Книга Ценность, лояльность, прибыль в медицинском бизнесе

Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання
Категорія

Книга є 12-м за рахунком твором авторів, і в ній узагальнено власний консалтинговий досвід, який пропонує читачам скористатися практичними інструментами управління медичним бізнесом. Від створення цінності для споживача медичних послуг - до успішних фінансових результатів і високого репутаційного капіталу медичної компанії.

У цій праці автори пропонують список обов'язків ключових співробітників клініки та алгоритми впровадження, спрямовані на формування сильних конкурентних переваг клініки. Книга містить таблиці для самостійної роботи - по суті, шаблони для впровадження запропонованих заходів. Основні розділи присвячено питанням визначення мети власників, фінансового планування, командоутворення, управління продажами, ціновим стратегіям, стратегічній економії, управлінню якістю медичного продукту і сервісом, управлінню репутацією клініки, основам правильної контент-стратегії, яка формує бренд.

Книга буде корисна власникам медичного бізнесу, виконавчому директору, провідному спеціалісту, старшому адміністратору, медичному маркетологу, менеджеру з ведення клієнтів. Цим ключовим особам присвячено окремі розділи книги.

Продавець товару
Код товару
1379520
Доставка та оплата
Вказати місто доставки Щоб бачити точні умови доставки
Опис книги

Книга є 12-м за рахунком твором авторів, і в ній узагальнено власний консалтинговий досвід, який пропонує читачам скористатися практичними інструментами управління медичним бізнесом. Від створення цінності для споживача медичних послуг - до успішних фінансових результатів і високого репутаційного капіталу медичної компанії.

У цій праці автори пропонують список обов'язків ключових співробітників клініки та алгоритми впровадження, спрямовані на формування сильних конкурентних переваг клініки. Книга містить таблиці для самостійної роботи - по суті, шаблони для впровадження запропонованих заходів. Основні розділи присвячено питанням визначення мети власників, фінансового планування, командоутворення, управління продажами, ціновим стратегіям, стратегічній економії, управлінню якістю медичного продукту і сервісом, управлінню репутацією клініки, основам правильної контент-стратегії, яка формує бренд.

Книга буде корисна власникам медичного бізнесу, виконавчому директору, провідному спеціалісту, старшому адміністратору, медичному маркетологу, менеджеру з ведення клієнтів. Цим ключовим особам присвячено окремі розділи книги.

Відгуки
Виникли запитання? 0-800-335-425
374 грн
467 грн
- 20%
В наявності
Паперова книга
mono-logo
Покупка частинами від 1000 грн
Від 3-6 платежів Monobank
Доставка та оплата
Вказати місто доставки Щоб бачити точні умови доставки