Бессознательный брендинг. Использование в маркетинге новейших достижений нейробиологии
Аудіокнига | Код товару 1261766
Автор |
Дуглас ван Прает |
Видавництво |
Азбука |
Серія книг |
Азбука-Бизнес |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2019 |
Перекладач |
Юрій Гольдберг |
Тип |
Аудіо |
Все про аудіокнигу Бессознательный брендинг. Использование в маркетинге новейших достижений нейробиологии
Від видавця:
Які процеси в мозку змушують нас вибирати конкретний продукт з ряду подібних? Чому одна реклама стає ефективною в усьому світі, а інша, не менш масштабна, не працює? Сучасні дослідження еволюції мозку і відкриття нейробіологів дозволили змінити традиційний для маркетингу підхід, заснований на статистичному вивченні потреб і переваг покупців. Інноваційна методика, викладена в книзі, дозволяє виявляти і враховувати підсвідомі процеси, що лежать в основі наших вчинків і задіяні в процесі прийняття рішень. Можливість зазирнути в підсвідомість споживачів відкриває перед маркетингом нові гігантські перспективи.
- Виконавець: Михайло Росляков
- Тривалість: 11 годин 55 хвилин 07 секунд
Характеристики
Автор |
Дуглас ван Прает |
Видавництво |
Азбука |
Серія книг |
Азбука-Бизнес |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2019 |
Перекладач |
Юрій Гольдберг |
Тип |
Аудіо |
Цитата
В рекламном бизнесе есть много аналитиков, которые изучают результаты рекламной кампании и рассказывают, что произошло. Но лишь несколько человек способны объяснить, почему это произошло именно так. Дуг Ван Прает — один из них
Рецензії

Бессознательный брендинг. Использование в маркетинге новейших достижений нейробиологии
165 грн
Доступні формати для скачування:
- MP3
Цитата Бессознательный брендинг. Использование в маркетинге новейших достижений нейробиологии
В рекламном бизнесе есть много аналитиков, которые изучают результаты рекламной кампании и рассказывают, что произошло. Но лишь несколько человек способны объяснить, почему это произошло именно так. Дуг Ван Прает — один из них
Рецензії Бессознательный брендинг. Использование в маркетинге новейших достижений нейробиологии
Характеристики Бессознательный брендинг. Использование в маркетинге новейших достижений нейробиологии
Автор |
Дуглас ван Прает |
Видавництво |
Азбука |
Серія книг |
Азбука-Бизнес |
Мова |
Російська |
Рік видання |
2019 |
Перекладач |
Юрій Гольдберг |
Тип |
Аудіо |