Бессознательный брендинг. Использование в маркетинге новейших достижений нейробиологии
Електронна книга | Код товару 1252585
Автор
Дуглас ван Прает
Видавництво
Азбука
Серія книг
Азбука-Бизнес
Мова
Російська
Рік видання
2014
Перекладач
Юрій Гольдберг
Кількість сторінок
320
ISBN
978-5-389-07814-7

Все про електронну книгу Бессознательный брендинг. Использование в маркетинге новейших достижений нейробиологии

Від видавця:

Які процеси в мозку змушують нас вибирати конкретний продукт з ряду подібних? Чому одна реклама стає ефективною в усьому світі, а інша, не менш масштабна, не працює? Сучасні дослідження еволюції мозку і відкриття нейробіологів дозволили змінити традиційний для маркетингу підхід, заснований на статистичному вивченні потреб і переваг покупців. Інноваційна методика, викладена в книзі, дозволяє виявляти і враховувати підсвідомі процеси, що лежать в основі наших вчинків і задіяні в процесі прийняття рішень. Можливість зазирнути в підсвідомість споживачів відкриває перед маркетингом нові гігантські перспективи.

Характеристики
Автор
Дуглас ван Прает
Видавництво
Азбука
Серія книг
Азбука-Бизнес
Мова
Російська
Рік видання
2014
Перекладач
Юрій Гольдберг
Кількість сторінок
320
ISBN
978-5-389-07814-7
Цитата
Я рекомендую эту книгу всем, кто хочет понять, как создавать коммуникации, которые действительно резонируют. Дуг задал стратегическое направление в изменении и переоценке бренда Volkswagen. Причины поведения и логическое обоснование решений, раскрытые в этой книге, оказали серьезное влияние на нашу коммуникацию и действия, помогли бренду занять самую большую за 30 лет долю рынка
Джастин Осборн, генеральный управляющий по маркетингу и коммуникациям американского отделения Volkswagen
Рецензії
Купити - Бессознательный брендинг. Использование в маркетинге новейших достижений нейробиологии
Бессознательный брендинг. Использование в маркетинге новейших достижений нейробиологии
139 грн
Доступні формати для скачування:
 

Цитата Бессознательный брендинг. Использование в маркетинге новейших достижений нейробиологии

Я рекомендую эту книгу всем, кто хочет понять, как создавать коммуникации, которые действительно резонируют. Дуг задал стратегическое направление в изменении и переоценке бренда Volkswagen. Причины поведения и логическое обоснование решений, раскрытые в этой книге, оказали серьезное влияние на нашу коммуникацию и действия, помогли бренду занять самую большую за 30 лет долю рынка
Джастин Осборн, генеральный управляющий по маркетингу и коммуникациям американского отделения Volkswagen
 

Рецензії Бессознательный брендинг. Использование в маркетинге новейших достижений нейробиологии

 
Характеристики Бессознательный брендинг. Использование в маркетинге новейших достижений нейробиологии
Автор
Дуглас ван Прает
Видавництво
Азбука
Серія книг
Азбука-Бизнес
Мова
Російська
Рік видання
2014
Перекладач
Юрій Гольдберг
Кількість сторінок
320
ISBN
978-5-389-07814-7
Тип
Електронна