Дело не в кофе. Корпоративная культура Starbucks
Аудіокнига | Код товару 1235535
Автор
Говард Бехар
Видавництво
Альпіна Паблішер
Мова
Російська
Рік видання
2017
Перекладач
Марія Суханова
Тип
Аудіо

Все про аудіокнигу Дело не в кофе. Корпоративная культура Starbucks

Про що книга «Справа не в каві: корпоративна культура Starbucks»

Про те, що компанія повинна розглядати і своїх співробітників, і своїх клієнтів перш за все як людей, тоді все інше прийде саме собою. Якщо керівник відноситься до співробітників як до партнерів, а не як до одного з ресурсів, ті домагаються фантастичних результатів, якщо він бачить в клієнтах не джерело доходу, а людей, яким він надає послугу, ті повертаються знову і знову.

Чому книга «Справа не в каві» гідна уваги

  • Автор книги - не тільки талановитий управлінець, а й багаторічний хранитель душі Starbucks.
  • У книзі розповідається про такі аспекти внутрішньої культури компанії, які не описані в жодному офіційному керівництві.
  • Автор ділиться десятьма ключовими принципами, які допомогли йому досягти успіху і якими повинен керуватися кожен лідер.

Для кого ця книга

Для керівників компаній і менеджерів будь-якого рівня, які хочуть навчитися надихати співробітників і досягати видатних результатів.

Хто автор

Говард Бехар - президент Starbucks International, пропрацював на керівних посадах в Starbucks 17 років. Багато в чому завдяки йому компанія вийшла на міжнародний рівень. Всі, кому довелося працювати з Говардом Бехаром, запевняють: це справжній професіонал, завжди думає про людей, вірить в загальну справу, вірний своєму слову, поважає правду.

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Говард Бехар
Видавництво
Альпіна Паблішер
Мова
Російська
Рік видання
2017
Перекладач
Марія Суханова
Тип
Аудіо
Рецензії
Купити - Дело не в кофе. Корпоративная культура Starbucks
Дело не в кофе. Корпоративная культура Starbucks

Звичайна ціна: 136 грн

Спеціальна ціна: 102 грн

Доступні формати для скачування:
 
Інформація про автора
Говард Бехар
Говард Бехар

Відомий американський підприємець і письменник, колишній президент Starbucks Corporation, яка спеціалізується на реалізації кави та володіє однойменною мережею кав'ярень. Літературна творчість Говарда Бехара проливає світло на причини успіху цієї прославленої компанії. Довгий час автор входив до складу провідної трійки керівників компанії разом з її главою Говардом Шульцем і фінансовим директором...

Детальніше

Рецензії Дело не в кофе. Корпоративная культура Starbucks

 
Характеристики Дело не в кофе. Корпоративная культура Starbucks
Автор
Говард Бехар
Видавництво
Альпіна Паблішер
Мова
Російська
Рік видання
2017
Перекладач
Марія Суханова
Тип
Аудіо
 

Про автора Дело не в кофе. Корпоративная культура Starbucks