Книга Будь №1 в переговорах

Категорія
Формат
Мова книги
Видавництво
Рік видання

"Стиль цієї книги схожий на інструкцію для тренінгу - історія, приклади, тренування. Але стиль не повчальний, не викликає роздратування, а викликає яскраві та справжні емоції", - Сергій Гвоздьов, професор KSE.

Люди хочуть спілкуватися з людьми. Ми хочемо довіряти, хочемо бути почутими, хочемо вибирати, і точно не хочемо, щоб нам продавали. Час маніпуляцій, обману, тиску пройшов. Клієнти не повертаються до тих, з ким неприємно спілкуватися. Головна конкурентна перевага сьогодні - це вміння вести переговори. А підготуватися до переговорів будь-якої складності вам допоможе ця книга.

Унікальність Книги

  • Тільки ті інструменти та методики, що працюють на практиці.
  • Кожен розділ містить приклади і тренування для відпрацювання навички.
  • Автор книги - практикуючий тренер з переговорів, медіатор.
  • Концентрація всіх необхідних в переговорах тактик і прийомів.

У чому Книга буде корисною для вас

  • Ви навчитеся говорити неприємні речі і залишатися у хороших відносинах.
  • Ви зрозумієте, як реагувати на необґрунтовані звинувачення.
  • Ви дізнаєтеся, як налагодити зіпсовані відносини.
  • Ви розберетеся, як екологічно відмовлятися від зобов'язань.
  • Ви навчитеся реагувати на крик у переговорах і відстоювати свої права.
Продавець товару
Код товару
1379582
Опис книги

"Стиль цієї книги схожий на інструкцію для тренінгу - історія, приклади, тренування. Але стиль не повчальний, не викликає роздратування, а викликає яскраві та справжні емоції", - Сергій Гвоздьов, професор KSE.

Люди хочуть спілкуватися з людьми. Ми хочемо довіряти, хочемо бути почутими, хочемо вибирати, і точно не хочемо, щоб нам продавали. Час маніпуляцій, обману, тиску пройшов. Клієнти не повертаються до тих, з ким неприємно спілкуватися. Головна конкурентна перевага сьогодні - це вміння вести переговори. А підготуватися до переговорів будь-якої складності вам допоможе ця книга.

Унікальність Книги

  • Тільки ті інструменти та методики, що працюють на практиці.
  • Кожен розділ містить приклади і тренування для відпрацювання навички.
  • Автор книги - практикуючий тренер з переговорів, медіатор.
  • Концентрація всіх необхідних в переговорах тактик і прийомів.

У чому Книга буде корисною для вас

  • Ви навчитеся говорити неприємні речі і залишатися у хороших відносинах.
  • Ви зрозумієте, як реагувати на необґрунтовані звинувачення.
  • Ви дізнаєтеся, як налагодити зіпсовані відносини.
  • Ви розберетеся, як екологічно відмовлятися від зобов'язань.
  • Ви навчитеся реагувати на крик у переговорах і відстоювати свої права.
Відгуки
Виникли запитання? 0-800-335-425
257 грн
Немає в наявності
Паперова книга