Бессознательный брендинг. Использование в маркетинге новейших достижений нейробиологии
Аудіокнига | Код товару 1261766
Автор
Дуглас ван Прает
Видавництво
Азбука
Серія книг
Азбука-Бизнес
Мова
Російська
Рік видання
2019
Перекладач
Юрій Гольдберг
Тип
Аудіо

Все про аудіокнигу Бессознательный брендинг. Использование в маркетинге новейших достижений нейробиологии

Від видавця:

Які процеси в мозку змушують нас вибирати конкретний продукт з ряду подібних? Чому одна реклама стає ефективною в усьому світі, а інша, не менш масштабна, не працює? Сучасні дослідження еволюції мозку і відкриття нейробіологів дозволили змінити традиційний для маркетингу підхід, заснований на статистичному вивченні потреб і переваг покупців. Інноваційна методика, викладена в книзі, дозволяє виявляти і враховувати підсвідомі процеси, що лежать в основі наших вчинків і задіяні в процесі прийняття рішень. Можливість зазирнути в підсвідомість споживачів відкриває перед маркетингом нові гігантські перспективи.

  • Виконавець: Михайло Росляков
  • Тривалість: 11 годин 55 хвилин 07 секунд
Характеристики
Автор
Дуглас ван Прает
Видавництво
Азбука
Серія книг
Азбука-Бизнес
Мова
Російська
Рік видання
2019
Перекладач
Юрій Гольдберг
Тип
Аудіо
Цитата
В рекламном бизнесе есть много аналитиков, которые изучают результаты рекламной кампании и рассказывают, что произошло. Но лишь несколько человек способны объяснить, почему это произошло именно так. Дуг Ван Прает — один из них
Эрик Хиршберг, исполнительный директор Activision Publishing
Рецензії
Купити - Бессознательный брендинг. Использование в маркетинге новейших достижений нейробиологии
Бессознательный брендинг. Использование в маркетинге новейших достижений нейробиологии
165 грн
Доступні формати для скачування:
 

Цитата Бессознательный брендинг. Использование в маркетинге новейших достижений нейробиологии

В рекламном бизнесе есть много аналитиков, которые изучают результаты рекламной кампании и рассказывают, что произошло. Но лишь несколько человек способны объяснить, почему это произошло именно так. Дуг Ван Прает — один из них
Эрик Хиршберг, исполнительный директор Activision Publishing
 

Рецензії Бессознательный брендинг. Использование в маркетинге новейших достижений нейробиологии

 
Характеристики Бессознательный брендинг. Использование в маркетинге новейших достижений нейробиологии
Автор
Дуглас ван Прает
Видавництво
Азбука
Серія книг
Азбука-Бизнес
Мова
Російська
Рік видання
2019
Перекладач
Юрій Гольдберг
Тип
Аудіо