Книга Давати і брати. Прихована соціальна динаміка успіху

5 Відгуків

Книга Давати і брати. Прихована соціальна динаміка успіху

5 Відгуків
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

Доктор психології Адам Ґрант, професор Уортонської школи бізнесу, дає глибоко вмотивовану й неочікувану відповідь на утопічне питання: «Чи можливо досягти суттєвого успіху, допомагаючи іншим на шляху до нього». Автор розвінчує міфи щодо вродженого таланту і вигорання альтруїстів, пояснює ефект «килимка для ніг», довголіття волонтерів і шарм незграбних геніїв. Спираючись на результати численних досліджень на перетині психології та соціології, Адам Ґрант розкриває внутрішні мотиви, переваги і слабини людей, схильних «давати».

Досліджуючи життя та кар’єрний шлях топ-керівників міжнародних корпорацій, успішних підприємців, юристів, венчурних інвесторів, програмістів, спортсменів, викладачів та меценатів, обговорюючи з ними спроби, помилки і дієві стилі взаємодії, автор з’ясовує, що допомагає успішним «давачам» досягати власних цілей і дотримуватися своїх пріоритетів у професійному та приватному житті.

«Давати і брати» стала книжкою року за версією iTunes, Amazon, Financial Times та Wall Street Journal і є маст-рідом для лідерів, керівників та підприємців, як стверджують Опра Уїнфрі, журналів Fortune та Inc. і газети Washington Post. Вона містить практичні кейси еволюції альтруїстів бізнесового, корпоративного, кар’єрного та особистісного рівня, розібрані з академічною ретельністю та викладені в легкому, дотепному та щирому тексті беззаперечно успішного альтруїста Адама.

Про книжку:

"Ця книжка, блискуча і мудра, є не просто книжкою. Це новий світогляд, і він вражає".

— Сюзен Кейн, авторка бестселера "Сила інтровертів"

"Давати і брати" показує шлях до успіху, позначений новими підходами до відносин з колегами та клієнтами, а також новими підходами до розвитку бізнесу.

— Тоні Шей, CEO компанії Zappos

"«Давати і брати» - це приємне читання і надзвичайно інформативна книжка, яка має всі шанси стати однією з класичних книжок на тему лідерства та менеджменту. Вона змінила моє бачення особистих та професійних стосунків".

— Джефф Ешбі, астронавт, учасник трьох космічних місій NASA

Продавець товару
Код товару
909854
Характеристики
Тип обкладинки
Тверда
Мова
Українська
Опис книги

Доктор психології Адам Ґрант, професор Уортонської школи бізнесу, дає глибоко вмотивовану й неочікувану відповідь на утопічне питання: «Чи можливо досягти суттєвого успіху, допомагаючи іншим на шляху до нього». Автор розвінчує міфи щодо вродженого таланту і вигорання альтруїстів, пояснює ефект «килимка для ніг», довголіття волонтерів і шарм незграбних геніїв. Спираючись на результати численних досліджень на перетині психології та соціології, Адам Ґрант розкриває внутрішні мотиви, переваги і слабини людей, схильних «давати».

Досліджуючи життя та кар’єрний шлях топ-керівників міжнародних корпорацій, успішних підприємців, юристів, венчурних інвесторів, програмістів, спортсменів, викладачів та меценатів, обговорюючи з ними спроби, помилки і дієві стилі взаємодії, автор з’ясовує, що допомагає успішним «давачам» досягати власних цілей і дотримуватися своїх пріоритетів у професійному та приватному житті.

«Давати і брати» стала книжкою року за версією iTunes, Amazon, Financial Times та Wall Street Journal і є маст-рідом для лідерів, керівників та підприємців, як стверджують Опра Уїнфрі, журналів Fortune та Inc. і газети Washington Post. Вона містить практичні кейси еволюції альтруїстів бізнесового, корпоративного, кар’єрного та особистісного рівня, розібрані з академічною ретельністю та викладені в легкому, дотепному та щирому тексті беззаперечно успішного альтруїста Адама.

Про книжку:

"Ця книжка, блискуча і мудра, є не просто книжкою. Це новий світогляд, і він вражає".

— Сюзен Кейн, авторка бестселера "Сила інтровертів"

"Давати і брати" показує шлях до успіху, позначений новими підходами до відносин з колегами та клієнтами, а також новими підходами до розвитку бізнесу.

— Тоні Шей, CEO компанії Zappos

"«Давати і брати» - це приємне читання і надзвичайно інформативна книжка, яка має всі шанси стати однією з класичних книжок на тему лідерства та менеджменту. Вона змінила моє бачення особистих та професійних стосунків".

— Джефф Ешбі, астронавт, учасник трьох космічних місій NASA

Відгуки
5 Відгуків
Nataliia Bogdan
5 листопада 2021 р
4 бали
Давати і брати
Автор ділить усіх людей на ,,давачів,, (тих, хто в першу чергу віддає і дбає про успіх ближніх, аніж про задоволення своїх потреб), ,,урівнювачів,, (тих, хто у всьому прагне знайти рівновагу, і якщо робить послугу, то у відповідь очікує на те ж саме) і ,,отримувачів,, (чекають від оточуючих послуг та допомоги, але взамін не пропонують нічого і на перше місце ставлять своє его). Як виявилося в ході масштабних досліджень, найвищих щаблів успіху досягають саме ,,давачі,,. Але цей успіх проявляється в довгостроковій перспективі, а на початку діяльності є маловидимим. ,,Давачі,, не дотримуються плану спершу досягти успіху для себе, а вже потім віддавати - вони чинять навпаки і тим самим підтверджують, що вищі шанси на успіх мають ті, хто спочатку віддає. В другій частині книги автор досліджує, чому деякі ,,давачі,, зазнають краху, попри те, що віддають. Він ділить ,,давачів,, на чемпіонів та невдах, і пояснює, як обійти недоліки давання, не перегоріти та позбутися ризику стати жертвою ,,отримувачів,, . Трохи важко читається, але варта уваги.
Коломиец Ольга
3 вересня 2021 р
5 балів
Удивительная книга
У каждого человека будет своя теория успеха, проверенная на практике. Автор потрясающей книги "Давать и брать" предлагает рассмотреть одну из них. Начну с того, что интуитивно она близка каждому из нам - ведь принцип обмера энергией, человеческими благами и знаниями -он природой заложен в человеке, но автор взял на себя смелость предметно доказать волшебное действие этой теории. На начальной стадии прочтения труда - начинается мысленная сортировка и анализ своего окружения на "дающих" и "принимающих", их синонимических названий может быть несколько вариаций. Для меня не стало значительным открытием, дающие люди (естественно, важно учитывать как дающие - открытое сердце и душа, отсутствие сожаления, удовольствие от своих действий) гораздо успешнее. Казалось бы парадоксально выглядит ситуация, когда ничего себе, но давая мы заряжаем Вселенную на новые возможности для себя. Конечно, же они придут в видоизмененной форме и не будут прямым ответом на ваши действия, но они точно не заставят себя ждать. Так мы двигаем этот мир.
Назар Курдидик
13 лютого 2021 р
5 балів
Бізнес книга про доброту
Для мене ця книга має 2 сторони: практично-наукова і мотивуюча. Практично наукова сторона книги наводить масу досліджень, розбір реальних кейсів та вивчення досвіду інших людей, переслідуючи єдину ціль: показати, що у бізнесі є місце доброті. Мало того, доброта, або "давання" при умілому використанні може бути вашим ключем до успіху. Мотивуюча сторона дає читачам нагоду прийняти ті свої характеристики, які часто можуть бути потрактовані як слабкості. Після читання книги відчуваєш певну легкість, бажання і готовність працювати і творити. Хочеться більше Давати і менше Брати.
Виникли запитання? 0-800-335-425
260 грн
Немає в наявності
Паперова книга