Десять смертных грехов маркетинга
Електронна книга | Код товару 10023455
Автор
Філіп Котлер
Видавництво
Альпіна Паблішер
Мова
Російська
Рік видання
2010
Перекладач
Т. Виноградова
Кількість сторінок
99
ISBN
978-5-9614-2391-4
Тип
Електронна

Все про електронну книгу Десять смертных грехов маркетинга

Задача маркетинга – управлять бизнес-стратегией компании: выявлять возможности, разрабатывать и реализовывать планы, которые принесут успех на рынке. Гуру маркетинга Филип Котлер проанализировал десять типичных ошибок, которые допускают маркетологи, и дал советы, как их избежать и обеспечить успешное развитие компании.

Книга адресована менеджерам и владельцам компаний, специалистам в сфере маркетинга, студентам вузов, а также тем, кто планирует открыть свой бизнес.

Характеристики
Автор
Філіп Котлер
Видавництво
Альпіна Паблішер
Мова
Російська
Рік видання
2010
Перекладач
Т. Виноградова
Кількість сторінок
99
ISBN
978-5-9614-2391-4
Тип
Електронна
Рецензії
Купити - Десять смертных грехов маркетинга
Десять смертных грехов маркетинга
94 грн
Доступні формати для скачування:
 
Інформація про автора
Філіп Котлер
Філіп Котлер

Ім'я Філіпа Котлера відомо як в наукових колах, так і серед студентів економічних спеціальностей усього світу. Адже саме його праці є основою у вивченні маркетингу. Книгами Котлера користуються як навчальними посібниками у багатьох престижних і шанованих ВНЗ світу. Його вважають засновником науки маркетингу, і тим, хто виділив її в окрему дисципліну. На його рахунку більше 15 книг і безліч спеціал...

Детальніше

Рецензії Десять смертных грехов маркетинга

 
Характеристики Десять смертных грехов маркетинга
Автор
Філіп Котлер
Видавництво
Альпіна Паблішер
Мова
Російська
Рік видання
2010
Перекладач
Т. Виноградова
Кількість сторінок
99
ISBN
978-5-9614-2391-4
Тип
Електронна
 

Про автора Десять смертных грехов маркетинга