Безцінний
Паперова книга | Код товару 731378
Yakaboo 4.3/5
Автор
Зигмунт Мілошевський
Видавництво
Рідна Мова
Серія книг
Сучасний польський роман
Мова
Українська
Рік видання
2017
Рік першого видання
2013
Перекладач
Юрій Попсуєнко, Марія Шагурі
Кількість сторінок
544

Усе про книжку Безцінний

Пропонуємо вашій увазі книгу Зиґмунта Мілошевского «Безцінній» українською мовою від видавництва «Рідна Мова»!

Про книгу:

У страшні часи Другої світової війни жодна європейська країна не могла бути впевненою в збереженні творів мистецтва у своїх музеях — Третій рейх старанно відбирав все цінне для своєї колекції.

Як тільки війна закінчується, губернатор Ганс Франк ховає свої трофеї разом із секретом, який буде гарантувати йому безпеку та свободу. Серед них — картина Рафаеля Санті «Портрет Юнака».

Багато років в музеї Кракова пустує рама для цієї картини, але одного разу надходить повідомлення про те, що картина знайдена. Але легальними способами її не повернути на законне місце...

Тепер Зоф'ї Лоренц належить піти на ризиковані кроки, щоб роздобути втрачений шедевр. На її шляху опиняться цинічний арт-дилер, офіцер у відставці, легендарна злодійка... Несподівані союзники, готові прийти на допомогу, та підступні вороги, що попри все заважатимуть розкрити таємницю, яка може змінити хід сучасної історії.

Чому варто купити книгу «Безцінній» Зиґмунта Мілошевского?

«Безцінній» — новий трилер від польського автора детективних бестселерів, які читають у всьому світі!

Книга сподобається всім, кому до душі гостросюжетні детективи, загадки минулого та сюжети, гідні голлівудського блокбастера!

Інші книги автора: «Терапія злочин», «Гнів», «Зерно правди», «Зміїні гори».

Не зважаючи на дещо провокаційні теми письменника, читачі залишають численні позитивні відгуки про книгу «Безцінній».

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Зигмунт Мілошевський
Видавництво
Рідна Мова
Серія книг
Сучасний польський роман
Мова
Українська
Рік видання
2017
Рік першого видання
2013
Перекладач
Юрій Попсуєнко, Марія Шагурі
Кількість сторінок
544
Рецензії
  •  
    Безцінний 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Безцінний... Саме такими видаються зараз твори геніальних митців минулого. Жодні мільйони світу не зможу окупити вартість картин да Вінчі, скульптур Мікеланджело чи полотен Рафаеля. На що здатні люди, щоб повернути втрачену картину генія епохи Відродження? Ризикувати кар’єрою, свободою, життям? Або на що підуть впливові світові організації, щоб не дати групі польських ентузіастів викрити секрети Другої світової війни, які, однозначно, обернуться скандалами світового масштабу.
    Знайдено картину Рафаеля, досі мало відомо, навіть не знайдено, а секретними каналами повідомлено місце її перебування. Уряд Польщі з метою реституції втрачених творів мистецтва ладен навіть порушити закони. Місію викрадення розпочато. До неї увійшли: спеціально випущена на волю з-за грат злодійка Ліза Тольгфорс, відома зухвалими крадіжками картин імпресіоністів, польський арт-диллер Кароль
    Спецпризначнець польського війська, відставний майор Анатоль Гмітрук та очолює експедицію чиновниця Міністерства закордонних справ Зоф’я Лоренц, яка відповідальна за повернення до Польщі зниклих колекцій. Всі вони такі різні між собою: життєвими принципами, характерами, вдачею та кредо, об’єднані разом у єдину команду, якій судилось пережити немало карколомних пригод, ризикувати життям, розгадувати сімдесятирічні таємниці.
    Події відбуваються у двох часових рамках – початок двадцять першого століття і в роки Другої світової війни. Минуле ретельно приховує свої таємниці, ховаючи їх за завісою таємничості та розкидаючи ключі-підказки по різних країнах.
    Сюжет книги нагадує такий-собі мікс “Індіани Джонс” та романів Дена Брауна. Справжній пригодницький триллер, іноді настільки карколомний, що здається фантастичним, аж надто забарвлений американськими кіношними спецефектами, занадто ідеалізований, гіперболізований з усією бравадою, мужністю та геройством. Книга, хоч і не розчарувала, але зізнаюсь, я чекала від неї чогось більшого, модливо більше історії, реальності та приземленості.
  •  
    Усім поціновувачам детективів щиро раджу 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Безцінний – історичний детектив авторства сучасного польського письменника Зигмунта Мілошевського, хоча його чомусь називають трилером. Якщо говорити точніше, це гостросюжетний детектив на не менш гостру тему, а саме про пошуки шляху повернути в музей до Кракова викрадену нацистами під час Другої світової війни безцінну картину Рафаеля Санті, «Портрет Юнака».
    Головна героїня, Зоф’я Лоренц полює на втрачений шедевр, конкуруючи з численними перешкодами у вигляді колишніх військових, легендарних злодіїв та акул ринку контрабанди об’єктів мистецтва.
    Звичайно, що під час прочитання книги сюжет розгортається як в’язаний чай, показуючи усе нові заплутані лінії, що виводять його на більш глобальний рівень. Не те, щоб від цього залежала б доля світу, однак розв’язання цієї ситуації за авторською ідеєю може вплинути на хід сучасної історії.
    Якби я хотів читати Дена Брауна, я б читав Дена Брауна. Але він, по перше, став занадто голівудським, а по-друге, я просто не можу спокійно пройти повз такої книги. Доречі, сам роман видається ще з 2013 року, коли наробив багато галасу у Польщі в той рік.
    На думку польських критиків, мінусом книги можна вважати занадто детальні описи, які роблять книгу більше схожою на підбірку мистецтвознавчих лекцій. З мого боку це скоріше один з численних плюсів самого твору.
    Наостанок, перелічуючи все те, що мені сподобалось у книзі, я скажу, що вона може бути сприйнята ще й як іронічний та безкомпромісний коментар до реалій сучасного світу. Усім поціновувачам детективів щиро раджу.
Купити - Безцінний
Безцінний

Звичайна ціна: 125 грн

Спеціальна ціна: 63 грн

Є в наявності
 

Рецензії Безцінний

4.3/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Безцінний 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Безцінний... Саме такими видаються зараз твори геніальних митців минулого. Жодні мільйони світу не зможу окупити вартість картин да Вінчі, скульптур Мікеланджело чи полотен Рафаеля. На що здатні люди, щоб повернути втрачену картину генія епохи Відродження? Ризикувати кар’єрою, свободою, життям? Або на що підуть впливові світові організації, щоб не дати групі польських ентузіастів викрити секрети Другої світової війни, які, однозначно, обернуться скандалами світового масштабу.
    Знайдено картину Рафаеля, досі мало відомо, навіть не знайдено, а секретними каналами повідомлено місце її перебування. Уряд Польщі з метою реституції втрачених творів мистецтва ладен навіть порушити закони. Місію викрадення розпочато. До неї увійшли: спеціально випущена на волю з-за грат злодійка Ліза Тольгфорс, відома зухвалими крадіжками картин імпресіоністів, польський арт-диллер Кароль
    Спецпризначнець польського війська, відставний майор Анатоль Гмітрук та очолює експедицію чиновниця Міністерства закордонних справ Зоф’я Лоренц, яка відповідальна за повернення до Польщі зниклих колекцій. Всі вони такі різні між собою: життєвими принципами, характерами, вдачею та кредо, об’єднані разом у єдину команду, якій судилось пережити немало карколомних пригод, ризикувати життям, розгадувати сімдесятирічні таємниці.
    Події відбуваються у двох часових рамках – початок двадцять першого століття і в роки Другої світової війни. Минуле ретельно приховує свої таємниці, ховаючи їх за завісою таємничості та розкидаючи ключі-підказки по різних країнах.
    Сюжет книги нагадує такий-собі мікс “Індіани Джонс” та романів Дена Брауна. Справжній пригодницький триллер, іноді настільки карколомний, що здається фантастичним, аж надто забарвлений американськими кіношними спецефектами, занадто ідеалізований, гіперболізований з усією бравадою, мужністю та геройством. Книга, хоч і не розчарувала, але зізнаюсь, я чекала від неї чогось більшого, модливо більше історії, реальності та приземленості.
  •  
    Усім поціновувачам детективів щиро раджу 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Безцінний – історичний детектив авторства сучасного польського письменника Зигмунта Мілошевського, хоча його чомусь називають трилером. Якщо говорити точніше, це гостросюжетний детектив на не менш гостру тему, а саме про пошуки шляху повернути в музей до Кракова викрадену нацистами під час Другої світової війни безцінну картину Рафаеля Санті, «Портрет Юнака».
    Головна героїня, Зоф’я Лоренц полює на втрачений шедевр, конкуруючи з численними перешкодами у вигляді колишніх військових, легендарних злодіїв та акул ринку контрабанди об’єктів мистецтва.
    Звичайно, що під час прочитання книги сюжет розгортається як в’язаний чай, показуючи усе нові заплутані лінії, що виводять його на більш глобальний рівень. Не те, щоб від цього залежала б доля світу, однак розв’язання цієї ситуації за авторською ідеєю може вплинути на хід сучасної історії.
    Якби я хотів читати Дена Брауна, я б читав Дена Брауна. Але він, по перше, став занадто голівудським, а по-друге, я просто не можу спокійно пройти повз такої книги. Доречі, сам роман видається ще з 2013 року, коли наробив багато галасу у Польщі в той рік.
    На думку польських критиків, мінусом книги можна вважати занадто детальні описи, які роблять книгу більше схожою на підбірку мистецтвознавчих лекцій. З мого боку це скоріше один з численних плюсів самого твору.
    Наостанок, перелічуючи все те, що мені сподобалось у книзі, я скажу, що вона може бути сприйнята ще й як іронічний та безкомпромісний коментар до реалій сучасного світу. Усім поціновувачам детективів щиро раджу.
  •  
    У пошуках ,,Безцінного" 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Сучасний польський письменник Зиґмунт Мілошевський відомий вдома й закордоном перш за все як автор детективів. Беручися за ,,Безцінного", автор хотів взяти таку собі перерву, ,,поринувши в легку мандрівку світом мистецтва та пригод". Після закінчення роману письменник стверджує, що тепер спокійно ,, міг би написати й цілу докторську дисертацію, присвячену викраденню творів мистецтва під час Другої світової війни."

    Потенційного читача відразу хочу застерегти, що твір містить дуже багато свідомих переінакшень! Правдиву інформацію можна ,,покопати" у низці літератури, наведеної наприкінці книжки, яка й послугувала джерелом натхнення для Мілошевського.

    Головним героєм, без сумніву, можна назвати... картину. А саме таємничого ,, Портрета юнака" Рафаеля Санті, намальованого близько 1510 року у Римі. Його, як і славнозвісну ,,Мону Лізу", об'єднує схожа техніка виконання, а також загадкова усмішка, що блукає обличчям, ховаючи у собі щось незбагненно - магнетичне...

    Така собі суперчетвірка втаємничених і кожен по - своєму зацікавлених в операції людей береться за надсекретне завдання - викрадення картини і повернення її додому, тобто до Польщі, де її чекають порожні рами у музеї в Кракові.

    Навіть й поверхнево не підозрюючи у що вони влутуються, Зоф'я, Кароль, Анатоль та Ліза потрапляють у вир карколомних пригод. Читаючи роман, Ви обов'язково відчуєте себе глядачем захопливого гостросюжетного чи то трилеру, чи то детективу, чи то міксу ,,Індіани Джонса" , ,,Джеймса Бонда" та ,,Коду да Вінчі". Однак істотною відмінністю є величезний шматок культурологічної інформації про художнє мистецтво, зокрема, про імпресіоністів, яка ненав'язливо і цікаво зринає з уст того чи іншого героя. Особисто мені дуже пізнавально було дізнатися, як саме встановлюють вік картин, фарби, якими вони мальовані та як професіонали ідентифікують підробку. Чи підробляють оригінали.))

    Сподобалося разом з Зоф'єю та Каролем помандрувати Львовом, шукаючи у древньому місті підказки до розв'язання найбільшої історичної головоломки 20 - го століття. Бо хто її перший розгадає, отримає надцінну інформацію, розголошення якої може призвести до міжнародного скандалу.

    Ласкаво запрошую усіх податися на пошуки ,,Безцінного" і принагідно збагатитися новими знаннями у царині художнього мистецтва!
  •  
    роман для польського читацького простору 100% користувачів вважають цей відгук корисним
    Про оформлення. М’яка палітурка не завжди натякає на легке та дешеве чтиво. Не завжди, але не цього разу. Детальніше розповім далі.
    Про сюжет. Ще у період «творчого декрету», коли Зигмунт тільки виношував свій роман, думаю він одразу планував його як сценарій до кінофільму. І, навіть те, що він три місяці не міг розпочати й першого речення, бо з головою пірнув у світ арт-дилерства, історії художнього мистецтва та проникнення за лаштунки музеїв та колекцій, не врятували ситуацію. Книга все одно скидається більше на творення польського супер-героя, ніж на дисертацію з мистецтвознавства. Саме так автор відкликається про свої старання. Мовляв він стільки перелопатив інформації і провів таку дослідницьку роботу, що вагався, чи не почати йому писати наукову роботу.
    Отож, за сюжетом команда майже «білих комірців», підігнана під польські реалії, одержима пошуком зниклої картини Рафаеля Санті «Юнак». Але якщо у голлівудському серіалі із Метом Бомером ми маємо справу із дуетом ФБР-івця та в’язня мистецтвознавця, взятого на поруки, то у книжці декілька головних героїв. Тут і представниця міністерства і саме міністерство в одній особі - Зоф’я Лоренц, котра добре знається на предметах мистецтва, що належать Польщі і займається їх поверненням на батьківщину. Є умовно звільнена викрадачка картин. Спецагент польської розвідки, котрий несподівано бореться з усім на світі і, навіть, трохи з собою. НЕ буду спойлити, але відсутність прожектора, який би якось висвітлював в ході роману його моральні дилеми та й взагалі надуманість причин його дій у романі виглядають настільки «штампами», що втрачається довіра. Прочитаєте до кінця – зрозумієте, про що я кажу.
    Далі – професійний перемовник із арт-дилерами. Фігура не дуже показна, користі протягом роману ніякої не приносить, але іноді взаємодіє із головною героїнею і в кінці у них, навіть, кохання.
    Загалом, схема роману проста: пошуки втрачених шедеврів переростають у викриття змови глобального масштабу. Мабуть, найцікавіша частина роману - це саме останні кілька сторінок.
    А тепер найголовніше, що залишило неприємний присмак після читання. Автор поляк, а тому відобразив концентроване сприйняття поляками України у своєму творі. Тут і спогади про криваве минуле українсько-польських взаємовідносин. І ділення України на Галичину і справжню Україну. І образ українця різника із холодним лезом. До честі автора, котрий устами головної героїні, все ж побіжно стверджує, що українці на своїй території і мали право так поводитись із польським окупантами(!) Так і пише.
    Образ Росії у книзі – спеціалісти, котрі можуть все. І паспорт підробити, і інформацію потрібну знайти за просто так, по доброті душевній. Чим одна із героїнь роману й скористалась. Правда, згадується ще й момент, що вони за просто так і кілька мільйонів українців можуть голодом заморити. Та й у катастрофі літака президента Качинського із урядом замішані. Проте, звинувачення ці лунають не так яскраво і голосно як у випадку із «бандерівцями».
    Але «родзинкою» книги є той момент, коли автор завершує роман постскриптумом, в якому останнє слово – ім’я президента Російської Федерації? Що це? Данина могутності східному сусіду? Чи якийсь натяк? Напевне, це кожен читач повинен вирішити для себе.
    Ну, і зовсім не зрозумілий випад в сторону союзної країни США, котра практично Польщу взяла своїм 51 штатом.
    Купа великопольського гонору, претензії до всіх на світі та загравання із Росією. Загальне враження від прочитаного – роман для польського читацького простору .
 
Характеристики Безцінний
Автор
Зигмунт Мілошевський
Видавництво
Рідна Мова
Серія книг
Сучасний польський роман
Мова
Українська
Рік видання
2017
Рік першого видання
2013
Перекладач
Юрій Попсуєнко, Марія Шагурі
Кількість сторінок
544
Ілюстрації
Немає ілюстрацій
Формат
135х205 мм
Палітурка
М'яка
Папір
Офсетний
Тираж
2000
ISBN
978-966-917-075-0
Вага
450 гр.
Тип
Паперова
Література країн світу
Література Польщі
Література за періодами
Сучасна література