21 кейс интернет-маркетолога
Паперова книга | Код товару 1132526
Yakaboo 5/5
Автор
Аліна Кривенець
Видавництво
Авіаз
Мова
Російська
Рік видання
2019
Кількість сторінок
192
Ілюстрації
Чорно-білі
Формат
145х200 мм
Палітурка
Тверда

Усе про книжку 21 кейс интернет-маркетолога

Хочете з будь-якого товару створювати бренд? Ловіть нову книгу-кейс маркетолога Аліни Кривенець.

Аліна Кривенець - маркетолог, яка починала свій шлях в інтернет-маркетингу з копірайтингу і знає, чому копірайтер має бути на 80% психологом і тільки на 20% - безпосередньо копірайтером.

21 кейс - це 21 бізнес, з кожним з яких Аліна працювала. У цій книзі вона ділиться ефективними маркетинговими стратегіями, тонкощами просування в соціальних мережах, цифрами таргетингу і детальною аналітикою.

Для кого ця книга?

Немає ніяких обмежень. Якщо ви хочете створити з будь-якого товару БРЕНД, знаходити клієнтів у соціальних мережах і знати про інтернет-маркетинг більше, ніж можна отримати на будь-якому тренінгу або вебінарі - ця книга для вас.

Кожен знайде для себе користь: власник бізнесу, копірайтер, SMM-фахівець, маркетолог. Всі описані в книзі маркетингові стратегії можна застосувати у власних проектах.

Бонус книги - тренди інтернет-маркетингу. Лідером стає той, хто володіє інформацією першим.

Читати повний опис
Згорнути
Характеристики
Автор
Аліна Кривенець
Видавництво
Авіаз
Мова
Російська
Рік видання
2019
Кількість сторінок
192
Ілюстрації
Чорно-білі
Формат
145х200 мм
Палітурка
Тверда
Цитата
Бери и делай» — под таким слоганом вышла моя книга с кейсами и трендами, и я хочу, чтобы каждый здесь нашел для себя что-то новое, «словил» мощные инсайты и применил полученную информацию на практике.
Алина Кривенец
Рецензії
  •  
    Для ФОП и копирайтера))
    Я читала книгу для себя, так как являюсь копирайтером и по совместительству ФОПом (продаю товар) и посчитала, что книга должна быть полезной для меня. Так как в основном самоучка и хочется хоть где-то взять не просто информацию, а полезную информацию.

    Первое - книга читается легко и доступно, без модных непонятных слов. Для меня важно, что бы было легко и понятно с каждого слова. Тут все просто, как для первоклашек. Взяли это, применили туда, выхлоп такой.

    Второе - есть, что подчеркнуть и для копирайтинга и для бизнеса. Много фишек применяются на любой род деятельности. По сути продажи в интернете имеют общий логоритм, надо просто найти свое направление и Алина об этом пишет в каждом кейсе.

    Рекомендую для прочтения, что-то полезное обязательно для себя вытянете.

    Не ждите, что вот прям все "приложите" к себе как лекарство, нет, такого в принципе не может быть, но полезного найдете много. Просто фильтруйте не нужный вам контент.

    Отдельное спасибо автору, что не льет воду вокруг да около, а говорит по сути и кратко. Очень надеюсь, что Алина напишет ещё не менее полезную книгу. Ведь это бомба. Я прочитала не один десяток книг по бизнесу и мотивации и очень малый процент реально с полезной информацией. Обычно писатели одну мысль, которую можно уместить на 10 страниц, растягивают на целую книгу. И это бла-бла-бла просто бесит тебя как читателя, который хочет чему-то научиться.
Купити - 21 кейс интернет-маркетолога
21 кейс интернет-маркетолога

Звичайна ціна: 250 грн

Спеціальна ціна: 200 грн

Є в наявності
 
Інформація про автора
Аліна Кривенець
Аліна Кривенець

Аліна Вадимівна Кривенець – інтернет-маркетолог, автор 3-х книжок (дві із яких перекладені англійською мовою), журналістка та телеведуча. Народилася Аліна у невеличкому місті Олександрія, Кіровоградської області і вже у свої 10 років отримала перемогу у Всеукраїнському конкурсі прозових творів. Родина – освітяни. Бабуся та дідусь історики за фахом. Дідусь очолював посаду директор...

Детальніше

Цитата 21 кейс интернет-маркетолога

Бери и делай» — под таким слоганом вышла моя книга с кейсами и трендами, и я хочу, чтобы каждый здесь нашел для себя что-то новое, «словил» мощные инсайты и применил полученную информацию на практике.
Алина Кривенец
 

Рецензії 21 кейс интернет-маркетолога

5/5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1
  •  
    Для ФОП и копирайтера))
    Я читала книгу для себя, так как являюсь копирайтером и по совместительству ФОПом (продаю товар) и посчитала, что книга должна быть полезной для меня. Так как в основном самоучка и хочется хоть где-то взять не просто информацию, а полезную информацию.

    Первое - книга читается легко и доступно, без модных непонятных слов. Для меня важно, что бы было легко и понятно с каждого слова. Тут все просто, как для первоклашек. Взяли это, применили туда, выхлоп такой.

    Второе - есть, что подчеркнуть и для копирайтинга и для бизнеса. Много фишек применяются на любой род деятельности. По сути продажи в интернете имеют общий логоритм, надо просто найти свое направление и Алина об этом пишет в каждом кейсе.

    Рекомендую для прочтения, что-то полезное обязательно для себя вытянете.

    Не ждите, что вот прям все "приложите" к себе как лекарство, нет, такого в принципе не может быть, но полезного найдете много. Просто фильтруйте не нужный вам контент.

    Отдельное спасибо автору, что не льет воду вокруг да около, а говорит по сути и кратко. Очень надеюсь, что Алина напишет ещё не менее полезную книгу. Ведь это бомба. Я прочитала не один десяток книг по бизнесу и мотивации и очень малый процент реально с полезной информацией. Обычно писатели одну мысль, которую можно уместить на 10 страниц, растягивают на целую книгу. И это бла-бла-бла просто бесит тебя как читателя, который хочет чему-то научиться.
 
Характеристики 21 кейс интернет-маркетолога
Автор
Аліна Кривенець
Видавництво
Авіаз
Мова
Російська
Рік видання
2019
Кількість сторінок
192
Ілюстрації
Чорно-білі
Формат
145х200 мм
Палітурка
Тверда
Папір
Офсетний
ISBN
978-617-7209-30-9
Вага
300 гр.
Тип
Паперова
 

Про автора 21 кейс интернет-маркетолога