
Рік видання
2016
Перекладач
Т. Виноградова, А. Чех
ISBN
9785961423914
Тип
Електронна
 

Про автора Десять смертных грехов маркетинга