Книга Час пішов… Підкори посаду за 90 днів

Книга Час пішов… Підкори посаду за 90 днів

2 Відгуки
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

«Час пішов…» — світовий бестселер, перекладений 27 мовами. Входить до сотні рекомендованих книжок на тему лідерства та успішності від Amazon Books Editors.

Тематика

Саморозвиток, кар’єра, бізнес, менеджмент.

Про книжку

Перехід на нове робоче місце — чудовий шанс реалізувати свій потенціал і вибудувати для себе іншу стратегію поведінки. Та водночас це й вирішальне випробування: деякі помилки під час перших трьох місяців роботи можуть коштувати вам кар’єри.

У книжці «Час пішов…» покроково описано процес переходу на нову посаду й імовірні труднощі на цьому шляху. Для покращення розуміння та закріплення ідей кожен розділ містить практичні поради, чек-ліст і систему самооцінювання. Завдяки цьому ви зможете виробити вміння швидко й ефективно адаптуватися на новому робочому місці. Саме це є запорукою подальшого успіху та кар’єрного зростання в будь-яких перехідних періодах і на будь-яких рівнях.

Для кого книжка

Для кожного, хто прагне кар’єрного зростання та розвитку, хто не бажає зупинятися на досягнутому і хоче навчитися швидко й ефективно опановувати нові посади.

Чому ця книжка

Прочитавши книжку, ви набудете цінних знань про те, як успішно і швидко адаптуватися на новій роботі. «Час пішов…» — універсальний посібник із кар’єрного розвитку для менеджерів будь-якого рівня.

Про автора

Майкл Воткінс — викладач курсу «Лідерство й організаційні зміни» в Міжнародному інституті з управлінського розвитку, у минулому — професор Гарвардської школи бізнесу та Школи управління імені Джона Кеннеді. Засновник консалтингової компанії Genesis Advisers. Уже понад 20 років працює з керівниками великих компаній, коуч організацій зі списку Fortune 500.

Відгуки про книжку

«"Час пішов… — біблія з освоєння працівників на новій посаді"».
— Economist

«Мудрі поради й дослідження, описані в цій книжці, багатьом допомогли майстерно перейти на нові посади».
— Forbes

«Цінна книжка для лідерів, які беруться за нову, вирішальну для них роль, коли перші враження важать дуже багато, а кожне слово чи вчинок можуть схилити шальки терезів на чиюсь користь».
— TD Мagazine

Цитати

Про ефективне делегування

"Складність і неоднозначність проблем, які вам доведеться вирішувати, зростатимуть із кожним підвищенням. А значить, щоразу доведеться переглядати обсяг функцій, які ви делегуватимете. Рівень посади не має значення — принципи ефективного делегування завжди ті самі: створити команду професіоналів, яким ви довіряєте, встановити цілі та способи оцінювання досягнень, перетворити глобальні цілі на конкретні завдання для ваших безпосередніх підлеглих, надаючи їм потрібну підтримку в процесі виконання".

Про правило успішного переходу

"Найперше правило успішного переходу — швидко навчатися. Ефективне навчання дасть вам базові знання, потрібні для складання плану на перші 90 днів. Отже, важливо визначитися з тим, що саме потрібно знати про вашу нову організацію, і здобути цю інформацію якомога швидше. Що раціональнішим і результативнішим буде процес навчання, то швидше ви закриєте слабкі місця. Ви зможете передбачити потенційні проблеми й обійти їх. Що швидше ви рухатиметеся вгору дорогою знань, то раніше почнете ухвалювати вдалі ділові рішення".

Про вміння домовлятися

"Уміти домовлятися означає займати проактивну позицію в стосунках із новим шефом і впливати на хід гри, адже тільки відстоюючи власне бачення ситуації, ви зможете досягти запланованих цілей. Чимало новопризначених керівників просто слухняно грає свою роль, сприймаючи обставини як даність і демонструючи реактивну поведінку. І в результаті зазнає поразки. Однак існує альтернатива: впливати на гру, вступаючи в перемовини із шефом".

Про створення власної команди

"Хоч підібрати правильні кадри й дуже важливо, але це ще не все. Вам доведеться оцінити членів команди (безпосередніх підлеглих та решту), щоб забезпечити потрібні кадрові перестановки. Після чого скласти план залучення нових кадрів і найефективнішого розміщення на посадах тих людей, що залишаться. Однак і цього недостатньо. Вам доведеться підтягувати й мотивувати членів команди, скеровуючи їх у бажаному напрямку. І нарешті, треба впроваджувати нові процеси з метою заохочення командної роботи".

Продавець товару
Код товару
829871
Характеристики
Тип обкладинки
Тверда
Мова
Українська
Опис книги

«Час пішов…» — світовий бестселер, перекладений 27 мовами. Входить до сотні рекомендованих книжок на тему лідерства та успішності від Amazon Books Editors.

Тематика

Саморозвиток, кар’єра, бізнес, менеджмент.

Про книжку

Перехід на нове робоче місце — чудовий шанс реалізувати свій потенціал і вибудувати для себе іншу стратегію поведінки. Та водночас це й вирішальне випробування: деякі помилки під час перших трьох місяців роботи можуть коштувати вам кар’єри.

У книжці «Час пішов…» покроково описано процес переходу на нову посаду й імовірні труднощі на цьому шляху. Для покращення розуміння та закріплення ідей кожен розділ містить практичні поради, чек-ліст і систему самооцінювання. Завдяки цьому ви зможете виробити вміння швидко й ефективно адаптуватися на новому робочому місці. Саме це є запорукою подальшого успіху та кар’єрного зростання в будь-яких перехідних періодах і на будь-яких рівнях.

Для кого книжка

Для кожного, хто прагне кар’єрного зростання та розвитку, хто не бажає зупинятися на досягнутому і хоче навчитися швидко й ефективно опановувати нові посади.

Чому ця книжка

Прочитавши книжку, ви набудете цінних знань про те, як успішно і швидко адаптуватися на новій роботі. «Час пішов…» — універсальний посібник із кар’єрного розвитку для менеджерів будь-якого рівня.

Про автора

Майкл Воткінс — викладач курсу «Лідерство й організаційні зміни» в Міжнародному інституті з управлінського розвитку, у минулому — професор Гарвардської школи бізнесу та Школи управління імені Джона Кеннеді. Засновник консалтингової компанії Genesis Advisers. Уже понад 20 років працює з керівниками великих компаній, коуч організацій зі списку Fortune 500.

Відгуки про книжку

«"Час пішов… — біблія з освоєння працівників на новій посаді"».
— Economist

«Мудрі поради й дослідження, описані в цій книжці, багатьом допомогли майстерно перейти на нові посади».
— Forbes

«Цінна книжка для лідерів, які беруться за нову, вирішальну для них роль, коли перші враження важать дуже багато, а кожне слово чи вчинок можуть схилити шальки терезів на чиюсь користь».
— TD Мagazine

Цитати

Про ефективне делегування

"Складність і неоднозначність проблем, які вам доведеться вирішувати, зростатимуть із кожним підвищенням. А значить, щоразу доведеться переглядати обсяг функцій, які ви делегуватимете. Рівень посади не має значення — принципи ефективного делегування завжди ті самі: створити команду професіоналів, яким ви довіряєте, встановити цілі та способи оцінювання досягнень, перетворити глобальні цілі на конкретні завдання для ваших безпосередніх підлеглих, надаючи їм потрібну підтримку в процесі виконання".

Про правило успішного переходу

"Найперше правило успішного переходу — швидко навчатися. Ефективне навчання дасть вам базові знання, потрібні для складання плану на перші 90 днів. Отже, важливо визначитися з тим, що саме потрібно знати про вашу нову організацію, і здобути цю інформацію якомога швидше. Що раціональнішим і результативнішим буде процес навчання, то швидше ви закриєте слабкі місця. Ви зможете передбачити потенційні проблеми й обійти їх. Що швидше ви рухатиметеся вгору дорогою знань, то раніше почнете ухвалювати вдалі ділові рішення".

Про вміння домовлятися

"Уміти домовлятися означає займати проактивну позицію в стосунках із новим шефом і впливати на хід гри, адже тільки відстоюючи власне бачення ситуації, ви зможете досягти запланованих цілей. Чимало новопризначених керівників просто слухняно грає свою роль, сприймаючи обставини як даність і демонструючи реактивну поведінку. І в результаті зазнає поразки. Однак існує альтернатива: впливати на гру, вступаючи в перемовини із шефом".

Про створення власної команди

"Хоч підібрати правильні кадри й дуже важливо, але це ще не все. Вам доведеться оцінити членів команди (безпосередніх підлеглих та решту), щоб забезпечити потрібні кадрові перестановки. Після чого скласти план залучення нових кадрів і найефективнішого розміщення на посадах тих людей, що залишаться. Однак і цього недостатньо. Вам доведеться підтягувати й мотивувати членів команди, скеровуючи їх у бажаному напрямку. І нарешті, треба впроваджувати нові процеси з метою заохочення командної роботи".

Відгуки
2 Відгуки
Виталий Коваленко
1 серпня 2019 р
5 балів
Книга будущего руководителя
Автор книги "Час пішов... Підкори посаду за 90 днів" Майкл Воткинс является специалистом мирового уровня по вопросам лидерства и успешности. Сам Воткинс считает, что специализируется именно на ускорения переходных периодов для руководителей, которые переходят на новые должности, в другие компании и так далее. Его книга "Час пішов..." является своеобразной квинтэссенцией его профессиональных знаний и навыков. На самом деле книга "Час пішов..." это серьезнейший, можно сказать, колоссальный труд на тему освоения руководителем новой должности. Автор детально описывает все риски и негативные факторы, с которыми столкнется руководитель, перейдя на новую должность и компанию. Воткинс дает читателю четкую схему отработки каждого из таких рисков, предлагает многократно проверенные на практике пути устранения негативных факторов в работе нового руководителя. Для более простого и удобного понимания тех либо иных вопросов, поднимаемых автором в работе, Воткинс каждый тезис сопровождает реальными примерами из своей профессиональной жизни. Книга "Час пішов..." написана простым, но в тоже время грамотным и понятным языком, без отвлеченной философии, и является хорошим учебником на каждый день для будущего руководителя.
icon-like
Тарас
1 квітня 2019 р
5 балів
Для всех, кто планирует двигаться карьерной лестницей
Большинство согласится, что изменение ролей является самым большим вызовом для руководителя. А вот ошибки, допущенные в течение первых трех месяцев в новой роли, могут помешать дальнейшему успеху. «Первые 90 дней» - практичный путеводитель, показывающий, как быстро и эффективно взять бразды деятельности в свои руки на новом месте работы. Будь вы начинающий менеджер, профессионал среднего звена, стремящийся к карьерному повышению или новоиспеченный генеральный директор. Майкл Уоткинс описывает действенные стратегии, которые значительно сократят время, необходимое для достижения того, что он называет «точкой безубыточности». То есть, когда ваша роль для компании становится такой же важной, как и ваше желание остаться на своем должностном месте. Каждый из разделов книги «Час пішов… Підкори посаду за 90 днів» содержит задачи для самоконтроля, а также практические инструменты оценки собственной уверенности, что в комплексе поможет вам усвоить основные уроки и применить их в соответствующих ситуациях. Отдельное спасибо автору за разделы о том, как новому генеральному директору начинать изучать свою команду и выяснять, кто должен в ней остаться, а кто - уйти. А также о том, как презентовать себя новым коллегам, организовать приоритеты и разделить обязанности. Полезной также оказалась методика - «Оценка приоритетов проблемы», которая позволяет быстро выбрать наиболее полезные области, где существуют определенные проблемы, чтобы как можно скорее решить поставленную задачу. Для тех же управленцев, кто желает узнать, каким его хотят видеть в коллективе, можно провести следующее мероприятие: попросите подчиненных представить, что вы работаете с ними вместе уже 3 года и написать вам письмо, в котором бы были указаны ваши успехи за этот период. На первый взгляд, простая фантазия, но очень полезная в стратегическом плане. Книга будет интересна всем, кто начинает только трудовую деятельность, меняет место работы или должность, а также руководителям, лидерам, управленцам различных уровней, менеджерам и педагогам по управлению. И если вы только приступили к чтению «Час пішов… Підкори посаду за 90 днів» и, одновременно, новой работе - предлагаю сразу перейти к практическим разделам «Как», иначе ваши 90 дней истекут до того, как вы закончите читать) В эту книгу я буду погружаться каждый раз, когда буду переходить на новую должность на протяжении всей моей трудовой карьеры. Безусловно, она относится к той редкой породе литературы по менеджменту, которая на самом деле чрезвычайно полезна, актуальна и не выйдет из моды в ближайшее время. p.s. Спасибо издательству «Наш Формат», что наконец-то выдали Уоткинса на украинском языке. Давно ждал, а тут такое счастье)))
icon-like
Виникли запитання? 0-800-335-425
351 грн
Немає в наявності
Паперова книга